Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evaluation of educational results-examination process of adult educators training program.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛεονταράκης, Κυριάκοςel
dc.creatorLeontarakis, Kyriakosen
dc.date.accessioned2020-07-10T08:55:47Z
dc.date.available2020-07-10T08:55:47Z
dc.date.issued2020-07-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9578
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας που εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος <<ΜΒΑ για μηχανικούς>>, του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου είναι η διερεύνηση και διαπίστωση των εξεταστικών απαιτήσεων των εξετάσεων που διεξάγει ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) και η συσχέτιση τους με το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων που υλοποιούν οι Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου. Με την παρούσα εργασία αποσκοπούμε στην βελτιστοποίηση του σχεδιασμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε να καλύπτει κατά τις απαιτήσεις των εξεταστών και των εξετάσεων γενικότερα επιτυγχάνοντας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στις εξετάσεις για τους συμμετέχοντες που συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα. Στόχος της εργασίας είναι ανάλυση και εμπειρία των εξεταζόμενων που έχουν συμμετάσχει στις εξετάσεις και συμβολή που θεωρούν ότι είχε στην επιτυχία τους το εν λόγω πρόγραμμα. Τα ερευνητικά ερωτήματα που καλούμαστε να απαντήσουμε μέσω της εργασίας αυτής είναι • Γίνονται οι εξετάσεις με βάση τα προβλεπόμενα εκπαιδευτικά κριτήρια ή μήπως η εξετάσεις περιλαμβάνουν και ερωτήσεις εκτός της προβλεπόμενης εκπαιδευτικής ύλης; • Συμβάλει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολουθήθηκε στην επιτυχία των εκπαιδευομένων στις εξετάσεις; Για την εργασία χρησιμοποιήσαμε ποιοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων που περιείχε ερωτήσεις κλειστού τύπου. Επιπλέον είχε προβλεφθεί και η δυνατότητα ελεύθερου σχολίου στο τέλος για να εκφράσουν οι ερωτώμενοι ότι αυτοί θεωρούν σημαντικό και μπορεί να μην έχει προβλεφθεί στο ερωτηματολόγιο. Η έρευνα έγινε με την αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου στους μαθητές οι οποίοι είχαν ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαιδευτών ενηλίκων των Τεχνικών Σχολών του Επιμελητηρίου Ηρακλείου και είχαν συμμετάσχει στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ, εστάλησαν ερωτηματολόγια σε 1218 μαθητές και συλλέχτηκαν 205 απαντήσεις. Οι ερωτήσεις ήταν κοινές για όλους τους συμμετέχοντες και επιλέξαμε το δείγμα μας στοχευμένα. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων μας δείχνουν πως η διαδικασία των εξετάσεων τηρείται κατά μεγάλο βαθμό όσον αφορά τα εκπαιδευτικά κριτήρια από τους αξιολογητές οι οποίοι όμως φαίνεται να μην δίνουν σημασία σε πράγματα όπως γλώσσα του σώματος αλλά και χρήση εποπτικών μέσων πράγμα που σημαίνει πως τείνουν να αξιολογούν την γνώση της εξεταστέας ύλης την οποία από την πλευρά τους οι εξεταζόμενοι θεωρούν πως χρειάζεται βελτίωση. Παράλληλα αρκετά μεγάλο μέρος των συμμετεχόντων θεωρεί πως η συμμετοχή τους στο σεμινάριο τους βοήθησε αρκετά με το θεωρητικό μέρος της εξέτασης και σχεδόν όλοι πως το πρόγραμμα συντέλεσε τα μέγιστα για την επιτυχία τους στο πρακτικό μέρος των εξετάσεων την παρουσίαση της μικροδιδασκαλίας τους.  el
dc.description.abstractThe purpose of this paper, which was prepared in the framework of the postgraduate program "MBA for Engineers", of the Hellenic Mediterranean University, is to investigate and determine the examination requirements of the examinations conducted by the National Organization for Qualifications and Professional Orientation with the Educational Program for Adult Educators implemented by the Technical School of the Chamber of Heraklion. With this paper, we aim to optimize the planning of the educational process, so that it will cover the requirements of the examiners and the examinations in general, achieving the best possible results in the examinations for the participants who participate in this educational program. The aim of the work is to analyze and experience the examinees who have participated in the examinations and the contribution that they consider to have been successful in this program. The research questions we are asked to answer through this paper are • The examinations are carried out based on the foreseen educational criteria or whether the examinations include questions other than the foreseen educational material, • the contribution of the educational program to the success of the examinees. For the paper, we used qualitative research through questionnaires that contained closed-ended questions. In addition, the possibility of a free comment at the end was provided for the respondents to express what they consider important and may not have been provided in the questionnaire. The survey was conducted by sending an electronic questionnaire to students who had completed the program of adult educators of the Technical School of the Chamber of Heraklion and had participated in the certification exams of EOPPEP, sent questionnaires to 1218 students and collected 205 answers. The questions were common to all participants and we selected our sample targeted. The results of our questionnaires show that the examination process is largely observed in educational criteria by the evaluators, but they do not seem to pay attention to things such as body language and the use of supervisory means, which means that they tend to evaluate its knowledge subject matter which in turn is considered to need improvement. At the same time, a large part of the participants believe that their participation in the seminar helped them a lot with the theoretical part of the exam and almost everyone that the program contributed greatly to their success in the practical part of the exam presentation of their micro-teaching.  en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑξιολόγηση εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων-εξεταστικής διαδικασίας προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων.el
dc.titleEvaluation of educational results-examination process of adult educators training program.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛεονταράκης, Κυριάκοςel
heal.creatorNameLeontarakis, Kyriakosen
heal.publicationDate2020-07-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9578
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας που εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος <<ΜΒΑ για μηχανικούς>>, του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου είναι η διερεύνηση και διαπίστωση των εξεταστικών απαιτήσεων των εξετάσεων που διεξάγει ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) και η συσχέτιση τους με το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων που υλοποιούν οι Τεχνικές Σχολές Επιμελητηρίου Ηρακλείου. Με την παρούσα εργασία αποσκοπούμε στην βελτιστοποίηση του σχεδιασμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε να καλύπτει κατά τις απαιτήσεις των εξεταστών και των εξετάσεων γενικότερα επιτυγχάνοντας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στις εξετάσεις για τους συμμετέχοντες που συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα. Στόχος της εργασίας είναι ανάλυση και εμπειρία των εξεταζόμενων που έχουν συμμετάσχει στις εξετάσεις και συμβολή που θεωρούν ότι είχε στην επιτυχία τους το εν λόγω πρόγραμμα. Τα ερευνητικά ερωτήματα που καλούμαστε να απαντήσουμε μέσω της εργασίας αυτής είναι • Γίνονται οι εξετάσεις με βάση τα προβλεπόμενα εκπαιδευτικά κριτήρια ή μήπως η εξετάσεις περιλαμβάνουν και ερωτήσεις εκτός της προβλεπόμενης εκπαιδευτικής ύλης; • Συμβάλει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολουθήθηκε στην επιτυχία των εκπαιδευομένων στις εξετάσεις; Για την εργασία χρησιμοποιήσαμε ποιοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων που περιείχε ερωτήσεις κλειστού τύπου. Επιπλέον είχε προβλεφθεί και η δυνατότητα ελεύθερου σχολίου στο τέλος για να εκφράσουν οι ερωτώμενοι ότι αυτοί θεωρούν σημαντικό και μπορεί να μην έχει προβλεφθεί στο ερωτηματολόγιο. Η έρευνα έγινε με την αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου στους μαθητές οι οποίοι είχαν ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαιδευτών ενηλίκων των Τεχνικών Σχολών του Επιμελητηρίου Ηρακλείου και είχαν συμμετάσχει στις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ, εστάλησαν ερωτηματολόγια σε 1218 μαθητές και συλλέχτηκαν 205 απαντήσεις. Οι ερωτήσεις ήταν κοινές για όλους τους συμμετέχοντες και επιλέξαμε το δείγμα μας στοχευμένα. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων μας δείχνουν πως η διαδικασία των εξετάσεων τηρείται κατά μεγάλο βαθμό όσον αφορά τα εκπαιδευτικά κριτήρια από τους αξιολογητές οι οποίοι όμως φαίνεται να μην δίνουν σημασία σε πράγματα όπως γλώσσα του σώματος αλλά και χρήση εποπτικών μέσων πράγμα που σημαίνει πως τείνουν να αξιολογούν την γνώση της εξεταστέας ύλης την οποία από την πλευρά τους οι εξεταζόμενοι θεωρούν πως χρειάζεται βελτίωση. Παράλληλα αρκετά μεγάλο μέρος των συμμετεχόντων θεωρεί πως η συμμετοχή τους στο σεμινάριο τους βοήθησε αρκετά με το θεωρητικό μέρος της εξέτασης και σχεδόν όλοι πως το πρόγραμμα συντέλεσε τα μέγιστα για την επιτυχία τους στο πρακτικό μέρος των εξετάσεων την παρουσίαση της μικροδιδασκαλίας τους.  el
heal.abstractThe purpose of this paper, which was prepared in the framework of the postgraduate program "MBA for Engineers", of the Hellenic Mediterranean University, is to investigate and determine the examination requirements of the examinations conducted by the National Organization for Qualifications and Professional Orientation with the Educational Program for Adult Educators implemented by the Technical School of the Chamber of Heraklion. With this paper, we aim to optimize the planning of the educational process, so that it will cover the requirements of the examiners and the examinations in general, achieving the best possible results in the examinations for the participants who participate in this educational program. The aim of the work is to analyze and experience the examinees who have participated in the examinations and the contribution that they consider to have been successful in this program. The research questions we are asked to answer through this paper are • The examinations are carried out based on the foreseen educational criteria or whether the examinations include questions other than the foreseen educational material, • the contribution of the educational program to the success of the examinees. For the paper, we used qualitative research through questionnaires that contained closed-ended questions. In addition, the possibility of a free comment at the end was provided for the respondents to express what they consider important and may not have been provided in the questionnaire. The survey was conducted by sending an electronic questionnaire to students who had completed the program of adult educators of the Technical School of the Chamber of Heraklion and had participated in the certification exams of EOPPEP, sent questionnaires to 1218 students and collected 205 answers. The questions were common to all participants and we selected our sample targeted. The results of our questionnaires show that the examination process is largely observed in educational criteria by the evaluators, but they do not seem to pay attention to things such as body language and the use of supervisory means, which means that they tend to evaluate its knowledge subject matter which in turn is considered to need improvement. At the same time, a large part of the participants believe that their participation in the seminar helped them a lot with the theoretical part of the exam and almost everyone that the program contributed greatly to their success in the practical part of the exam presentation of their micro-teaching.  en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΑξιολόγηση εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων-εξεταστικής διαδικασίας προγράμματος εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων.el
heal.titleEvaluation of educational results-examination process of adult educators training program.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordεκπαίδευση ενηλίκων, κατάρτιση, αξιολόγηση, εξέτασηel
heal.keywordadult education, training, evaluation, examinationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαθαράκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameKatharakis, Michailen
heal.advisorID.emailkatharak@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States