Εμφάνιση απλής εγγραφής

Perceptions and expectations of first-year students about the role and importance of their higher education in their professional and social development.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚάλλα, Μαρίνα-Ειρήνηel
dc.creatorΜανταλιού, Μαρίαel
dc.creatorΧανιωτάκη, Ζαμπίαel
dc.creatorKalla, Marina-Eirinien
dc.creatorMantaliou, Mariaen
dc.creatorChaniotaki, Zampiaen
dc.date.accessioned2020-09-22T08:25:11Z
dc.date.available2020-09-22T08:25:11Z
dc.date.issued2020-09-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9637
dc.description.abstractΔεδομένου ότι η εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή των ανθρώπων, κρίθηκε αναγκαίο να μελετηθούν οι λόγοι που οι φοιτητές του πρώτου έτους επέλεξαν το τμήμα της Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι Κρήτης (τέως Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου), για τις προπτυχιακές τους σπουδές, καθώς και οι προσδοκίες τους για την επαγγελματική και κοινωνική τους πορεία. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση, η ανάλυση και η παρουσίαση των παραγόντων, που επηρεάζουν τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών/τριών ως προς το θέμα αυτό. Η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη. Το πρώτος μέρος αποτελεί το θεωρητικό, το οποίο απαρτίζεται από δύο κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο, διερευνά τον ρόλο της εκπαίδευσης και την αναπαραγωγή της κοινωνίας και το δεύτερο, την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Το δεύτερο μέρος της εργασίας συνιστά το εμπειρικό, στο οποίο παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας, τα διερευνητικά ερωτήματα, η μεθοδολογία της έρευνας και η ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Τέλος, παρουσιάζονται ορισμένα συμπεράσματα που πρόεκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Για τη διεξαγωγή της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποιοτικής έρευνας και η τεχνική της συνέντευξης.el
dc.description.abstractSince education plays an important role in people's lives, it was considered necessary to study the reasons why first-year students chose the Department of Social Work of T.E.I. of Crete (formerly the Greek Mediterranean University), for their undergraduate studies, in order to fulfill their expectations of their professional and social course. The purpose of this work is to investigate, analyse and present the factors that influence the perceptions and expectations of first-year students in this regard. The work is divided into two parts. The first part is the theoretical, which is divided into two chapters. The first chapter explores the role of education and the reproduction of society and the second one is referred to higher education in Greece. The second part of the work is empirical, which presents the purpose of the research, the exploratory questions, the methodology of the research and the analysis of the data collected. In the end of the dissertation, a number of conclusions are presented which have been drawn from the analysis of the data collected. For the conduct of the survey, the method of qualitative research and the technique of interviewing were used.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑντιλήψεις και προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών για το ρόλο και τη σημασία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους στην επαγγελματική και κοινωνική τους ανέλιξη.el
dc.titlePerceptions and expectations of first-year students about the role and importance of their higher education in their professional and social development.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚάλλα, Μαρίνα-Ειρήνηel
heal.creatorNameΜανταλιού, Μαρίαel
heal.creatorNameΧανιωτάκη, Ζαμπίαel
heal.creatorNameKalla, Marina-Eirinien
heal.creatorNameMantaliou, Mariaen
heal.creatorNameChaniotaki, Zampiaen
heal.publicationDate2020-09-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9637
heal.abstractΔεδομένου ότι η εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή των ανθρώπων, κρίθηκε αναγκαίο να μελετηθούν οι λόγοι που οι φοιτητές του πρώτου έτους επέλεξαν το τμήμα της Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι Κρήτης (τέως Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου), για τις προπτυχιακές τους σπουδές, καθώς και οι προσδοκίες τους για την επαγγελματική και κοινωνική τους πορεία. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση, η ανάλυση και η παρουσίαση των παραγόντων, που επηρεάζουν τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών/τριών ως προς το θέμα αυτό. Η εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη. Το πρώτος μέρος αποτελεί το θεωρητικό, το οποίο απαρτίζεται από δύο κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο, διερευνά τον ρόλο της εκπαίδευσης και την αναπαραγωγή της κοινωνίας και το δεύτερο, την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα. Το δεύτερο μέρος της εργασίας συνιστά το εμπειρικό, στο οποίο παρουσιάζεται ο σκοπός της έρευνας, τα διερευνητικά ερωτήματα, η μεθοδολογία της έρευνας και η ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Τέλος, παρουσιάζονται ορισμένα συμπεράσματα που πρόεκυψαν από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν. Για τη διεξαγωγή της έρευνας, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποιοτικής έρευνας και η τεχνική της συνέντευξης.el
heal.abstractSince education plays an important role in people's lives, it was considered necessary to study the reasons why first-year students chose the Department of Social Work of T.E.I. of Crete (formerly the Greek Mediterranean University), for their undergraduate studies, in order to fulfill their expectations of their professional and social course. The purpose of this work is to investigate, analyse and present the factors that influence the perceptions and expectations of first-year students in this regard. The work is divided into two parts. The first part is the theoretical, which is divided into two chapters. The first chapter explores the role of education and the reproduction of society and the second one is referred to higher education in Greece. The second part of the work is empirical, which presents the purpose of the research, the exploratory questions, the methodology of the research and the analysis of the data collected. In the end of the dissertation, a number of conclusions are presented which have been drawn from the analysis of the data collected. For the conduct of the survey, the method of qualitative research and the technique of interviewing were used.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΑντιλήψεις και προσδοκίες των πρωτοετών φοιτητών για το ρόλο και τη σημασία της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τους στην επαγγελματική και κοινωνική τους ανέλιξη.el
heal.titlePerceptions and expectations of first-year students about the role and importance of their higher education in their professional and social development.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτριτοβάθμια εκπαίδευση, επαγγελματική ανάπτυξη, επαγγελματική αποκατάστασηel
heal.keywordtertiary education, professional development, vocational rehabilitationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡάτσικα, Νικολέταel
heal.advisorNameRatsika, Nikoletaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States