Εμφάνιση απλής εγγραφής

3D character modeling in blender animated in Unity.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοκκώνη, Θεοφανίαel
dc.creatorKokkoni, Theofaniaen
dc.date.accessioned2020-07-08T07:36:41Z
dc.date.available2020-07-08T07:36:41Z
dc.date.issued2020-07-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9570
dc.description.abstractΤα 3D γραφικά αναφέρονται στη χρήση μιας τριών διαστάσεων αναπαράστασης γεωμετρικών δεδομένων, τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή για τη χρήση υπολογισμών και την απεικόνιση σε 2D εικόνες. Τα αντικείμενα των 3D γραφικών ονομάζονται 3D Models και η διαδικασία κατασκευής τους ονομάζεται 3D Modeling. Στο στάδιο του 3D modeling, αναπτύσσεται μια μαθηματική αναπαράσταση μιας επιφάνειας ενός αντικειμένου σε τρεις διαστάσεις μέσω ειδικού λογισμικού. Όταν το 3D model ολοκληρωθεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάποια προσομοίωση φυσικών φαινομένων, να παρουσιαστεί σαν δισδιάστατη εικόνα καθώς και να τυπωθεί σαν φυσικό μοντέλο με ειδικά μηχανήματα που ονομάζονται 3D Printers. Στόχο της εργασίας αποτελεί η εξέταση της διαδικασίας ανάπτυξης ενός 3D μοντέλου και έπειτα η χρήση του σε μία μηχανή προσομοίωσης. Συγκεκριμένα το μοντέλο κατασκευής αναφέρεται σε ένα ανθρωποειδές όπου μετά την ολοκλήρωση, θα του αποδοθεί βασική κίνηση.el
dc.description.abstractThe concept of 3D graphics refers to the use of a three dimensional representation of geometric data, which is stored on the computer for use in calculations and in visualization as 2D images. The objects of 3D graphics are called 3D Models and their process is called 3D Modeling. At the 3D modeling stage, a mathematical representation of a surface of an object in three dimensions is developed through specific 3D software. When the 3D model is complete, it can be used to simulate natural phenomena, be presented as a two-dimensional image, and get printed as a physical model with special machines called 3D Printers. The purpose of this work is to examine the process of developing a 3D model and then use it in a simulation engine. Specifically, the construction model refers to a humanoid which will be given movement, upon completion.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔημιουργία 3D χαρακτήρα στο Blender και απόδοση κίνησης στην παιχνιδομηχανή Unity.el
dc.title3D character modeling in blender animated in Unity.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοκκώνη, Θεοφανίαel
heal.creatorNameKokkoni, Theofaniaen
heal.publicationDate2020-07-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9570
heal.abstractΤα 3D γραφικά αναφέρονται στη χρήση μιας τριών διαστάσεων αναπαράστασης γεωμετρικών δεδομένων, τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή για τη χρήση υπολογισμών και την απεικόνιση σε 2D εικόνες. Τα αντικείμενα των 3D γραφικών ονομάζονται 3D Models και η διαδικασία κατασκευής τους ονομάζεται 3D Modeling. Στο στάδιο του 3D modeling, αναπτύσσεται μια μαθηματική αναπαράσταση μιας επιφάνειας ενός αντικειμένου σε τρεις διαστάσεις μέσω ειδικού λογισμικού. Όταν το 3D model ολοκληρωθεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάποια προσομοίωση φυσικών φαινομένων, να παρουσιαστεί σαν δισδιάστατη εικόνα καθώς και να τυπωθεί σαν φυσικό μοντέλο με ειδικά μηχανήματα που ονομάζονται 3D Printers. Στόχο της εργασίας αποτελεί η εξέταση της διαδικασίας ανάπτυξης ενός 3D μοντέλου και έπειτα η χρήση του σε μία μηχανή προσομοίωσης. Συγκεκριμένα το μοντέλο κατασκευής αναφέρεται σε ένα ανθρωποειδές όπου μετά την ολοκλήρωση, θα του αποδοθεί βασική κίνηση.el
heal.abstractThe concept of 3D graphics refers to the use of a three dimensional representation of geometric data, which is stored on the computer for use in calculations and in visualization as 2D images. The objects of 3D graphics are called 3D Models and their process is called 3D Modeling. At the 3D modeling stage, a mathematical representation of a surface of an object in three dimensions is developed through specific 3D software. When the 3D model is complete, it can be used to simulate natural phenomena, be presented as a two-dimensional image, and get printed as a physical model with special machines called 3D Printers. The purpose of this work is to examine the process of developing a 3D model and then use it in a simulation engine. Specifically, the construction model refers to a humanoid which will be given movement, upon completion.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleΔημιουργία 3D χαρακτήρα στο Blender και απόδοση κίνησης στην παιχνιδομηχανή Unity.el
heal.title3D character modeling in blender animated in Unity.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτρισδιάστατη μονελοποίηση, Blender game engine, Unity game engineel
heal.keyword3D modeling / three-dimensional modeling, Blender game engine, Unity game engineen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailip@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States