Εμφάνιση απλής εγγραφής

The economic crisis and its effect on the consumption behavior: case study on consumers in the city of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creator-el
dc.creatorSirbu, Loredana-Mariaen
dc.date.accessioned2020-07-09T10:24:08Z
dc.date.available2020-07-09T10:24:08Z
dc.date.issued2020-07-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9573
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της επίδρασης και των συνεπειών της οικονομικής κρίσης που ταλανίζει τα τελευταία χρόνια την Ελλάδα, στις καταναλωτικές συνήθειες και συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Μεθοδολογικά η παρούσα πτυχιακή εργασία ακολουθεί τις διαδικασίες της ποσοτικής έρευνας αλλά και της δειγματοληψίας ευκολίας. Επίσης εμπλουτίζεται από την σύνθεση πρωτογενών αλλά και δευτερογενών δεδομένων. Τα πρωτογενή δεδομένα προέρχονται από την έρευνα που διεξήχθη στη πόλη του Ηρακλείου σε δείγμα 110 ατόμων, χρησιμοποιώντας ως μέθοδο συλλογής δεδομένων το ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Ένα από τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας έδειξε ότι η πλειοψηφία του δείγματος μετά την κρίση υπέστη μείωση μισθού και εισοδήματος, με αποτέλεσμα να υπάρχει ανεπάρκεια στην κάλυψη των αναγκών τους. Μεγάλη αλλαγή παρατηρείται στην καταναλωτική συμπεριφορά του δείγματος όσον αφορά την συχνότητα αγορών πριν και μετά την κρίση, δεδομένου ότι οι καταναλωτικές δαπάνες των συμμετεχόντων μειώθηκαν κατακόρυφα. Το δείγμα σε πλειοψηφία αποφεύγει να κάνει αγορές μη άμεσης ανάγκης και έχει κάνει περικοπές σε μεγάλο βαθμό, ενώ παράλληλα φροντίζει να μην αγοράζει προϊόντα κατώτερης ποιότητας, διότι, προτιμούν προϊόντα καλύτερης ποιότητας σε συμφέρουσες τιμές. Τέλος η οικονομική ύφεση έχει αρνητική επίδραση στην ψυχολογία των καταναλωτών με αποτέλεσμα να μειώνουν τις καταναλωτικές δαπάνες και να μένουν μόνο στα απολύτως απαραίτητα αγαθά.el
dc.description.abstractThis dissertation focuses on exploring the impact and consequences of the economic crisis that has plagued Greece in recent years, on consumer habits and behavior of the Greek consumers. Methodologically, this dissertation follows the procedures of quantitative research and the ‘sampling of convenience’. It is also enriched by the synthesis of primary and secondary data. The primary data derived from a survey conducted in the city of Heraklion on a sample of 110 people, using the closed-ended questionnaire as a data collection method. One of the major findings of this research showed that the majority of the subjects that took part in the research, after the crisis, suffered a reduction in salary and income, resulting in inadequacy in covering their needs. There is a big change in the consumer's behavior of the subjects in terms of the frequency of purchases before and after the crisis, the consumer spending of the participants decreased sharply. The majority of the subjects avoids making non-essential purchases and has made large- scale cuts while they avoid buying lower quality products; on the contrary, they prefer higher quality products in affordable prices. Finally, the economic recession has a negative effect on the psychology of consumers, as a result, they reduce consumer spending and only focus on the absolutely necessary goods.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ οικονομική κρίση και η επίδραση της στην καταναλωτική συμπεριφορά: μελέτη περίπτωσης σε καταναλωτές στην πόλη του Ηρακλείου.el
dc.titleThe economic crisis and its effect on the consumption behavior: case study on consumers in the city of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorName-el
heal.creatorNameSirbu, Loredana-Mariaen
heal.publicationDate2020-07-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9573
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της επίδρασης και των συνεπειών της οικονομικής κρίσης που ταλανίζει τα τελευταία χρόνια την Ελλάδα, στις καταναλωτικές συνήθειες και συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών. Μεθοδολογικά η παρούσα πτυχιακή εργασία ακολουθεί τις διαδικασίες της ποσοτικής έρευνας αλλά και της δειγματοληψίας ευκολίας. Επίσης εμπλουτίζεται από την σύνθεση πρωτογενών αλλά και δευτερογενών δεδομένων. Τα πρωτογενή δεδομένα προέρχονται από την έρευνα που διεξήχθη στη πόλη του Ηρακλείου σε δείγμα 110 ατόμων, χρησιμοποιώντας ως μέθοδο συλλογής δεδομένων το ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Ένα από τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας έδειξε ότι η πλειοψηφία του δείγματος μετά την κρίση υπέστη μείωση μισθού και εισοδήματος, με αποτέλεσμα να υπάρχει ανεπάρκεια στην κάλυψη των αναγκών τους. Μεγάλη αλλαγή παρατηρείται στην καταναλωτική συμπεριφορά του δείγματος όσον αφορά την συχνότητα αγορών πριν και μετά την κρίση, δεδομένου ότι οι καταναλωτικές δαπάνες των συμμετεχόντων μειώθηκαν κατακόρυφα. Το δείγμα σε πλειοψηφία αποφεύγει να κάνει αγορές μη άμεσης ανάγκης και έχει κάνει περικοπές σε μεγάλο βαθμό, ενώ παράλληλα φροντίζει να μην αγοράζει προϊόντα κατώτερης ποιότητας, διότι, προτιμούν προϊόντα καλύτερης ποιότητας σε συμφέρουσες τιμές. Τέλος η οικονομική ύφεση έχει αρνητική επίδραση στην ψυχολογία των καταναλωτών με αποτέλεσμα να μειώνουν τις καταναλωτικές δαπάνες και να μένουν μόνο στα απολύτως απαραίτητα αγαθά.el
heal.abstractThis dissertation focuses on exploring the impact and consequences of the economic crisis that has plagued Greece in recent years, on consumer habits and behavior of the Greek consumers. Methodologically, this dissertation follows the procedures of quantitative research and the ‘sampling of convenience’. It is also enriched by the synthesis of primary and secondary data. The primary data derived from a survey conducted in the city of Heraklion on a sample of 110 people, using the closed-ended questionnaire as a data collection method. One of the major findings of this research showed that the majority of the subjects that took part in the research, after the crisis, suffered a reduction in salary and income, resulting in inadequacy in covering their needs. There is a big change in the consumer's behavior of the subjects in terms of the frequency of purchases before and after the crisis, the consumer spending of the participants decreased sharply. The majority of the subjects avoids making non-essential purchases and has made large- scale cuts while they avoid buying lower quality products; on the contrary, they prefer higher quality products in affordable prices. Finally, the economic recession has a negative effect on the psychology of consumers, as a result, they reduce consumer spending and only focus on the absolutely necessary goods.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗ οικονομική κρίση και η επίδραση της στην καταναλωτική συμπεριφορά: μελέτη περίπτωσης σε καταναλωτές στην πόλη του Ηρακλείου.el
heal.titleThe economic crisis and its effect on the consumption behavior: case study on consumers in the city of Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, οικονομική κρίσηel
heal.keywordconsumer behavior, economic crisisen
heal.advisorNameΑυγελή, Βασιλικήel
heal.advisorNameAvgeli, Vasilikien
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States