Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τοurists’ preferences and satisfaction in Kissamos, Chania.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorMπενιουδάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorBenioudakis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2020-04-28T07:13:24Z
dc.date.available2020-04-28T07:13:24Z
dc.date.issued2020-04-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9391
dc.description.abstractΜια περιοχή μπορεί να διαθέτει όλες τις ομορφιές που αναζητούν οι επισκέπτες αλλά να μην καταφέρει να τους κάνει να φύγουν ικανοποιημένοι καθώς μια άσχημη πτυχή της επικαλύπτει τις άλλες. Όσοι ενεργοποιούνται στον τομέα του τουρισμού οφείλουν να ξέρουν τι είναι αυτό που δεν αρέσει και τι είναι αυτό που προσελκύει περισσότερο, με άλλα λόγια ποια είναι τα δυνατά και ποια είναι τα αδύνατα σημεία της περιοχής. Για το λόγο αυτό οφείλουν να διενεργούνται έρευνες ικανοποίησης των επισκεπτών. Στις έρευνες οι επισκέπτες καλούνται να απαντήσουν μέσω ενός ερωτηματολογίου κατάλληλα διαμορφωμένου σε μια σειρά ερωτήσεων που τους υποβάλλονται σχετικά με την επίσκεψη τους στη εκάστοτε περιοχή. Η εργασία αυτή επεξεργάζεται τα αποτελέσματα από μια τέτοια έρευνα ικανοποίησης που διεξήχθη το καλοκαίρι του 2019 με τη χρήση κατάλληλα διαμορφωμένων ερωτηματολογίων σε επισκέπτες της περιοχής Κισσάμου Χανίων. Ο στόχος της ήταν η εξαγωγή συμπερασμάτων για το δημογραφικό προφίλ των επισκεπτών, τους λόγους της επίσκεψης τους, και το μέγεθος της ικανοποίησης τους από τη παραμονή τους. Κάποιες ερωτήσεις αφορούσαν τα αίτια και τους παράγοντες που συνετέλεσαν στη διαμόρφωση των απαντήσεων τους. Το δείγμα αφορούσε 123 επισκέπτες και το μέγεθος του ήταν αρκετό για να δείξει ότι οι επισκέπτες της περιοχής έμεναν πολύ ευχαριστημένοι από τη παραμονή τους στη περιοχή και κάποιοι από αυτούς σκοπεύουν να ξαναέλθουν, ενώ κάποιοι άλλοι να την συστήσουν σαν τουριστική πρόταση στους γνωστούς τους.el
dc.description.abstractAn area may have all the amenities that visitors are looking for, but still not to be able to offer the required pleasure, because a bad aspect of it covers every positive part. The people who are involved in the tourism industry need to know what is not appreciated and what is most appealing to them, in other words what are the strengths and weaknesses of the region. For this reason, visitor satisfaction surveys are required. In the surveys, visitors are asked to answer, via a questionnaire tailored by a series of questions looking after their site visit. This study elaborates the results of such a satisfaction survey, conducted in the summer of 2019, to the visitors of Kissamos a small town near Chania, using a convenient questionnaire. The purpose was to come up the conclusion about the demographic profile of the visitors, the reasons for their visit, and the extent of their satisfaction by their stay. Some questions were about the causes and factors that qualitatively contributed to the formulation of their answers. The sample consisted of 123 visitors and this population we could say is enough to conclude that the visitors of the area were very happy by their staying and some of them they intend to visit again the place while others are going to recommend it as a tourist attraction to their acquaintances.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών στην Κίσσαμο Χανιών.el
dc.titleΤοurists’ preferences and satisfaction in Kissamos, Chania.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameMπενιουδάκης, Νικόλαοςel
heal.creatorNameBenioudakis, Nikolaosen
heal.publicationDate2020-04-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9391
heal.abstractΜια περιοχή μπορεί να διαθέτει όλες τις ομορφιές που αναζητούν οι επισκέπτες αλλά να μην καταφέρει να τους κάνει να φύγουν ικανοποιημένοι καθώς μια άσχημη πτυχή της επικαλύπτει τις άλλες. Όσοι ενεργοποιούνται στον τομέα του τουρισμού οφείλουν να ξέρουν τι είναι αυτό που δεν αρέσει και τι είναι αυτό που προσελκύει περισσότερο, με άλλα λόγια ποια είναι τα δυνατά και ποια είναι τα αδύνατα σημεία της περιοχής. Για το λόγο αυτό οφείλουν να διενεργούνται έρευνες ικανοποίησης των επισκεπτών. Στις έρευνες οι επισκέπτες καλούνται να απαντήσουν μέσω ενός ερωτηματολογίου κατάλληλα διαμορφωμένου σε μια σειρά ερωτήσεων που τους υποβάλλονται σχετικά με την επίσκεψη τους στη εκάστοτε περιοχή. Η εργασία αυτή επεξεργάζεται τα αποτελέσματα από μια τέτοια έρευνα ικανοποίησης που διεξήχθη το καλοκαίρι του 2019 με τη χρήση κατάλληλα διαμορφωμένων ερωτηματολογίων σε επισκέπτες της περιοχής Κισσάμου Χανίων. Ο στόχος της ήταν η εξαγωγή συμπερασμάτων για το δημογραφικό προφίλ των επισκεπτών, τους λόγους της επίσκεψης τους, και το μέγεθος της ικανοποίησης τους από τη παραμονή τους. Κάποιες ερωτήσεις αφορούσαν τα αίτια και τους παράγοντες που συνετέλεσαν στη διαμόρφωση των απαντήσεων τους. Το δείγμα αφορούσε 123 επισκέπτες και το μέγεθος του ήταν αρκετό για να δείξει ότι οι επισκέπτες της περιοχής έμεναν πολύ ευχαριστημένοι από τη παραμονή τους στη περιοχή και κάποιοι από αυτούς σκοπεύουν να ξαναέλθουν, ενώ κάποιοι άλλοι να την συστήσουν σαν τουριστική πρόταση στους γνωστούς τους.el
heal.abstractAn area may have all the amenities that visitors are looking for, but still not to be able to offer the required pleasure, because a bad aspect of it covers every positive part. The people who are involved in the tourism industry need to know what is not appreciated and what is most appealing to them, in other words what are the strengths and weaknesses of the region. For this reason, visitor satisfaction surveys are required. In the surveys, visitors are asked to answer, via a questionnaire tailored by a series of questions looking after their site visit. This study elaborates the results of such a satisfaction survey, conducted in the summer of 2019, to the visitors of Kissamos a small town near Chania, using a convenient questionnaire. The purpose was to come up the conclusion about the demographic profile of the visitors, the reasons for their visit, and the extent of their satisfaction by their stay. Some questions were about the causes and factors that qualitatively contributed to the formulation of their answers. The sample consisted of 123 visitors and this population we could say is enough to conclude that the visitors of the area were very happy by their staying and some of them they intend to visit again the place while others are going to recommend it as a tourist attraction to their acquaintances.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΟι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών στην Κίσσαμο Χανιών.el
heal.titleΤοurists’ preferences and satisfaction in Kissamos, Chania.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουρίστας, ικανοποίηση, τουριστικό προϊόν, ποιότητα υπηρεσιών, Κίσσαμοςel
heal.keywordtourist, satisfaction, tourism product, quality of service, Kissamosen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States