Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media in hotel business strategy: the case of Santorini island.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖώρζου, Θεολογίνη-Γεωργίαel
dc.creatorZorzou, Theologini-Georgiaen
dc.date.accessioned2020-05-22T09:02:29Z
dc.date.available2020-05-22T09:02:29Z
dc.date.issued2020-05-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9468
dc.description.abstractΗ παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις της Σαντορίνης. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για το Μάρκετινγκ γενικά όσο και για το Μάρκετινγκ στον τομέα του τουρισμού , στην συνέχεια αναλύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τέλος παρατίθονται σημαντικές πληροφορίες για το νησί της Σαντορίνης. Επιπροσθέτως διερευνάται μέσα από συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν σε στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Σαντορίνη ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης του Social Media Marketing στις επιχειρήσεις τους.Τα κύρια συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η έρευνα είναι πως οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του νησιού, στην πλειοψηφία των περιπώσεων, βρίσκοντα σε πρώιμα στάδια εφαρμογής των υπηρεσιών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως στοιχείο της στρατηγικής μάρκετιγκ. Αν και τα εργαλεία είναι πολλά και άμεσα προσβάσιμα από το εκάστοτε στέλεχος μάρκετινγκ, έχει φανεί πώς ένα μικρό ποσοστό αυτών τα εφαρμόζει στα πλαίσια μιας συνολικότερης στρατηγικής και στις περιπτώσεις αυτές η εφαρμογή γίνεται κυρίως μέσω ανάθεσης σε εξειδικευμένες εταιρείες προώθησης. Στην συντριπτική πλειοψηφία, τα τουριστικά καταλύματα του νησιού προωθούνται οργανικά μέσω των ίδιων των επισκεπτών του στις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (κι όχι μέσω πληρωμένων διαφημίσεων).el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to highlight the impact of social media on tourism industry in the island of Santorini. Firstly, a theoretical background of Marketing is presented in general followed by a more detailed analysis of Marketing in the field of tourism. Moreover, this thesis focuses on social media marketing in conjunction with important information about the island of Santorini. In addition, interviews are conducted with hotel business executives in Santorini on the extent and method of using Social Media Marketing in their businesses. The main conclusions of the research are that the majority of the hotel companies on the island are in the early stages of implementing social media services as part of their marketing strategy.Although the tools are plenty and readily accessible by the individual marketing executives, a small percentage of them has implemented them in the context of a more comprehensive strategy and,in these cases, the implementation is mainly through outsourcing to specialized promoters. For the overwhelming majority, the tourist accommodations of the island are promoted organically through its visitors themselves on the most popular social networking platforms (rather than through paid advertising).en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Σαντορίνης.el
dc.titleSocial media in hotel business strategy: the case of Santorini island.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖώρζου, Θεολογίνη-Γεωργίαel
heal.creatorNameZorzou, Theologini-Georgiaen
heal.publicationDate2020-05-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9468
heal.abstractΗ παρούσα Πτυχιακή Εργασία στοχεύει στο να αναδείξει το βαθμό επίδρασης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στις τουριστικές επιχειρήσεις της Σαντορίνης. Αρχικά παρουσιάζεται ένα θεωρητικό υπόβαθρο για το Μάρκετινγκ γενικά όσο και για το Μάρκετινγκ στον τομέα του τουρισμού , στην συνέχεια αναλύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τέλος παρατίθονται σημαντικές πληροφορίες για το νησί της Σαντορίνης. Επιπροσθέτως διερευνάται μέσα από συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν σε στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Σαντορίνη ο βαθμός και ο τρόπος χρήσης του Social Media Marketing στις επιχειρήσεις τους.Τα κύρια συμπεράσματα στα οποία καταλήγει η έρευνα είναι πως οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του νησιού, στην πλειοψηφία των περιπώσεων, βρίσκοντα σε πρώιμα στάδια εφαρμογής των υπηρεσιών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως στοιχείο της στρατηγικής μάρκετιγκ. Αν και τα εργαλεία είναι πολλά και άμεσα προσβάσιμα από το εκάστοτε στέλεχος μάρκετινγκ, έχει φανεί πώς ένα μικρό ποσοστό αυτών τα εφαρμόζει στα πλαίσια μιας συνολικότερης στρατηγικής και στις περιπτώσεις αυτές η εφαρμογή γίνεται κυρίως μέσω ανάθεσης σε εξειδικευμένες εταιρείες προώθησης. Στην συντριπτική πλειοψηφία, τα τουριστικά καταλύματα του νησιού προωθούνται οργανικά μέσω των ίδιων των επισκεπτών του στις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (κι όχι μέσω πληρωμένων διαφημίσεων).el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to highlight the impact of social media on tourism industry in the island of Santorini. Firstly, a theoretical background of Marketing is presented in general followed by a more detailed analysis of Marketing in the field of tourism. Moreover, this thesis focuses on social media marketing in conjunction with important information about the island of Santorini. In addition, interviews are conducted with hotel business executives in Santorini on the extent and method of using Social Media Marketing in their businesses. The main conclusions of the research are that the majority of the hotel companies on the island are in the early stages of implementing social media services as part of their marketing strategy.Although the tools are plenty and readily accessible by the individual marketing executives, a small percentage of them has implemented them in the context of a more comprehensive strategy and,in these cases, the implementation is mainly through outsourcing to specialized promoters. For the overwhelming majority, the tourist accommodations of the island are promoted organically through its visitors themselves on the most popular social networking platforms (rather than through paid advertising).en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην στρατηγική μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Σαντορίνης.el
heal.titleSocial media in hotel business strategy: the case of Santorini island.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξενοδοχειακή επιχείρηση, στρατηγικό μάρκετινγκ, Σαντορίνηel
heal.keywordsocial media, hotel enterprise, stratergic marketing, Santorinien
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.advisorID.emailirdimou@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States