Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attitudes and opinions of consumers towards the marketing of organic products in Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουραμάς, Χρήστοςel
dc.creatorΜαρακομιχελάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorKouramas, Xristosen
dc.creatorMarakomichelakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2020-10-16T09:57:38Z
dc.date.available2020-10-16T09:57:38Z
dc.date.issued2020-10-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9693
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή σκοπό έχει την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα μέσα από τις υπάρχουσες δυσκολίες που δημιουργούνται από τις τάσεις της αγοράς σήμερα. Τάσεις που από τη μια πλευρά ευνοούν τη διάδοση των βιολογικών προϊόντων, ενώ από την άλλη δεν έχουν ακόμη δημιουργηθεί οι προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη παραγωγή τους. Οι μεταβολές στις διατροφικές προτιμήσεις των καταναλωτών που προέρχονται από την περιβαλλοντική μόλυνση, αλλά και από την ευαισθητοποίησή τους σε ζητήματα υγείας, οδήγησαν στην παραγωγή των βιολογικών προϊόντων. Αν και τα βιολογικά προϊόντα δεν έχουν βρει ακόμη τη θέση που τους αξίζει στην αγορά, εν τούτοις το ενδιαφέρον των καταναλωτών γι’ αυτά είναι αρκετά υψηλό. Στη βιβλιογραφία έχουν καταγραφεί πολλές έρευνες ανά τον κόσμο για να εξηγήσουν το χάσμα αυτό . Η ιδιαιτερότητα της εργασίας αυτής βρίσκεται στο ότι περιλαμβάνει μία προσέγγιση για την στάση των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα. Τα συμπεράσματα αυτά θα βοηθήσουν έτσι ώστε να διαμορφωθεί μια στρατηγική μάρκετινγκ η οποία θα επιτρέψει στα βιολογικά προϊόντα να ‘’καβαλήσουν το κύμα’’ που υπάρχει σήμερα και σπρώχνει τους καταναλωτές σε υγιεινά προϊόντα που παράλληλα δεν δημιουργούν προβλήματα στο περιβάλλον.el
dc.description.abstractThe purpose of this study is to comment the purchasing behavior and attitude of consumers towards organic products through the existing difficulties created by today's market forms and trends. The existing conditions while are favorizing the dissemination of the organic products, on the other hand the conditions for their uninterrupted production have not yet been established. Changes in consumers' dietary preferences due to concerns for the environmental pollution and the climate change as well their awareness of health issues, have led to the production and consumption of organic products. Although organic products have not yet found their rightful place in the market, consumer interest in them is still high. Numerous studies have been recorded in the literature to explain this contradiction. The peculiarity of this work lies in the fact that it involves an approach of consumers opinion about the organic products. These conclusions will help shape a marketing strategy that will allow organic products to "ride the wave" that exists today and push consumers into healthy products that do not pose environmental problems.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Accounting and Finance Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτάσεις και απόψεις των καταναλωτών για το μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων στο Ηράκλειο.el
dc.titleAttitudes and opinions of consumers towards the marketing of organic products in Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουραμάς, Χρήστοςel
heal.creatorNameΜαρακομιχελάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameKouramas, Xristosen
heal.creatorNameMarakomichelakis, Georgiosen
heal.publicationDate2020-10-16
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9693
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή σκοπό έχει την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα μέσα από τις υπάρχουσες δυσκολίες που δημιουργούνται από τις τάσεις της αγοράς σήμερα. Τάσεις που από τη μια πλευρά ευνοούν τη διάδοση των βιολογικών προϊόντων, ενώ από την άλλη δεν έχουν ακόμη δημιουργηθεί οι προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη παραγωγή τους. Οι μεταβολές στις διατροφικές προτιμήσεις των καταναλωτών που προέρχονται από την περιβαλλοντική μόλυνση, αλλά και από την ευαισθητοποίησή τους σε ζητήματα υγείας, οδήγησαν στην παραγωγή των βιολογικών προϊόντων. Αν και τα βιολογικά προϊόντα δεν έχουν βρει ακόμη τη θέση που τους αξίζει στην αγορά, εν τούτοις το ενδιαφέρον των καταναλωτών γι’ αυτά είναι αρκετά υψηλό. Στη βιβλιογραφία έχουν καταγραφεί πολλές έρευνες ανά τον κόσμο για να εξηγήσουν το χάσμα αυτό . Η ιδιαιτερότητα της εργασίας αυτής βρίσκεται στο ότι περιλαμβάνει μία προσέγγιση για την στάση των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα. Τα συμπεράσματα αυτά θα βοηθήσουν έτσι ώστε να διαμορφωθεί μια στρατηγική μάρκετινγκ η οποία θα επιτρέψει στα βιολογικά προϊόντα να ‘’καβαλήσουν το κύμα’’ που υπάρχει σήμερα και σπρώχνει τους καταναλωτές σε υγιεινά προϊόντα που παράλληλα δεν δημιουργούν προβλήματα στο περιβάλλον.el
heal.abstractThe purpose of this study is to comment the purchasing behavior and attitude of consumers towards organic products through the existing difficulties created by today's market forms and trends. The existing conditions while are favorizing the dissemination of the organic products, on the other hand the conditions for their uninterrupted production have not yet been established. Changes in consumers' dietary preferences due to concerns for the environmental pollution and the climate change as well their awareness of health issues, have led to the production and consumption of organic products. Although organic products have not yet found their rightful place in the market, consumer interest in them is still high. Numerous studies have been recorded in the literature to explain this contradiction. The peculiarity of this work lies in the fact that it involves an approach of consumers opinion about the organic products. These conclusions will help shape a marketing strategy that will allow organic products to "ride the wave" that exists today and push consumers into healthy products that do not pose environmental problems.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Accounting and Finance Dept.en
heal.titleΣτάσεις και απόψεις των καταναλωτών για το μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων στο Ηράκλειο.el
heal.titleAttitudes and opinions of consumers towards the marketing of organic products in Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, βιολογικό προϊόν, μάρκετινγκel
heal.keywordconsumer behavior, organic product, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States