Εμφάνιση απλής εγγραφής

Online buying behavior: the case of consumers in Heraklion in 2018

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑβερκίου, Αδαμαντίνηel
dc.creatorAverkiou, Adamantinien
dc.date.accessioned2020-05-26T09:00:31Z
dc.date.available2020-05-26T09:00:31Z
dc.date.issued2020-05-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9480
dc.description.abstractΗ εν λόγω πτυχιακή εργασία σκοπό έχει την έρευνα και την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά την online καταναλωτική συμπεριφορά ενός δείγματος 150 ανθρώπων στο Ηράκλειο Κρήτης. Αρχικά, αφού ορίσαμε την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και την διακρίναμε από την Ηλεκτρονική Επιχείρηση, προβάλλοντας βέβαια τα πλεονεκτήματα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, έπειτα μέσα από μια ιστορική αναδρομή εντοπίσαμε την εξέλιξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και παρουσιάσαμε τους τύπους του. Συνεχίζοντας, αναφερθήκαμε στην ασφάλεια που παρέχεται πια σε αυτού του είδους τις αγοραστικές δυνατότητες και το είδος marketing,διαφήμισης, που χρησιμοποιείται. Προχωρώντας, ορίσαμε την έννοια και συμπεριφορά του καταναλωτη, παρουσιάσαμε τις κατηγορίες των καταναλωτών, καθώς και τους παράγοντες που επηρεασμού της ζήτησης, και αναλύσαμε τη σχέση μεταξύ μάρκετινγκ και καταναλωτικής συμπεριφοράς. Στη συνέχεια, αναπτύξαμε τις καταναλωτικές συμπεριφορές, καθώς και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, όπως και τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση. Στο επόμενο κεφάλαιο, παραθέσαμε μια παλαιότερη παρόμοια έρευνα του 2013 θέλοντας να την συγκρίνουμε με τη δική μας έρευνα. Έπειτα, παρουσιάζουμε τα ερωτήματα που δόθηκαν στο δείγμα των 150 ανθρώπων μαζί με τα αποτελέσματα, σε μορφή γραφήματος και γραπτών απαντήσεων. Τελειώνοντας, παρουσιάζουμε τα δικά μας συμπεράσματα που εξήχθησαν από τις βασικότερες ερωτήσεις της έρευνας.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to research and draw conclusions regarding the online consumer behavior of a sample of 150 people in Heraklion Crete. Initially, after defining the concept of e-commerce and distinguishing it from the E-Business, of course, highlighting the benefits of E-Commerce, then through a historical overview we identified the evolution of E-Commerce and presented its types. Continuing on, we referred to the security that this type of purchasing opportunities and the kind of marketing, advertising that is used are now provided. Going forward, we defined the concept and behavior of the consumer, introduced the categories of consumers as well as the factors affecting demand, and analyzed the relationship between marketing and consumer behavior. We then developed consumer behaviors as well as the decision-making process, as well as the factors that influence the decision. In the next chapter, we cited an earlier similar survey of 2013 wanting to compare it with our own. Next, we present the queries to the sample of 150 people, along with the results, in graph and written answers. In conclusion, we present our conclusions drawn from the main research questions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου το 2018.el
dc.titleOnline buying behavior: the case of consumers in Heraklion in 2018en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑβερκίου, Αδαμαντίνηel
heal.creatorNameAverkiou, Adamantinien
heal.publicationDate2020-05-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9480
heal.abstractΗ εν λόγω πτυχιακή εργασία σκοπό έχει την έρευνα και την εξαγωγή συμπερασμάτων, όσον αφορά την online καταναλωτική συμπεριφορά ενός δείγματος 150 ανθρώπων στο Ηράκλειο Κρήτης. Αρχικά, αφού ορίσαμε την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και την διακρίναμε από την Ηλεκτρονική Επιχείρηση, προβάλλοντας βέβαια τα πλεονεκτήματα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, έπειτα μέσα από μια ιστορική αναδρομή εντοπίσαμε την εξέλιξη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και παρουσιάσαμε τους τύπους του. Συνεχίζοντας, αναφερθήκαμε στην ασφάλεια που παρέχεται πια σε αυτού του είδους τις αγοραστικές δυνατότητες και το είδος marketing,διαφήμισης, που χρησιμοποιείται. Προχωρώντας, ορίσαμε την έννοια και συμπεριφορά του καταναλωτη, παρουσιάσαμε τις κατηγορίες των καταναλωτών, καθώς και τους παράγοντες που επηρεασμού της ζήτησης, και αναλύσαμε τη σχέση μεταξύ μάρκετινγκ και καταναλωτικής συμπεριφοράς. Στη συνέχεια, αναπτύξαμε τις καταναλωτικές συμπεριφορές, καθώς και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, όπως και τους παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση. Στο επόμενο κεφάλαιο, παραθέσαμε μια παλαιότερη παρόμοια έρευνα του 2013 θέλοντας να την συγκρίνουμε με τη δική μας έρευνα. Έπειτα, παρουσιάζουμε τα ερωτήματα που δόθηκαν στο δείγμα των 150 ανθρώπων μαζί με τα αποτελέσματα, σε μορφή γραφήματος και γραπτών απαντήσεων. Τελειώνοντας, παρουσιάζουμε τα δικά μας συμπεράσματα που εξήχθησαν από τις βασικότερες ερωτήσεις της έρευνας.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to research and draw conclusions regarding the online consumer behavior of a sample of 150 people in Heraklion Crete. Initially, after defining the concept of e-commerce and distinguishing it from the E-Business, of course, highlighting the benefits of E-Commerce, then through a historical overview we identified the evolution of E-Commerce and presented its types. Continuing on, we referred to the security that this type of purchasing opportunities and the kind of marketing, advertising that is used are now provided. Going forward, we defined the concept and behavior of the consumer, introduced the categories of consumers as well as the factors affecting demand, and analyzed the relationship between marketing and consumer behavior. We then developed consumer behaviors as well as the decision-making process, as well as the factors that influence the decision. In the next chapter, we cited an earlier similar survey of 2013 wanting to compare it with our own. Next, we present the queries to the sample of 150 people, along with the results, in graph and written answers. In conclusion, we present our conclusions drawn from the main research questions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗ online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου το 2018.el
heal.titleOnline buying behavior: the case of consumers in Heraklion in 2018en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά αγοραστή, καταναλωτής, διαδίκτυο, ηλεκτρονικό κατάστημα, ηλεκτρονικό εμπόριο, Ηράκλειοel
heal.keywordbuyer behavior, consumer, internet, e-shop, e-commerce, Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States