Εμφάνιση απλής εγγραφής

The analysis of tourist agencies and their evolution.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαταλιωτάκη, Θεοδώραel
dc.creatorMataliotaki, Theodoraen
dc.date.accessioned2020-05-19T06:57:52Z
dc.date.available2020-05-19T06:57:52Z
dc.date.issued2020-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9459
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την ανάλυση των τουριστικών πρακτορείων και την εξέλιξη τους τις τελευταίες δεκαετίες. Γνωρίζοντας ότι τα τουριστικά πρακτορεία συνδυάζουν τις παροχές όλων των υπολοίπων τουριστικών επιχειρήσεων,έτσι ώστε να διαφημίζουν και να προωθούν προορισμούς στους ταξιδιώτες,άρα αποτελούν το βασικό κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας.Αρχικά, παρουσιάζεται μια γενικότερη εικόνα του τουρισμού και στη συνέχεια δίνεται μια λεπτομερής περιγραφή των λειτουργιών και της οργάνωσης των ταξιδιωτικών πρακτορείων εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού.Αναλύεται η έννοια του ταξιδιωτικού πρακτορείου ως μια επιχείρηση που σχεδιάζει και πουλάει υπηρεσίες εκ μέρους ενός προμηθευτή,Τour Operator,οι οποίες υπηρεσίες σχετίζονται με το ταξίδι και το κυριότερο προϊόν τους είναι το τουριστικό πακέτο το οποίο περιλαμβάνει την μεταφορά,την διαμονή,την διατροφή και την αναψυχή. Επίσης,σε αυτή την πτυχιακή αναφέρεται,η εξέλιξη του διαδικτύου που με την πάροδο των χρόνων επηρεάζει την ζωή μας καθημερινά και σίγουρα επηρεάζει τον κλάδο του τουρισμού και κατ΄επέκταση τον τομέα των τουριστικών πρακτορείων.Στη συνέχεια,παρουσιάζονται τα συστήματα κρατήσεων που απαρτίζουν ένα τουριστικό πρακτορείο,οι καινούργιες τεχνολογίες και ο τομέας του τουρισμού,που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια αλματώδη ρυθμό ανάπτυξης.Τέλος, η εργασία αυτή ,τελειώνει με μια έρευνα για την σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα,καθώς και τα συμπεράσματα που προκύπτουν με αυτή ,έχοντας για συλλογή των στοιχείων της με ένα ερωτηματολόγιο κατάλληλα σχεδιασμένο.(Βλ.Παράρτημα)el
dc.description.abstractThe present thesis focuses on the analysis of tourism agencies and their evolution over the last decades. Knowing that tourism agencies combine the benefits of all other tourism businesses to advertise and promote destinations to travelers, they are therefore a key component, of the tourism industry.Initially, a general overview of tourism is presented and then a detailed description of the functions and organization of travel agencies is given, incoming and outgoing tourism.The concept of the travel agency as a business that designs and sells services on behalf of a supplier, Tour Operator, which provides travelrelated services and their main product is the travel package which includes transportation, accommodation, nutrition and leisure. Also, in this thesis, the evolution of the internet that over the years is affecting our daily lives and certainly affects the tourism industry and therefore the tourism agencies sector. Following are the booking systems that make up a tourism agency, the new technologies and the tourism sector, which have been booming in recent years. the circuit, as well as the conclusions that follow, having to collect its data with a properly designed questionnaire. (See Appendix)en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα.el
dc.titleThe analysis of tourist agencies and their evolution.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαταλιωτάκη, Θεοδώραel
heal.creatorNameMataliotaki, Theodoraen
heal.publicationDate2020-05-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9459
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την ανάλυση των τουριστικών πρακτορείων και την εξέλιξη τους τις τελευταίες δεκαετίες. Γνωρίζοντας ότι τα τουριστικά πρακτορεία συνδυάζουν τις παροχές όλων των υπολοίπων τουριστικών επιχειρήσεων,έτσι ώστε να διαφημίζουν και να προωθούν προορισμούς στους ταξιδιώτες,άρα αποτελούν το βασικό κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας.Αρχικά, παρουσιάζεται μια γενικότερη εικόνα του τουρισμού και στη συνέχεια δίνεται μια λεπτομερής περιγραφή των λειτουργιών και της οργάνωσης των ταξιδιωτικών πρακτορείων εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού.Αναλύεται η έννοια του ταξιδιωτικού πρακτορείου ως μια επιχείρηση που σχεδιάζει και πουλάει υπηρεσίες εκ μέρους ενός προμηθευτή,Τour Operator,οι οποίες υπηρεσίες σχετίζονται με το ταξίδι και το κυριότερο προϊόν τους είναι το τουριστικό πακέτο το οποίο περιλαμβάνει την μεταφορά,την διαμονή,την διατροφή και την αναψυχή. Επίσης,σε αυτή την πτυχιακή αναφέρεται,η εξέλιξη του διαδικτύου που με την πάροδο των χρόνων επηρεάζει την ζωή μας καθημερινά και σίγουρα επηρεάζει τον κλάδο του τουρισμού και κατ΄επέκταση τον τομέα των τουριστικών πρακτορείων.Στη συνέχεια,παρουσιάζονται τα συστήματα κρατήσεων που απαρτίζουν ένα τουριστικό πρακτορείο,οι καινούργιες τεχνολογίες και ο τομέας του τουρισμού,που παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια αλματώδη ρυθμό ανάπτυξης.Τέλος, η εργασία αυτή ,τελειώνει με μια έρευνα για την σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα,καθώς και τα συμπεράσματα που προκύπτουν με αυτή ,έχοντας για συλλογή των στοιχείων της με ένα ερωτηματολόγιο κατάλληλα σχεδιασμένο.(Βλ.Παράρτημα)el
heal.abstractThe present thesis focuses on the analysis of tourism agencies and their evolution over the last decades. Knowing that tourism agencies combine the benefits of all other tourism businesses to advertise and promote destinations to travelers, they are therefore a key component, of the tourism industry.Initially, a general overview of tourism is presented and then a detailed description of the functions and organization of travel agencies is given, incoming and outgoing tourism.The concept of the travel agency as a business that designs and sells services on behalf of a supplier, Tour Operator, which provides travelrelated services and their main product is the travel package which includes transportation, accommodation, nutrition and leisure. Also, in this thesis, the evolution of the internet that over the years is affecting our daily lives and certainly affects the tourism industry and therefore the tourism agencies sector. Following are the booking systems that make up a tourism agency, the new technologies and the tourism sector, which have been booming in recent years. the circuit, as well as the conclusions that follow, having to collect its data with a properly designed questionnaire. (See Appendix)en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗ σημασία του τουριστικού πρακτορείου στο τουριστικό κύκλωμα.el
heal.titleThe analysis of tourist agencies and their evolution.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστικό πρακτορείο, νέες τεχνολογίες, ηλεκτρονικό εμπόριοel
heal.keywordtourist agency, new technologies, e-commerceen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠιτσούλη, Εσθήρel
heal.advisorNamePitsouli, Esthiren
heal.advisorID.emailesthirp@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States