Εμφάνιση απλής εγγραφής

The influence of electronic games on the physical and mental health of people.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒιτσαράς, Παναγιώτηςel
dc.creatorVitsaras, Panagiotisen
dc.date.accessioned2020-04-14T09:20:43Z
dc.date.available2020-04-14T09:20:43Z
dc.date.issued2020-04-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9368
dc.description.abstractΤα ηλεκτρονικά παιχνίδια στις μέρες μας έχουν γίνει η πιο δημοφιλής ενασχόληση τόσο στις μεγαλύτερες, όσο και στις μικρότερες ηλικιακές ομάδες. Λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίας που τα διαμορφώνει να είναι προσιτά σε όλους, καθώς και των δυνατοτήτων που προσφέρουν, έχουν ενταχθεί στην καθημερινότητα ενός μεγάλου μέρους του πληθυσμού. Σκοπός αυτής της εργασίας αποτελεί η έρευνα για το τι είναι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τη διάκριση τους σε κατηγορίες, το πότε δημιουργήθηκαν αλλά και η εξέλιξη τους με την πάροδο του χρόνου. Θα πραγματοποιηθεί επιπλέον ανάλυση της επίδρασης τους στον άνθρωπο, τόσο σε ψυχολογικό, αλλά και σε σωματικό επίπεδο, ενώ θα σημειωθεί το πως επηρεάζουν την καθημερινότητα του. Τέλος, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν από τις έρευνες που έχουν γίνει, θα ασχοληθούμε με τα συμπεράσματα αυτών και τον σχολιασμό τους ώστε να αποκτήσουμε μια καθαρή εικόνα όσον αφορά τα αποτελέσματα της εργασίας.el
dc.description.abstractVideo games nowadays have become the most popular activity for both older and younger age groups. Due to the development of technology that makes them accessible to everyone, and the opportunities they offer they have been integrated into the daily lives of a large part of the population. The purpose of this thesis is to research what electronic games are, how they are divided into categories, when they were created, and how they evolve over time. There will be further analysis of their impact on people both psychological and physical and will note how it affects their daily lives. Finally, based on the information gathered from the research we will deal with their conclusions and comment on them in order to obtain a clear picture of the results of the thesis.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επιρροή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην σωματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου.el
dc.titleThe influence of electronic games on the physical and mental health of people.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒιτσαράς, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameVitsaras, Panagiotisen
heal.publicationDate2020-04-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9368
heal.abstractΤα ηλεκτρονικά παιχνίδια στις μέρες μας έχουν γίνει η πιο δημοφιλής ενασχόληση τόσο στις μεγαλύτερες, όσο και στις μικρότερες ηλικιακές ομάδες. Λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίας που τα διαμορφώνει να είναι προσιτά σε όλους, καθώς και των δυνατοτήτων που προσφέρουν, έχουν ενταχθεί στην καθημερινότητα ενός μεγάλου μέρους του πληθυσμού. Σκοπός αυτής της εργασίας αποτελεί η έρευνα για το τι είναι τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, τη διάκριση τους σε κατηγορίες, το πότε δημιουργήθηκαν αλλά και η εξέλιξη τους με την πάροδο του χρόνου. Θα πραγματοποιηθεί επιπλέον ανάλυση της επίδρασης τους στον άνθρωπο, τόσο σε ψυχολογικό, αλλά και σε σωματικό επίπεδο, ενώ θα σημειωθεί το πως επηρεάζουν την καθημερινότητα του. Τέλος, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν από τις έρευνες που έχουν γίνει, θα ασχοληθούμε με τα συμπεράσματα αυτών και τον σχολιασμό τους ώστε να αποκτήσουμε μια καθαρή εικόνα όσον αφορά τα αποτελέσματα της εργασίας.el
heal.abstractVideo games nowadays have become the most popular activity for both older and younger age groups. Due to the development of technology that makes them accessible to everyone, and the opportunities they offer they have been integrated into the daily lives of a large part of the population. The purpose of this thesis is to research what electronic games are, how they are divided into categories, when they were created, and how they evolve over time. There will be further analysis of their impact on people both psychological and physical and will note how it affects their daily lives. Finally, based on the information gathered from the research we will deal with their conclusions and comment on them in order to obtain a clear picture of the results of the thesis.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ επιρροή των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην σωματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου.el
heal.titleThe influence of electronic games on the physical and mental health of people.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικά παιχνίδια, βιντεοπαιχνίδια, θετικές επιρροές, αρνητικές επιρροές, μελέτηel
heal.keywordelectronic games, video games, positive influences, negative influences, studyen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@csd.uoc.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States