Παραγωγή ντοκιμαντέρ για τους ανεξάρτητους συναυλιακούς χώρους της Κρήτης με τίτλο «Από Εμάς για Όλους».
Production of a documentary film on the self-managed concert venues on the island of Crete.
Date
2020-09-17Author
Σακκάς, Κωνσταντίνος
Φουντής, Ηλίας
Sakkas, Konstantinos
Fountis, Ilias
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία είναι ένα ντοκιμαντέρ διάρκειας μιας ώρας για τους αυτo-διαχειριζόμενους συναυλιακούς χώρους στην Κρήτη και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν. Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας ήταν η δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ σε format υψηλής ανάλυσης, στο οποίο οργανώθηκαν και εκτελέστηκαν όλα τα μέρη της παραγωγής, από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την τελική εξαγωγή, εφαρμόζοντας τις πιο διαδεδομένες τεχνικές δημιουργίας και επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού. Το ντοκιμαντέρ πραγματεύεται τους αυτoδιαχειριζόμενους συναυλιακούς χώρους της Κρήτης. Ως ομιλητές επιλέχθηκαν τα μέλη τριών συγκροτημάτων και δύο μεμονωμένοι μουσικοί, που έχουν αναπτύξει μια μακροχρόνια και ουσιαστική σχέση με τους χώρους-ομάδες, λόγω της κοινής τους κουλτούρας και των συχνών ζωντανών εμφανίσεων σε αυτούς. Αρχικά δημιουργήθηκε το πλάνο εργασίας των γυρισμάτων, τα οποία και περατώθηκαν σε δύο εβδομάδες. Στο στάδιο της μετα-παραγωγής έγινε η επεξεργασία και σε συνδυασμό με την υλοποίηση του τελικού σεναρίου, το ντοκιμαντέρ απέκτησε την τελική του μορφή. Η αρχική ιδέα για τη ρεαλιστική αποτύπωση του τρόπου λειτουργίας των αυτοδιαχειριζόμενων συναυλιακών χώρων-ομάδων της Κρήτης, και η πραγμάτωσή της αποτελούν τον κεντρικό πυρήνα του ντοκιμαντέρ αυτού και το ζητούμενο για το μήνυμα που αυτό θα περάσει στο θεατή. This dissertation is an one-hour documentary film on the self-managed concert venues on the island of Crete and the way they are operated. The purpose of it was the filming of a documentary in a high-definition format. Every part of film production – from the conception of the original idea to the final export - was organized and carried out using state-of-the-art techniques for creating and editing audiovisual content. We opted for presenting the members of three music bands and two individual musicians who have developed a deep long-term relationship with these venues, due to their shared mindset and their frequent appearances on their stages. In the meta-production stage, editing along with the delivery of the final script gave the documentary its final shape. Both conception and realization of this real-life depiction of the function of such venues constitute the main theme of this film and the message targeted to its viewership.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info