Εμφάνιση απλής εγγραφής

Design and implementation of a horror-type game in Unity.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαμνάκης, Στυλιανόςel
dc.creatorKamnakis, Stylianosen
dc.date.accessioned2020-05-07T15:56:28Z
dc.date.available2020-05-07T15:56:28Z
dc.date.issued2020-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9419
dc.description.abstractΤο θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού τρόμου με την χρήση του Unity. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η παραγωγή υψηλής ποιότητας γραφικών για παιχνίδια. Στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας χρησιμοποιούνται τα παρακάτω εργαλεία το Blender για μοντελοποίηση και δημιουργία UV Maps, το Substance Painter για την παραγωγή των texture και το Unity 2019.3 HDRP για την δημιουργία των materials, effects και το τελικό rendering. Στην συνέχεια περιγράφονται οι τεχνολογίες που χρειάστηκαν για την ανάπτυξη των γραφικών, τρόποι για την παραγωγή ρεαλιστικών μοντέλων και σκηνών, καθώς και τα λογισμικά που χρησιμοποιούνται και ο λόγος που χρησιμοποιούνται. Γίνονται επίσης αναφορές στην μεθοδολογία που ακολουθείται για να επιτευχθεί το τελικό αποτέλεσμα. Παρόλο που ο βασικός στόχος είναι η δημιουργία των οπτικών του παιχνιδιού, αναπτύσσονται και περιγράφονται βασικοί αλγόριθμοι για την κίνηση του παίχτη αλλά και την αλληλεπίδραση του με δυναμικά μοντέλα, καθώς και ηχητικά εφέ όπου ήταν απαραίτητο.el
dc.description.abstractThe subject of the present thesis is the creation of a horror-type video game using Unity. The main goal of this thesis is the production of high-quality graphics. While working on the project, a variety of software is used, such as Blender for modelling and UV mapping, Substance Painter for texturing and Unity 2019.3 HDRP for the materials, effects post-processing and rendering. In the present thesis, all the needed technologies to produce the visuals are described as well as the workflow and the software that was used and why. Even though the main goal is the creation of the visuals of the game, algorithms for the player’s movement and interaction with dynamic objects were developed as well as sound effects wherever necessary.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού τρόμου στο Unity.el
dc.titleDesign and implementation of a horror-type game in Unity.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαμνάκης, Στυλιανόςel
heal.creatorNameKamnakis, Stylianosen
heal.publicationDate2020-05-07
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9419
heal.abstractΤο θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού τρόμου με την χρήση του Unity. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η παραγωγή υψηλής ποιότητας γραφικών για παιχνίδια. Στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας χρησιμοποιούνται τα παρακάτω εργαλεία το Blender για μοντελοποίηση και δημιουργία UV Maps, το Substance Painter για την παραγωγή των texture και το Unity 2019.3 HDRP για την δημιουργία των materials, effects και το τελικό rendering. Στην συνέχεια περιγράφονται οι τεχνολογίες που χρειάστηκαν για την ανάπτυξη των γραφικών, τρόποι για την παραγωγή ρεαλιστικών μοντέλων και σκηνών, καθώς και τα λογισμικά που χρησιμοποιούνται και ο λόγος που χρησιμοποιούνται. Γίνονται επίσης αναφορές στην μεθοδολογία που ακολουθείται για να επιτευχθεί το τελικό αποτέλεσμα. Παρόλο που ο βασικός στόχος είναι η δημιουργία των οπτικών του παιχνιδιού, αναπτύσσονται και περιγράφονται βασικοί αλγόριθμοι για την κίνηση του παίχτη αλλά και την αλληλεπίδραση του με δυναμικά μοντέλα, καθώς και ηχητικά εφέ όπου ήταν απαραίτητο.el
heal.abstractThe subject of the present thesis is the creation of a horror-type video game using Unity. The main goal of this thesis is the production of high-quality graphics. While working on the project, a variety of software is used, such as Blender for modelling and UV mapping, Substance Painter for texturing and Unity 2019.3 HDRP for the materials, effects post-processing and rendering. In the present thesis, all the needed technologies to produce the visuals are described as well as the workflow and the software that was used and why. Even though the main goal is the creation of the visuals of the game, algorithms for the player’s movement and interaction with dynamic objects were developed as well as sound effects wherever necessary.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού τρόμου στο Unity.el
heal.titleDesign and implementation of a horror-type game in Unity.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordUnity game engine, ηλεκτρονικό παιχνίδιel
heal.keywordUnity game engine, electronic gameen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailip@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States