Έρευνα στάσης καταναλωτών σχετικά με τη χρήση νέων τεχνολογιών και αυτοματοποιημένων μεθόδων στην εξυπηρέτηση πελατών: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου.
Consumer's attitude towards the introduction of robots in accomodation and hotel industry.
Date
2020-04-29Author
Βαρδουλάκη, Αικατερίνη
Ροδίτη, Όλγα
Vardoulaki, Aikaterini
Roditi, Olga
Metadata
Show full item recordAbstract
Είναι ευρέως αποδεκτό πως διανύουμε μία περίοδο χρονικά , κατά την οποία σχεδόν όλες οι ανάγκες του ανθρώπου και η καθημερινότητα αυτού είναι άμεσα συνδεδεμένες με την τεχνολογία. Οι νέες τεχνολογίες έχουν ‘’εισβάλλει’’ στα σύγχρονα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις και πιο συγκεκριμένα στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο. Η ‘’παραδοσιακή’’ εξυπηρέτηση και φιλοξενία δίνουν δειλά δειλά τη θέση τους σε ένα περιβάλλον πιο σύγχρονο το οποίο αποτελείται από αυτοματοποιημένα συστήματα υπηρεσιών και μηχανές. Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη των απόψεων των σύγχρονων επισκεπτών αναφορικά με τις προτιμήσεις τους γύρω από την αντικατάσταση του ανθρώπινου προσωπικού από αυτοματοποιημένες μεθόδους εξυπηρέτησης. Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει μία εισαγωγή σε ένα νεοσύστατο είδος τουρισμού. Αυτό του Robo-Tourism ή R-Tourism, το οποίο συνδυάζει τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στον κλάδο, όπως την τεχνητή νοημοσύνη, την εικονική πραγματικότητα, τo Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things ή IoT τεχνολογικά συστήματα), το αυτοματοποιημένο σέρβις και τη ρομποτική. Τέλος, θα παρουσιαστούν συμπεράσματα και απόψεις σχετικά με τον βαθμό που μπορεί να αντικατασταθεί το προσωπικό του ξενοδοχείου καθώς και προτεινόμενες βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν σε διάφορα τμήματα αυτού, συνυπολογίζοντας την έρευνα που θα έχει προηγηθεί πάνω στους ίδιους ως πιθανούς επισκέπτες. It is widely accepted that we are going through a period of time in which almost all human needs and everyday life are directly linked to technology. New technologies have 'invaded' the modern households and businesses, and in particular the tourism and hotel industries. 'Traditional' service and hospitality are timidly positioning themselves in a more modern environment consisting of automated service systems and machines. The purpose of this thesis/ study is to explore modern consumer reviews and preferences regarding the replacement of human staff by automated methods of service. In particular, there will be an introduction to a new type of tourism. That of Robo-Tourism or R-Tourism, which combines the latest technological developments in the industry, such as Artificial Intelligence (AI), Virtual Reality (VR), IoT (Internet of Things) technology systems, automated service and robotics . Finally, conclusions and opinions will be presented on the extent to which hotel staff can be replaced and suggestions on which areas can be improved, taking into account the research that has preceded them as potential visitors.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info