Έρευνα αγοράς για τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού.
Market research on preferences and consumer behavior regarding honey products.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2020-09-14Συγγραφέας
Κατσούλη, Μαρία
Katsouli, Maria
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά τις προτιμήσεις και την καταναλωτική συμπεριφορά σχετικά με τα προϊόντα του μελιού. Πιο συγκεκριμένα, στη μελέτη αυτή εξετάζεται η ιστορία του, οι χρήσεις του, τα χαρακτηριστικά του, οι τρόποι παραγωγής. Επίσης παρουσιάζεται ο κλάδος του μελιού στην Ελλάδα, η εξέλιξη των εξαγωγών και οι ανταγωνιστικές χώρες από τις οποίες γίνονται εισαγωγές μελιού στη χώρα μας. Ακόμα, οι τρόποι προώθησης και διάθεσής του στην αγορά, το επίπεδο των τιμών, η διαδικασία τυποποίησης του προϊόντος, αλλά και οι δυσκολίες και οι προοπτικές του κλάδου.
Η πρωτογενής έρευνα αφορά στις καταναλωτικές προτιμήσεις των κατοίκων της Κρήτης σε σχέση με τα προϊόντα του μελιού. Στην έρευνα συμμετείχαν 130 άτομα απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το βαθμό χρήσης, τις προτιμήσεις τους, την αγοραστική τους συμπεριφορά και γενικότερα τις απόψεις τους σχετικά με το μέλι. Τα συμπεράσματα της έρευνας μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμα στους παραγωγούς και τους φορείς που εμπλέκονται στην προώθηση του Ελληνικού μελιού. This dissertation examines the preferences and consumer behavior regarding honey-related products. More specifically, the study examines the history of honey, its various uses and characteristics, and the process followed for its production. Furthermore, the status of the relevant industry in Greece is being examined, including the level of exports and the competition faced by other honey-producing countries. Also, promotional and distribution issues are being presented, along with the price levels, the product standardization process, as well as the difficulties and the prospects of the industry.
The primary research concerns consumer preferences of customers in the island of Crete, in relation to honey products. The sample of the study consists of 130 people that answered questions regarding the use of honey products, their buying behavior and their views regarding honey in general. The conclusions could prove quite useful to honey producers and the bodies involved in the promotion of Greek honey.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες