Εμφάνιση απλής εγγραφής

Electronic trade (e-commerce) in Crete and use marketing methods to promote traditional dishes, products in foreign countries.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣαμωνάκη, Ειρήνηel
dc.creatorSamonaki, Eirinien
dc.creatorΣαμωνάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorSamonakis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2020-05-11T16:40:56Z
dc.date.available2020-05-11T16:40:56Z
dc.date.issued2020-05-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9435
dc.description.abstractΣτην σημερινή εποχή, οι άνθρωποι προσαρμόζονται με τις νέες τεχνολογίες. Μέσω του Ηλεκτρονικού εμπορίου, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται και να αγοράζουν τα προϊόντα που επιθυμούν, σε αντίθεση με παλαιότερα που ήταν απαραίτητη η φυσική τους παρουσία, στο κατάστημα. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ωφελεί τόσο τους πωλητές όσο και τους αγοραστές. Βασικό εργαλείο για την επιτυχημένη πορεία του είναι το Μάρκετινγκ. Ο συνδυασμός των παραπάνω, χρησιμοποιείται για την προώθηση των Κρητικών προϊόντων-εδεσμάτων στην Ελλάδα και σε χώρες του εξωτερικού. Η εργασία μας αποτελείται από έρευνες όπως ερωτηματολόγιο και συνέντευξη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που αφορούσε τους καταναλωτές, το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών κάνουν συχνά τις αγορές τους μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου και έτσι μπορούν να βρουν ευκολότερα τα Κρητικά προϊόντα. Από την συνέντευξη που μας έδωσε η εκπρόσωπος της εταιρείας Κρητικών προϊόντων, προέκυψε ότι μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να διαθέτει τα προϊόντα της σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους Μάρκετινγκ.el
dc.description.abstractNowadays, people adapt to new technologies. The consumers, using e-commerce, can learn about the products they are interested in contrast with the old days when it was necessary for them to be physically in the store. E-commerce benefits the sellers as much as the buyers. Κey ingredient for its successful course is Marketing. The combination of those is used for the promotion of Cretan products-foods in Greece so as in other countries. Our project consists of researches like a questionnaire and an interview. According to the results of the questionnaire about the consumers, the majority of the buyers often use e-shops to make purchases. In this way it is easier to find cretan products. In her interview, the representative of a business that sells Cretan products, she said that through E-commerce she can dispose her products all around the world, using various marketing methods.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο στην Κρήτη και χρήση μεθόδων μάρκετινγκ για την προώθηση παραδοσιακών εδεσμάτων, προϊόντων σε χώρες του εξωτερικού.el
dc.titleElectronic trade (e-commerce) in Crete and use marketing methods to promote traditional dishes, products in foreign countries.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣαμωνάκη, Ειρήνηel
heal.creatorNameSamonaki, Eirinien
heal.creatorNameΣαμωνάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameSamonakis, Konstantinosen
heal.publicationDate2020-05-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9435
heal.abstractΣτην σημερινή εποχή, οι άνθρωποι προσαρμόζονται με τις νέες τεχνολογίες. Μέσω του Ηλεκτρονικού εμπορίου, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται και να αγοράζουν τα προϊόντα που επιθυμούν, σε αντίθεση με παλαιότερα που ήταν απαραίτητη η φυσική τους παρουσία, στο κατάστημα. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ωφελεί τόσο τους πωλητές όσο και τους αγοραστές. Βασικό εργαλείο για την επιτυχημένη πορεία του είναι το Μάρκετινγκ. Ο συνδυασμός των παραπάνω, χρησιμοποιείται για την προώθηση των Κρητικών προϊόντων-εδεσμάτων στην Ελλάδα και σε χώρες του εξωτερικού. Η εργασία μας αποτελείται από έρευνες όπως ερωτηματολόγιο και συνέντευξη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που αφορούσε τους καταναλωτές, το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών κάνουν συχνά τις αγορές τους μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου και έτσι μπορούν να βρουν ευκολότερα τα Κρητικά προϊόντα. Από την συνέντευξη που μας έδωσε η εκπρόσωπος της εταιρείας Κρητικών προϊόντων, προέκυψε ότι μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να διαθέτει τα προϊόντα της σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας διάφορες μεθόδους Μάρκετινγκ.el
heal.abstractNowadays, people adapt to new technologies. The consumers, using e-commerce, can learn about the products they are interested in contrast with the old days when it was necessary for them to be physically in the store. E-commerce benefits the sellers as much as the buyers. Κey ingredient for its successful course is Marketing. The combination of those is used for the promotion of Cretan products-foods in Greece so as in other countries. Our project consists of researches like a questionnaire and an interview. According to the results of the questionnaire about the consumers, the majority of the buyers often use e-shops to make purchases. In this way it is easier to find cretan products. In her interview, the representative of a business that sells Cretan products, she said that through E-commerce she can dispose her products all around the world, using various marketing methods.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο στην Κρήτη και χρήση μεθόδων μάρκετινγκ για την προώθηση παραδοσιακών εδεσμάτων, προϊόντων σε χώρες του εξωτερικού.el
heal.titleElectronic trade (e-commerce) in Crete and use marketing methods to promote traditional dishes, products in foreign countries.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, μάρκετινγκ, κρητικά προϊόντα, επιχείρησηel
heal.keyworde-commerce, marketing, Cretan products, businessen
heal.advisorNameΚαπανταϊδάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameKapantaidakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjkapad@csd.uoc.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States