Εμφάνιση απλής εγγραφής

Services marketing – The aspect of services marketing in tourism.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤζαφέρου, Γεωργίαel
dc.creatorTzaferou, Georgiaen
dc.date.accessioned2020-04-14T08:37:55Z
dc.date.available2020-04-14T08:37:55Z
dc.date.issued2020-04-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9366
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία όπως εξάλλου προδίδει και ο τίτλος της ασχολείται με το μάρκετινγκ των υπηρεσιών ενώ επικεντρώνεται και αναλύει ιδιαίτερα τον κλάδο του τουρισμού. Ο τουρισμός θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς και όχι άδικα ότι είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να είμαστε άριστοι γνώστες του αντικειμένου και να φροντίζουμε να μένουμε ενήμεροι για τις εξελίξεις στον κλάδο παγκοσμίως. Στη παρούσα εργασία θα εξεταστεί αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο του μάρκετινγκ υπηρεσιών και τουρισμού. Παράλληλα θα γίνει παρουσίαση των μεγάλων εταιρειών που ασχολούνται με τον κλάδο καθώς επίσης γίνεται και μία προσπάθεια σύγκρισης αυτών. Οι εταιρείες που έχουν επιλεγεί προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες και είναι από τις πιο σύγχρονες και καινοτόμες παγκοσμίως.el
dc.description.abstractThe present thesis, as it also betrays and its title deals with the marketing of services while focusing and analyzing the tourism industry in particular. Tourism could be argued rather unjustly that it is Greece's heavy industry. It is very important, therefore, to be well-versed in the subject and to keep abreast of developments in the industry worldwide. In this paper we will first examine the theoretical background of service and tourism marketing. At the same time, there will be a presentation of the big companies involved in the industry as well as an attempt to compare them. Selected companies offer similar services and are one of the most up-to-date and innovative in the world.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleMarketing υπηρεσιών – Η περίπτωση του κλάδου του τουρισμού.el
dc.titleServices marketing – The aspect of services marketing in tourism.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤζαφέρου, Γεωργίαel
heal.creatorNameTzaferou, Georgiaen
heal.publicationDate2020-04-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9366
heal.abstractΗ παρούσα εργασία όπως εξάλλου προδίδει και ο τίτλος της ασχολείται με το μάρκετινγκ των υπηρεσιών ενώ επικεντρώνεται και αναλύει ιδιαίτερα τον κλάδο του τουρισμού. Ο τουρισμός θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς και όχι άδικα ότι είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να είμαστε άριστοι γνώστες του αντικειμένου και να φροντίζουμε να μένουμε ενήμεροι για τις εξελίξεις στον κλάδο παγκοσμίως. Στη παρούσα εργασία θα εξεταστεί αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο του μάρκετινγκ υπηρεσιών και τουρισμού. Παράλληλα θα γίνει παρουσίαση των μεγάλων εταιρειών που ασχολούνται με τον κλάδο καθώς επίσης γίνεται και μία προσπάθεια σύγκρισης αυτών. Οι εταιρείες που έχουν επιλεγεί προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες και είναι από τις πιο σύγχρονες και καινοτόμες παγκοσμίως.el
heal.abstractThe present thesis, as it also betrays and its title deals with the marketing of services while focusing and analyzing the tourism industry in particular. Tourism could be argued rather unjustly that it is Greece's heavy industry. It is very important, therefore, to be well-versed in the subject and to keep abreast of developments in the industry worldwide. In this paper we will first examine the theoretical background of service and tourism marketing. At the same time, there will be a presentation of the big companies involved in the industry as well as an attempt to compare them. Selected companies offer similar services and are one of the most up-to-date and innovative in the world.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleMarketing υπηρεσιών – Η περίπτωση του κλάδου του τουρισμού.el
heal.titleServices marketing – The aspect of services marketing in tourism.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ υπηρεσιών, υπηρεσίες τουρισμού, 4P-7P, τμηματοποίηση αγοράςel
heal.keywordservice marketing, services of tourism, 4P -7P, market segmentationen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States