Εμφάνιση απλής εγγραφής

Design and implementation of music interaction in VR, with Unity3D.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧαμηλός, Αντώνιοςel
dc.creatorChamilos, Antoniosen
dc.date.accessioned2020-10-09T08:20:34Z
dc.date.available2020-10-09T08:20:34Z
dc.date.issued2020-10-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9678
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός παιχνιδιού όπου ο παίκτης πρέπει να αλληλεπιδράσει με ένα stream αντικειμένων που έρχονται καταπάνω του, στον ρυθμό ενός επιλεγμένου μουσικού κομματιού, με τη βοήθεια κατάλληλων χειριστηρίων (VR motion controllers). Τα διαθέσιμα "όπλα" μπορεί να διαφέρουν ανάλογα το mode του παιχνιδιού που έχει επιλεχτεί (lightsabers, rifles, ασπίδες). Κάθε αντικείμενο θα είναι είτε ένας κύβος, με τον οποίο πρέπει να υπάρξει αλληλεπίδραση, είτε άλλα αντικείμενα όπως βόμβες - σφαιρίδια τα οποία ο παίκτης θα πρέπει να αποφύγει. Η σειριακή δημιουργία των αντικειμένων, θα δημιουργείται από τους ίδιους τους παίκτες, με τη βοήθεια ενός ενσωματωμένου Game Editor, όπου θα διευθετήσουν το συγχρονισμό των αντικειμένων με το μουσικό κομμάτι. Για την αποθήκευση και την φόρτωση του Level, θα χρησιμοποιηθούν JSON αρχεία, τα οποία θα χρησιμοποιεί η Unity για την σειριακή δημιουργία των αντικειμένων. Απαραίτητο για την δημιουργία των αντικειμένων είναι το BPM (aka Beats Per Minute) του επιλεγμένου μουσικού κομματιού, καθώς και η διάρκεια του. Το παιχνίδι θα αναπτυχθεί στο Unity Game Engine και για την υποστήριξη εικονικής πραγματικότητας (VR) θα χρησιμοποιηθεί το εργαλείο Steam VR Plugin από το Asset Store της Unity. Απώτερος σκοπός είναι να προσφέρεται "Immersion" στον παίκτη, μέσω της χρήσης του VR Headset και των VR controllers.el
dc.description.abstractThe subject of the thesis is the design and implementation of a game, so that the player interacts with a stream of objects that come towards him, to the rhythm of a selected music track, using appropriate controls (VR motion controllers). The available "weapons" may differ depending on the selected game mode. (lightsabers, rifles, shields). Each item will be either a cube with which you interact, or other items such as bombs - spheres that the player must avoid. The stream of objects will be created by the players themselves, using the built-in Game Editor, where they will arrange the synchronization of the objects with the music track. To save and load the Level, JSON files will be used, which will be imported in Unity to create the stream of objects. Necessary to create the stream of objects, is the BPM (aka Beats Per Minute) of the selected music track, as well as its duration. The game will be developed using Unity Game Engine. For Virtual Reality support, the Steam VR Plugin tool from Unity's Asset Store will be used. The ultimate goal is to offer "Immersion" to the player, through the use of VR Headset and VR controllers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού μουσικού ακούσματος σε VR, με την Unity3D.el
dc.titleDesign and implementation of music interaction in VR, with Unity3D.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧαμηλός, Αντώνιοςel
heal.creatorNameChamilos, Antoniosen
heal.publicationDate2020-10-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9678
heal.abstractΤο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός παιχνιδιού όπου ο παίκτης πρέπει να αλληλεπιδράσει με ένα stream αντικειμένων που έρχονται καταπάνω του, στον ρυθμό ενός επιλεγμένου μουσικού κομματιού, με τη βοήθεια κατάλληλων χειριστηρίων (VR motion controllers). Τα διαθέσιμα "όπλα" μπορεί να διαφέρουν ανάλογα το mode του παιχνιδιού που έχει επιλεχτεί (lightsabers, rifles, ασπίδες). Κάθε αντικείμενο θα είναι είτε ένας κύβος, με τον οποίο πρέπει να υπάρξει αλληλεπίδραση, είτε άλλα αντικείμενα όπως βόμβες - σφαιρίδια τα οποία ο παίκτης θα πρέπει να αποφύγει. Η σειριακή δημιουργία των αντικειμένων, θα δημιουργείται από τους ίδιους τους παίκτες, με τη βοήθεια ενός ενσωματωμένου Game Editor, όπου θα διευθετήσουν το συγχρονισμό των αντικειμένων με το μουσικό κομμάτι. Για την αποθήκευση και την φόρτωση του Level, θα χρησιμοποιηθούν JSON αρχεία, τα οποία θα χρησιμοποιεί η Unity για την σειριακή δημιουργία των αντικειμένων. Απαραίτητο για την δημιουργία των αντικειμένων είναι το BPM (aka Beats Per Minute) του επιλεγμένου μουσικού κομματιού, καθώς και η διάρκεια του. Το παιχνίδι θα αναπτυχθεί στο Unity Game Engine και για την υποστήριξη εικονικής πραγματικότητας (VR) θα χρησιμοποιηθεί το εργαλείο Steam VR Plugin από το Asset Store της Unity. Απώτερος σκοπός είναι να προσφέρεται "Immersion" στον παίκτη, μέσω της χρήσης του VR Headset και των VR controllers.el
heal.abstractThe subject of the thesis is the design and implementation of a game, so that the player interacts with a stream of objects that come towards him, to the rhythm of a selected music track, using appropriate controls (VR motion controllers). The available "weapons" may differ depending on the selected game mode. (lightsabers, rifles, shields). Each item will be either a cube with which you interact, or other items such as bombs - spheres that the player must avoid. The stream of objects will be created by the players themselves, using the built-in Game Editor, where they will arrange the synchronization of the objects with the music track. To save and load the Level, JSON files will be used, which will be imported in Unity to create the stream of objects. Necessary to create the stream of objects, is the BPM (aka Beats Per Minute) of the selected music track, as well as its duration. The game will be developed using Unity Game Engine. For Virtual Reality support, the Steam VR Plugin tool from Unity's Asset Store will be used. The ultimate goal is to offer "Immersion" to the player, through the use of VR Headset and VR controllers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού μουσικού ακούσματος σε VR, με την Unity3D.el
heal.titleDesign and implementation of music interaction in VR, with Unity3D.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordUnity3D, εικονική πραγματικότητα, ρυθμός, μουσικήel
heal.keywordUnity3D, virtual reality, rhythm, musicen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States