Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-marketing practices from hospitality sector.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛεάνκα, Σιμιόνel
dc.creatorΣταματάκης, Στυλιανόςel
dc.creatorLeanka, Simionen
dc.creatorStamatakis, Stylianosen
dc.date.accessioned2020-03-26T18:13:27Z
dc.date.available2020-03-26T18:13:27Z
dc.date.issued2020-03-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9296
dc.description.abstractΟι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες τους σήμερα, ψάχνουν πληροφορίες για προορισμούς, κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων, μέσα από το internet, χωρίς να έχουν προσωπική επαφή με εκπροσώπους επιχειρήσεων. Οι πρακτικές του e-marketing εξελίχθηκαν ώστε οι επιχειρήσεις να καταφέρουν να προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση και να δημιουργήσουν καινούργιες στρατηγικές για τα επόμενα βήματα των επιχειρήσεων στον κλάδο της φιλοξενίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασίζεται σε δευτερογενή και πρωτογενή στοιχεία. Τα πρωτογενή στοιχεία της εργασίας συλλέχθηκαν από ερευνά σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Κρήτης προκειμένου να μελετηθεί σε τι βαθμό τα καταλύματα του νησιού χρησιμοποιούν πρακτικές και εργαλεία του E-marketing.el
dc.description.abstractTravelers have changed their habits significantly today, searching for destinations, booking tickets online without having personal contact with business representatives. E-marketing practices have evolved significantly to enable businesses to provide better services and to make new strategies. This thesis is based on secondary and primary data. The primary elements of this thesis have been collected from hotels located in Crete in order to study the impact of e-Marketing practices and tools.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleE-marketing και η εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
dc.titleE-marketing practices from hospitality sector.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛεάνκα, Σιμιόνel
heal.creatorNameΣταματάκης, Στυλιανόςel
heal.creatorNameLeanka, Simionen
heal.creatorNameStamatakis, Stylianosen
heal.publicationDate2020-03-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9296
heal.abstractΟι ταξιδιώτες έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες τους σήμερα, ψάχνουν πληροφορίες για προορισμούς, κάνουν κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων, μέσα από το internet, χωρίς να έχουν προσωπική επαφή με εκπροσώπους επιχειρήσεων. Οι πρακτικές του e-marketing εξελίχθηκαν ώστε οι επιχειρήσεις να καταφέρουν να προσφέρουν καλύτερη εξυπηρέτηση και να δημιουργήσουν καινούργιες στρατηγικές για τα επόμενα βήματα των επιχειρήσεων στον κλάδο της φιλοξενίας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασίζεται σε δευτερογενή και πρωτογενή στοιχεία. Τα πρωτογενή στοιχεία της εργασίας συλλέχθηκαν από ερευνά σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Κρήτης προκειμένου να μελετηθεί σε τι βαθμό τα καταλύματα του νησιού χρησιμοποιούν πρακτικές και εργαλεία του E-marketing.el
heal.abstractTravelers have changed their habits significantly today, searching for destinations, booking tickets online without having personal contact with business representatives. E-marketing practices have evolved significantly to enable businesses to provide better services and to make new strategies. This thesis is based on secondary and primary data. The primary elements of this thesis have been collected from hotels located in Crete in order to study the impact of e-Marketing practices and tools.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleE-marketing και η εφαρμογή του από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.el
heal.titleE-marketing practices from hospitality sector.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ξενοδοχειακή επιχείρησηel
heal.keywordelectronic marketing, hotel enterpriseen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States