Ανάλυση διαδρομών για την ανάπτυξη αντιπροσωπευτικού κύκλου οδήγησης πραγματικών συνθηκών για την πόλη της Χαλκίδας.
Analysis of routes for the development of a representative driving cycle of real-driving conditions for the city of Chalkida.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2020-03-30Συγγραφέας
Κουλογιάννης, Θεόδωρος
Koulogiannis, Theodoros
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το πρόβλημα της υποβάθμισης του φυσικού περιβάλλοντος απασχολεί έντονα εδώ και τρεις σχεδόν δεκαετίες όλες τις χώρες του κόσμου. Αναφορές σε ρύπανση των λιμνών, των θαλασσών, των ποταμών, της ατμόσφαιρας, του εδάφους γίνονται καθημερινά στον τύπο, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο αλλά και στις ομιλίες πολιτικών, καθηγητών και άλλων ειδικών και μη. Το περιβάλλον είναι ο χώρος μέσα στον οποίο ζούμε και δραστηριοποιούμαστε. Η ύπαρξη μας εξαρτάται απόλυτα από αυτό. Αποτελείται από ένα πολύπλοκο σύνολο φυσικών, βιολογικών και άλλων σχέσεων. Δεν είναι κάτι το στατικό γιατί τα επιμέρους στοιχεία του, μεταβάλλονται διαχρονικά. Παρά τις μεταβολές αυτές το περιβάλλον μπορεί να βρίσκεται σε μια κατάσταση δυναμικής ισορροπίας.
Σε ελληνικό νομοθέτημα που ρυθμίζει θέματα ρύπανσης και βιομηχανίας ως Περιβάλλον ορίζεται, “ ο περιβάλλων τον άνθρωπο χερσαίος, θαλάσσιος και εναέριος χώρος, μετά των εν αυτό χλωρίδας και πανίδες, των φυσικών πόρων και στοιχείων πολιτισμού, ως ταύτα διαμορφώθηκαν εκ της δραστηριότητος του ανθρώπου”. Ο ορισμός αυτός καλύπτει πέραν του φυσικού περιβάλλοντος και το ανθρωπογενές περιβάλλον, πχ πολιτιστικά μνημεία. Λανθασμένη διαχείριση των ρύπων έχουν σοβαρές επιπτώσεις τόσο στο φυσικό περιβάλλον ( πχ ατμοσφαιρική ρύπανση, ρύπανση υδάτων, ρύπανση εδάφους κτλ.) όσο στο ανθρωπογενές περιβάλλον ( πχ καταστροφή μνημείων κτλ. ).
Η έννοια της ρύπανσης είναι σε μεγάλο βαθμό σχετική, γιατί καμιά σχεδόν ουσία δεν βρίσκεται σε τελείως καθαρή κατάσταση. Ανησυχίες εκφράζονται μόνον όταν η ρύπανση ξεπεράσει ορισμένο κρίσιμο όριο, το οποίο μπορεί να διαφέρει από περίπτωση σε περίπτωση, ανάλογα με την συγκεκριμένη χρήση για την οποία προορίζονται το νερό, ο αέρας ή το έδαφος. Πιο αναλυτικά, ανησυχητική είναι η κατάσταση όταν παρατηρείται μεταβολή στη χημική σύσταση των βασικών στοιχείων του περιβάλλοντος, όπως ο αέρας, το νερό και το έδαφος. Η ρύπανση της ατμόσφαιρας, του νερού και του εδάφους προκαλεί ανακατατάξεις στα οικοσυστήματα και μειώνει το μέγεθος των πιο ευαίσθητων στις συγκεκριμένες συνθήκες πληθυσμών.
Η κίνηση των οχημάτων στους δρόμους είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Όλα τα αυτοκίνητα, οι μοτοσυκλέτες, τα λεωφορεία καθώς και τα φορτηγά είναι η αιτία εξάπλωσης τεράστιου αριθμού τοξικών και ρύπων στην ατμόσφαιρα. Έρευνες δείχνουν ότι, η μισή ποσότητα οξειδίων του αζώτου, μονοξειδίου του άνθρακα, υδρογονανθράκων και το μεγαλύτερο ποσοστό μολύβδου εκπέμπονται από αυτοκίνητα. Με κάθε αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων συνεπάγεται αύξηση των εκπεμπόμενων ρύπων. Οι κύκλοι οδήγησης, με τους οποίους θα ασχοληθεί η παρούσα εργασία, είναι μια σειρά δεδομένων που αντιπροσωπεύουν την ταχύτητα ενός οχήματος έναντι του χρόνου, παράγονται από διάφορες χώρες και οργανισμούς για την εκτίμηση της απόδοσης των οχημάτων με διάφορους τρόπους, όπως για παράδειγμα η κατανάλωση καυσίμου και οι ρυπογόνες εκπομπές.
Παρακάτω, θα πραγματοποιηθεί αναφορά στην ρύπανση του περιβάλλοντος και αναλυτικότερα στην ατμοσφαιρική ρύπανση ή οποία είναι παράγοντας των επιβατικών οχημάτων ή φορτηγών. Θα παρουσιαστούν οραματιζόμενοι οι εκπεμπόμενου ρύποι καθώς και οι επιπτώσεις αυτών στην ατμόσφαιρα και κατ’ επέκταση στο περιβάλλον. Επίσης, αναλύονται τα θεσμοθετημένα Ευρωπαϊκά , Αμερικάνικα και Ιαπωνικά πρότυπα τα οποία καθορίζουν τα όρια εκπομπής ρύπων. Στην συνέχεια, ακολουθεί το πειραματικό μέρος της εργασίας το οποίο συμπεριλαμβάνει μετρήσεις και ανάλυση δεδομένων με σκοπό την απεικόνιση της κίνησης σε κεντρικές οδικές αρτηρίες στην πόλης της Χαλκίδας, με σκοπό την ανάλυση των δεδομένων για την δημιουργία ενός προφίλ κίνησης το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων στην πόλης της Χαλκίδας. The problem of the degradation of the natural environment has been a strong concern for almost three decades in all the countries of the world. References to pollution of lakes, seas, rivers, atmosphere, soil are made daily in the press, on television, on the radio and in the speeches of politicians, professors and other specialists and not. The environment is the space in which we live and we operate. Our existence depends entirely on it. It consists of a complex set of physical, biological and other relationships. It is not static because its individual elements are altered over time. Despite these changes the environment may be in a state of dynamic equilibrium.
In Greek legislation regulating issues of pollution and industry as an environment is defined as, "The man’s surrounding space like the sea, the land and the air, after the same flora and fauna, natural resources and elements of civilization, as they have been formed from the activity of Man ". This definition covers beyond the natural environment and the anthropogenic environment, e.g. cultural monuments. Incorrect management of pollutants have serious implications both in the natural environment (e.g. atmospheric pollution, water pollution, soil pollution, etc.) as in the anthropogenic environment (e.g. destruction of monuments, etc.).
The concept of pollution is largely relevant, because virtually no substance is in a completely clean state. Concerns are expressed only when pollution exceeds a certain critical threshold, which may vary from case to case, depending on the specific use for which water, air or soil is intended. In more detail, the situation is worrying when there is a change in the chemical composition of the basic elements of the environment, such as air, water and soil. Pollution of the atmosphere, water and soil causes reclassifications in ecosystems and reduces the size of the most sensitive to the specific population conditions.
The vehicles on the roads are one of the most important factors of air pollution. All cars, motorcycles, buses and trucks are the cause of the spread of a huge number of toxic and pollutants in the atmosphere. Research shows that half the amount of nitrogen oxides, carbon monoxide, hydrocarbons and the largest percentage of lead emitted from cars. With every increase in the number of cars, the emissions of pollutants will be increased as well. The driving cycles -with which the present work will be dealt, are a series of data that represents the speed of a vehicle over time- are represented by various countries and organizations to assess the performance of vehicles in many ways such as the fuel consumption and polluting emissions.
Below, a reference will be made to environmental pollution with more detail to air pollution, which is the result of passenger vehicles and lorries. The emitted pollutants and their effects in the atmosphere and the environment will be presented. It also analyses the European, American and Japanese standards which determine the emission limits of pollutants. Next, follows the experimental part of the work which includes measurements and analysis of data in order to display the traffic in the central roads in the city of Chalkida, and to analyze the data for the creation of a traffic profile that can be used to measure fuel consumption and pollutant emissions in the city of Chalkis.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες