Εμφάνιση απλής εγγραφής

Internet addiction to pre-Adolescent students in the city of Heraklion - emerging risks and how they are treated.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουτσάκη, Ελευθερίαel
dc.creatorKoutsaki, Eleftheriaen
dc.date.accessioned2020-04-16T09:27:15Z
dc.date.available2020-04-16T09:27:15Z
dc.date.issued2020-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9371
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή, θα μελετήσουμε τους κινδύνους που παρουσιάζονται στο διαδίκτυο. Θα μιλήσουμε για τον εθισμό των παιδιών στο διαδίκτυο, θα παρουσιάσουμε τα χαρακτηριστικά που έχει ένα εθισμένο παιδί, θα μελετήσουμε τις συνήθειες των παιδιών, που αφορούν τις δραστηριότητές τους στο ίντερνετ, όπως παρακολούθηση βίντεο στο Youtube, ενασχόληση με βιντεοπαιχνίδια, εμμονή με τον διαδικτυακό τζόγο, επικοινωνία μέσω Διαδικτύου με τη χρήση κοινωνικών δικτύων, όπως Facebook κ.α. Επιπροσθέτως, θα αναφερθούμε στις συνέπειες, που θα έχουν αυτές οι συνήθειες τους, που είναι ιδιαίτερα έντονες, σε ευπαθείς ομάδες παιδιών, που αντιμετωπίζουν ήδη κάποιου είδους Ψυχικής διαταραχής. Για το λόγο αυτό, έχουν αναπτυχθεί διαδικτυακές Πύλες και συστήματα, όπως η εκπαιδευτική διαδικτυακή πύλη 4kids.org και το σύστημα Κ-12, για την ενημέρωση, προστασία κατά την ανταλλαγή δεδομένων και πληροφοριών στο διαδίκτυο, το σύστημα «shift» και τη λειτουργία του «middleware», όπως θα παρουσιάσουμε και εφαρμογές γονικού ελέγχου που παρέχουν πλήρη παρακολούθηση των παιδιών κατά την ενασχόληση τους στο διαδίκτυο. Θα επικεντρωθούμε στην Ελλάδα και σε έρευνες που έχουν γίνει πάνω σε αυτό το θέμα. Τέλος, θα προτείνουμε μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης του εθισμού στο διαδίκτυο. Καταλήγοντας όμως με ένα ερώτημα, του τί πραγματικά συμβαίνει στις ηλικίες 11 με 12 λίγο πριν την εφηβεία, σε παιδιά που ζουν στο Ηράκλειο Κρήτης. Ποιες είναι οι προδιαθέσεις των μικρών παιδιών έναντι του διαδικτύου. Θα χρησιμοποιήσουμε κατάλληλο ερωτηματολόγιο και θα αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα επεξεργαστούμε αυτό το ερωτηματολόγιο, παρουσιάζοντας όλα τα στάδια ήτοι: (α) σύνταξη του ερωτηματολογίου ακολουθώντας συγκεκριμένους κανόνες, (β) την επεξεργασία και συλλογή δεδομένων, καθώς και (γ) τον τρόπο εξαγωγής συμπερασμάτων. Καταλήγοντας με την εξαγωγή κάποιων συμπερασμάτων, που αφορούν τις Διαδικτυακές συνήθειες των μικρών παιδιών του Ηρακλείου.el
dc.description.abstractIn this thesis we will study the risks posed on the internet. We will talk about Internet addiction, we will present the characteristics of an addicted child, we will study the children's habits of their online activities such as watching videos on YouTube, playing videogames, obsessing with online gambling, Internet communication etc. We will talk about the consequences of these habits, which are particularly intense, on vulnerable groups of children who are already experiencing some kind of mental disorder. For this reason, web portals and systems have been developed, such as the 4kids.org, saferinternet4kids.gr, cyberkid.gov.greducational portals and the K-12 system for information, software protection architecture against data exchange and information on the Internet like as shift system and middleware functionality. We will focus on Greece and research on this issue. Finally, we will propose measures to prevent and cope with addiction on the internet. But we will continue with a question of what really happens between the ages of 11 and 12 just before puberty. What are the predispositions of young children over the internet? We will use a suitable questionnaire over to children to draw conclusions about their online habits and their impact on family, school, and their wider environment. How children respond to the effort that make (if they try and how much) the family and the school to inform them about the dangers that are hiding, and also what are the rotective measures that they taken by the children's environment (school,family) in order to protect them against any online threats and also get them out from the risk of addiction on the internet.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΈρευνα με ερωτηματολόγιο, σε μαθητές προεφηβικής ηλικίας (11-12 ετών), στη πόλη του Ηρακλείου Κρήτης, για εθισμό στο διαδίκτυο. Κίνδυνοι, που προκύπτουν και πως αντιμετωπίζονται, παρουσίαση λογισμικού γονικού ελέγχου, για συνεχή παρακολούθηση των παιδιών, κατά την ενασχόληση τους με το διαδίκτυο.el
dc.titleInternet addiction to pre-Adolescent students in the city of Heraklion - emerging risks and how they are treated.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουτσάκη, Ελευθερίαel
heal.creatorNameKoutsaki, Eleftheriaen
heal.publicationDate2020-04-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9371
heal.abstractΣτην εργασία αυτή, θα μελετήσουμε τους κινδύνους που παρουσιάζονται στο διαδίκτυο. Θα μιλήσουμε για τον εθισμό των παιδιών στο διαδίκτυο, θα παρουσιάσουμε τα χαρακτηριστικά που έχει ένα εθισμένο παιδί, θα μελετήσουμε τις συνήθειες των παιδιών, που αφορούν τις δραστηριότητές τους στο ίντερνετ, όπως παρακολούθηση βίντεο στο Youtube, ενασχόληση με βιντεοπαιχνίδια, εμμονή με τον διαδικτυακό τζόγο, επικοινωνία μέσω Διαδικτύου με τη χρήση κοινωνικών δικτύων, όπως Facebook κ.α. Επιπροσθέτως, θα αναφερθούμε στις συνέπειες, που θα έχουν αυτές οι συνήθειες τους, που είναι ιδιαίτερα έντονες, σε ευπαθείς ομάδες παιδιών, που αντιμετωπίζουν ήδη κάποιου είδους Ψυχικής διαταραχής. Για το λόγο αυτό, έχουν αναπτυχθεί διαδικτυακές Πύλες και συστήματα, όπως η εκπαιδευτική διαδικτυακή πύλη 4kids.org και το σύστημα Κ-12, για την ενημέρωση, προστασία κατά την ανταλλαγή δεδομένων και πληροφοριών στο διαδίκτυο, το σύστημα «shift» και τη λειτουργία του «middleware», όπως θα παρουσιάσουμε και εφαρμογές γονικού ελέγχου που παρέχουν πλήρη παρακολούθηση των παιδιών κατά την ενασχόληση τους στο διαδίκτυο. Θα επικεντρωθούμε στην Ελλάδα και σε έρευνες που έχουν γίνει πάνω σε αυτό το θέμα. Τέλος, θα προτείνουμε μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης του εθισμού στο διαδίκτυο. Καταλήγοντας όμως με ένα ερώτημα, του τί πραγματικά συμβαίνει στις ηλικίες 11 με 12 λίγο πριν την εφηβεία, σε παιδιά που ζουν στο Ηράκλειο Κρήτης. Ποιες είναι οι προδιαθέσεις των μικρών παιδιών έναντι του διαδικτύου. Θα χρησιμοποιήσουμε κατάλληλο ερωτηματολόγιο και θα αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα επεξεργαστούμε αυτό το ερωτηματολόγιο, παρουσιάζοντας όλα τα στάδια ήτοι: (α) σύνταξη του ερωτηματολογίου ακολουθώντας συγκεκριμένους κανόνες, (β) την επεξεργασία και συλλογή δεδομένων, καθώς και (γ) τον τρόπο εξαγωγής συμπερασμάτων. Καταλήγοντας με την εξαγωγή κάποιων συμπερασμάτων, που αφορούν τις Διαδικτυακές συνήθειες των μικρών παιδιών του Ηρακλείου.el
heal.abstractIn this thesis we will study the risks posed on the internet. We will talk about Internet addiction, we will present the characteristics of an addicted child, we will study the children's habits of their online activities such as watching videos on YouTube, playing videogames, obsessing with online gambling, Internet communication etc. We will talk about the consequences of these habits, which are particularly intense, on vulnerable groups of children who are already experiencing some kind of mental disorder. For this reason, web portals and systems have been developed, such as the 4kids.org, saferinternet4kids.gr, cyberkid.gov.greducational portals and the K-12 system for information, software protection architecture against data exchange and information on the Internet like as shift system and middleware functionality. We will focus on Greece and research on this issue. Finally, we will propose measures to prevent and cope with addiction on the internet. But we will continue with a question of what really happens between the ages of 11 and 12 just before puberty. What are the predispositions of young children over the internet? We will use a suitable questionnaire over to children to draw conclusions about their online habits and their impact on family, school, and their wider environment. How children respond to the effort that make (if they try and how much) the family and the school to inform them about the dangers that are hiding, and also what are the rotective measures that they taken by the children's environment (school,family) in order to protect them against any online threats and also get them out from the risk of addiction on the internet.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
heal.titleΈρευνα με ερωτηματολόγιο, σε μαθητές προεφηβικής ηλικίας (11-12 ετών), στη πόλη του Ηρακλείου Κρήτης, για εθισμό στο διαδίκτυο. Κίνδυνοι, που προκύπτουν και πως αντιμετωπίζονται, παρουσίαση λογισμικού γονικού ελέγχου, για συνεχή παρακολούθηση των παιδιών, κατά την ενασχόληση τους με το διαδίκτυο.el
heal.titleInternet addiction to pre-Adolescent students in the city of Heraklion - emerging risks and how they are treated.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordεθιστική συμπεριφορά, εθισμός στο διαδίκτυο, παιδίel
heal.keywordinternet addiction, addictive behavior, childen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States