Εμφάνιση απλής εγγραφής

Organizational culture and gender equality in tourism enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑλεξάντροβα, Άνναel
dc.creatorAlexantrova, Annaen
dc.date.accessioned2020-06-09T10:38:02Z
dc.date.available2020-06-09T10:38:02Z
dc.date.issued2020-06-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9498
dc.description.abstractΟι κοινωνικές επιστήμες αναλύουν την κουλτούρα μιας κοινωνίας. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται κριτική του παραπάνω ζητήματος με την οπτική του φύλου. Κατ’ επέκταση η κουλτούρα σε μια επιχείρηση υποδηλώνει τη συσχέτιση αυτής με την κοινωνία και τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της. Πρόκειται για μία έννοια γενικευμένη , ενώ συνήθως τα δεδομένα και τα στοιχεία που την περιγράφουν δεν καθιστούν τη συγκεκριμένη έννοια εύχρηστη. Βέβαια πρόκειται για μία έννοια που είναι πολύ χρήσιμη με αποτέλεσμα να είναι απαραίτητη η ανάλυση της. Η επιχειρησιακή κουλτούρα είναι αναντίρρητα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών πολύ σπουδαίο ζήτημα που σχετίζεται με τον επιχειρηματικό κλάδο. Αποτελεί μία έννοια άυλου χαρακτήρα και κατέχει εξέχουσα θέση στις επιχειρήσεις αφού ασκεί επιρροές τόσο στους εργαζομένους όσο και στις μεθόδους και λειτουργίες οργάνωσης. Εφόσον όμως η κουλτούρα δεν αποτελεί το μόνο στοιχείο που διαμορφώνει την επίτευξη ή την όχι των στόχων μιας επιχείρησης, η θετική κουλτούρα μπορεί να καταστεί ισχυρό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης, δίνοντας της προβάδισμα απέναντι στις ανταγωνιστικές. Η παρούσα εργασία εστιάζει στην κουλτούρα και το φύλο που υιοθετούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο Ν. Ηρακλείου.el
dc.description.abstractSocial sciences analyze the culture of a society. In this thesis, the above issue is criticized with a gender perspective. By extension, culture in a business implies its association with society and how it is organized and operated. It is a generalized concept, and usually the data and elements that describe it do not make this concept easy to use. Of course it is a concept that is very useful as a result of the analysis is required. The business culture is undeniable, over the past decades very important issue associated with the business sector. It is a concept of intangible character and occupies a prominent position in business after exercise influences both workers and the methods and organization features. However, if the culture is not the only factor that shapes achieving or not the objectives of a company, the positive culture can be a powerful advantage of the business, giving the lead over competing. The present work focuses on the culture and gender adopted by tourism companies in Heraklion Prefecture.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟργανωσιακή κουλτούρα και ισότητα φύλου σε τουριστικές επιχειρήσεις.el
dc.titleOrganizational culture and gender equality in tourism enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑλεξάντροβα, Άνναel
heal.creatorNameAlexantrova, Annaen
heal.publicationDate2020-06-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9498
heal.abstractΟι κοινωνικές επιστήμες αναλύουν την κουλτούρα μιας κοινωνίας. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται κριτική του παραπάνω ζητήματος με την οπτική του φύλου. Κατ’ επέκταση η κουλτούρα σε μια επιχείρηση υποδηλώνει τη συσχέτιση αυτής με την κοινωνία και τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της. Πρόκειται για μία έννοια γενικευμένη , ενώ συνήθως τα δεδομένα και τα στοιχεία που την περιγράφουν δεν καθιστούν τη συγκεκριμένη έννοια εύχρηστη. Βέβαια πρόκειται για μία έννοια που είναι πολύ χρήσιμη με αποτέλεσμα να είναι απαραίτητη η ανάλυση της. Η επιχειρησιακή κουλτούρα είναι αναντίρρητα, κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών πολύ σπουδαίο ζήτημα που σχετίζεται με τον επιχειρηματικό κλάδο. Αποτελεί μία έννοια άυλου χαρακτήρα και κατέχει εξέχουσα θέση στις επιχειρήσεις αφού ασκεί επιρροές τόσο στους εργαζομένους όσο και στις μεθόδους και λειτουργίες οργάνωσης. Εφόσον όμως η κουλτούρα δεν αποτελεί το μόνο στοιχείο που διαμορφώνει την επίτευξη ή την όχι των στόχων μιας επιχείρησης, η θετική κουλτούρα μπορεί να καταστεί ισχυρό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης, δίνοντας της προβάδισμα απέναντι στις ανταγωνιστικές. Η παρούσα εργασία εστιάζει στην κουλτούρα και το φύλο που υιοθετούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο Ν. Ηρακλείου.el
heal.abstractSocial sciences analyze the culture of a society. In this thesis, the above issue is criticized with a gender perspective. By extension, culture in a business implies its association with society and how it is organized and operated. It is a generalized concept, and usually the data and elements that describe it do not make this concept easy to use. Of course it is a concept that is very useful as a result of the analysis is required. The business culture is undeniable, over the past decades very important issue associated with the business sector. It is a concept of intangible character and occupies a prominent position in business after exercise influences both workers and the methods and organization features. However, if the culture is not the only factor that shapes achieving or not the objectives of a company, the positive culture can be a powerful advantage of the business, giving the lead over competing. The present work focuses on the culture and gender adopted by tourism companies in Heraklion Prefecture.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΟργανωσιακή κουλτούρα και ισότητα φύλου σε τουριστικές επιχειρήσεις.el
heal.titleOrganizational culture and gender equality in tourism enterprises.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordοργανωσιακή κουλτούρα, τουριστική επιχείρηση, ισότητα φύλων, στερεότυπαel
heal.keywordorganizational culture, tourism enterprise, gender equality, stereotypesen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΦουλίδη, Ξανθίππηel
heal.advisorNameFoulidi, Xanthippien
heal.advisorID.emailfoulidi@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States