Show simple item record

Comparative study for the attitude of consumers towards online advertising.

Dublin Core metadata

dc.creatorΖαγοριανού, Μαρίαel
dc.creatorΚαπότη, Διονυσίαel
dc.creatorZagorianou, Mariaen
dc.creatorKapoti, Dionysiaen
dc.date.accessioned2020-06-15T09:38:40Z
dc.date.available2020-06-15T09:38:40Z
dc.date.issued2020-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9516
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε μία πραγματικότητα που το διαδίκτυο έχε διεισδύσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης ζωής σε τεράστιο βαθμό, ο χώρος του μάρκετινγκ δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος. Η σπουδαιότητα των δύο αυτών θεμάτων οδήγησε στην απόφαση της μελέτης τους. Η εργασία πραγματοποιεί βιβλιογραφική ανασκόπηση στην οποία διερευνάται η διαφήμιση, η συμπεριφορά του καταναλωτή, το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η διαδικτυακή διαφήμιση. Στην συνέχεια, πραγματοποιείται ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου στα νησιά Κάλυμνο και Λευκάδα. Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών χρησιμοποιήθηκαν για μία συγκριτική ανάλυση μεταξύ τους. Από αυτή προέκυψε ότι οι κάτοικοι της Καλύμνου διατηρούν πιο θετική στάση απέναντι στην διαδικτυακή διαφήμιση, σε σχέση με τους κατοίκους της Καλύμνου που δεν είναι τόσο θετικοί απέναντι της.el
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to examine the impact of online advertising on consumer behavior. In a reality that the Internet has infiltrated every area of human life enormously, marketing could not be left untouched. The importance of these two issues led to the decision to study them. The work reviews a literature that explores advertising, consumer behavior, online marketing and online advertising. Then, a quantitative survey is carried out using a questionnaire in the islands of Kalymnos and Lefkada. The results of these surveys were used for a comparative analysis between them. This showed that Kalymnos residents have a more positive attitude towards online advertising than Kalymnos residents who are not so positive about it.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣυγκριτική ανάλυση για την επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές.el
dc.titleComparative study for the attitude of consumers towards online advertising.en

healMeta

heal.creatorNameΖαγοριανού, Μαρίαel
heal.creatorNameΚαπότη, Διονυσίαel
heal.creatorNameZagorianou, Mariaen
heal.creatorNameKapoti, Dionysiaen
heal.publicationDate2020-06-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9516
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε μία πραγματικότητα που το διαδίκτυο έχε διεισδύσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης ζωής σε τεράστιο βαθμό, ο χώρος του μάρκετινγκ δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος. Η σπουδαιότητα των δύο αυτών θεμάτων οδήγησε στην απόφαση της μελέτης τους. Η εργασία πραγματοποιεί βιβλιογραφική ανασκόπηση στην οποία διερευνάται η διαφήμιση, η συμπεριφορά του καταναλωτή, το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η διαδικτυακή διαφήμιση. Στην συνέχεια, πραγματοποιείται ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου στα νησιά Κάλυμνο και Λευκάδα. Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών χρησιμοποιήθηκαν για μία συγκριτική ανάλυση μεταξύ τους. Από αυτή προέκυψε ότι οι κάτοικοι της Καλύμνου διατηρούν πιο θετική στάση απέναντι στην διαδικτυακή διαφήμιση, σε σχέση με τους κατοίκους της Καλύμνου που δεν είναι τόσο θετικοί απέναντι της.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to examine the impact of online advertising on consumer behavior. In a reality that the Internet has infiltrated every area of human life enormously, marketing could not be left untouched. The importance of these two issues led to the decision to study them. The work reviews a literature that explores advertising, consumer behavior, online marketing and online advertising. Then, a quantitative survey is carried out using a questionnaire in the islands of Kalymnos and Lefkada. The results of these surveys were used for a comparative analysis between them. This showed that Kalymnos residents have a more positive attitude towards online advertising than Kalymnos residents who are not so positive about it.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΣυγκριτική ανάλυση για την επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές.el
heal.titleComparative study for the attitude of consumers towards online advertising.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, συμπεριφορά καταναλωτή, Λευκάδα, Κάλυμνοςel
heal.keywordοnline advertising, consumer behavior, Lefkada, Kalymnosen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States