Εμφάνιση απλής εγγραφής

Use of instagram in product advertising and promotion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧαιρέτη, Φωτεινήel
dc.creatorChaireti, Foteinien
dc.date.accessioned2020-04-05T18:36:21Z
dc.date.available2020-04-05T18:36:21Z
dc.date.issued2020-04-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9334
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα στοχεύει να μελετήσει τις απόψεις των πολιτών σχετικά με την χρήση και τους λόγους χρήσης του Instagram. Για την μελέτη του θέματος επιλέχθηκε η ποσοτική προσέγγιση με ερωτηματολόγιο. Δείγμα ευκολίας 94 πολιτών συλλέχθηκε για τους σκοπούς της έρευνας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS22.0. Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι χρήστες εκτιμούν πληροφορίες που αναφέρονται στη τιμή, στη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος, στο brand, στις συνεργασίες της εταιρίας, στις προσφορές κ.λπ. Σε άλλη περίπτωση η έλλειψη πληροφοριών μπορεί να αποθαρρύνει έναν καταναλωτή από την αγορά ενός προϊόντος. Οι επιχειρήσεις πρέπει να παρέχουν τέτοιου είδους πληροφορίες μέσω των σχολίων στις δημοσιεύσεις αλλά και μέσω της ιστοσελίδας τους. Οι καταναλωτές προτιμούν τις έτοιμες πληροφορίες από το να επικοινωνούν με μια εταιρία για να μάθουν αυτό που θέλουν. Η δεύτερη διαδικασία θεωρείται μη αποδεκτή. Η εικόνα αποτελεί ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας μιας εταιρίας με τους καταναλωτές της μέσω του Instagram. Βασικός παράγοντας προσέλκυσης μέσω των κοινωνικών μέσων και του Instagram είναι τα πρόσωπα που πλαισιώνουν τις εικόνες και τα βίντεο.el
dc.description.abstractThis research aimed to study people’s views on the use and the reasons for using Instagram. For the study of the topic, the quantitative approach was selected using a questionnaire. A convenience sample of 94 citizens was collected for the purpose of the research. The research was conducted using the SPSS22.0 statistical software. The research study found that users value information about price, product availability, brand, company partnerships, offers, etc. In other cases, the lack of information may discourage a consumer from buying a product. Companies should provide this kind of information through comments in online posts as well as through their websites. Consumers prefer ready-made information to contact a company to find out what they want. The second procedure is considered unacceptable. Image is an important means of communication for a company with its consumers via the Instagram. The main attraction through social media and Instagram are the people who frame the pictures and videos.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ χρήση του instagram στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων.el
dc.titleUse of instagram in product advertising and promotion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧαιρέτη, Φωτεινήel
heal.creatorNameChaireti, Foteinien
heal.publicationDate2020-04-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9334
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα στοχεύει να μελετήσει τις απόψεις των πολιτών σχετικά με την χρήση και τους λόγους χρήσης του Instagram. Για την μελέτη του θέματος επιλέχθηκε η ποσοτική προσέγγιση με ερωτηματολόγιο. Δείγμα ευκολίας 94 πολιτών συλλέχθηκε για τους σκοπούς της έρευνας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με την χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS22.0. Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι οι χρήστες εκτιμούν πληροφορίες που αναφέρονται στη τιμή, στη διαθεσιμότητα ενός προϊόντος, στο brand, στις συνεργασίες της εταιρίας, στις προσφορές κ.λπ. Σε άλλη περίπτωση η έλλειψη πληροφοριών μπορεί να αποθαρρύνει έναν καταναλωτή από την αγορά ενός προϊόντος. Οι επιχειρήσεις πρέπει να παρέχουν τέτοιου είδους πληροφορίες μέσω των σχολίων στις δημοσιεύσεις αλλά και μέσω της ιστοσελίδας τους. Οι καταναλωτές προτιμούν τις έτοιμες πληροφορίες από το να επικοινωνούν με μια εταιρία για να μάθουν αυτό που θέλουν. Η δεύτερη διαδικασία θεωρείται μη αποδεκτή. Η εικόνα αποτελεί ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας μιας εταιρίας με τους καταναλωτές της μέσω του Instagram. Βασικός παράγοντας προσέλκυσης μέσω των κοινωνικών μέσων και του Instagram είναι τα πρόσωπα που πλαισιώνουν τις εικόνες και τα βίντεο.el
heal.abstractThis research aimed to study people’s views on the use and the reasons for using Instagram. For the study of the topic, the quantitative approach was selected using a questionnaire. A convenience sample of 94 citizens was collected for the purpose of the research. The research was conducted using the SPSS22.0 statistical software. The research study found that users value information about price, product availability, brand, company partnerships, offers, etc. In other cases, the lack of information may discourage a consumer from buying a product. Companies should provide this kind of information through comments in online posts as well as through their websites. Consumers prefer ready-made information to contact a company to find out what they want. The second procedure is considered unacceptable. Image is an important means of communication for a company with its consumers via the Instagram. The main attraction through social media and Instagram are the people who frame the pictures and videos.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ χρήση του instagram στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων.el
heal.titleUse of instagram in product advertising and promotion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordinstagram, μάρκετινγκ instagram, μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, πωλήσεις instagramel
heal.keywordinstagram, instagram marketing, social media marketing, instagram salesen
heal.advisorNameΠερακάκης, Μάνοςel
heal.advisorNamePerakakis, Manosen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States