Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sports management.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπά, Μάριοel
dc.creatorΣαράντη, Ευτυχίαel
dc.creatorΧαλκιαδάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorPapa, Marioen
dc.creatorSaranti, Eftychiaen
dc.creatorChalkiadakis, Emmanouilen
dc.date.accessioned2020-11-12T19:12:09Z
dc.date.available2020-11-12T19:12:09Z
dc.date.issued2020-11-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9718
dc.description.abstractO όρος «Sports management» σήμερα έχει αποκτήσει μια ευρύτατη διάδοση καθώς, κάτω από την ομπρέλα της «διαχείρισης των αθλημάτων», κρύβονται πολυάριθμες δραστηριότητες που απασχολούν σε παγκόσμια κλίμακα πολλούς που ασχολούνται με αυτές. Κάποιες από τις δραστηριότητες αυτές, οι πιο προφανείς, μπορεί να είναι: ⮚ Η οργάνωση των διαφόρων αθλητικών εκδηλώσεων, όπως διεθνείς αγώνες, πρωταθλήματα και τουρνουά ⮚ Η εκμετάλλευση ευκαιριών για την προώθηση μιας ιδέας, ενός brand ή μιας παρουσίας, καθώς και η αναζήτηση επωφελών εμπορικών συμφωνιών και χορηγιών ⮚ Η καθοδήγηση (προπονητής, σύμβουλος, καθοδηγητής) άλλων συμμετεχόντων στις διάφορες διοργανώσεις αθλημάτων ⮚ Η αναζήτηση εμπορικών συναλλαγών με στόχο την αναγνώριση από τη διάδοση του αθλητικού προϊόντος (που μπορεί να είναι μια διοργάνωση, ένας αθλητής, ή αθλητικά προϊόντα), όσο και τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από τη διάδοση αυτή. ⮚ Η κατοχύρωση των συμφερόντων μια αθλητικής οντότητας, βάσει συμβολαίων ή με τη παρακολούθηση των νομοθετικών ρυθμίσεων που υπάρχουν ή προετοιμάζονται. Όπως φαίνεται ο ρόλος του αθλητικού διαχειριστή είναι πολυσύνθετος και στη πραγματικότητα δεν διαφέρει σε τίποτα από το ρόλο του μάνατζερ σε μια οποιαδήποτε επιχείρηση, ίσως γιατί στη σημερινή εποχή κάθε μορφής αθλητικό γεγονός έχει μετεξελιχθεί μερικώς ή πλήρως σε επιχειρησιακή δραστηριότητα. Επιπλέον ο αθλητικός μάναντζερ παρουσιάζει μια επιπλέον ιδιαιτερότητα, καθώς είναι επιπλέον υπόλογος στους οπαδούς ή τους πιστούς θεατές του αθλητικού γεγονότος. Ένας επιτυχημένος αθλητικός διαχειριστής χρειάζεται επομένως να διαθέτει και να έχει υιοθετήσει τις ίδιες αρετές και δεξιότητες με ένα επιτυχημένο στέλεχος μια επιχείρησης. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που ενώ υπάρχουν πολλές όμοιες αθλητικές εκδηλώσεις και γεγονότα κάποιες από αυτές ξεχωρίζουν και έχουν καθιερωθεί, αποκομίζοντας οικονομικά οφέλη, ενώ άλλες απλά συνεχίζουν να υπάρχουν. Κορυφαία παραδείγματα είναι το Αμερικανικό επαγγελματικό πρωτάθλημα μπάσκετ (ΝΒΑ) και το Αγγλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.el
dc.description.abstractThe term "Sports management" today is globally widespread because the umbrella of "sports management", includes in reality many activities and all the people preoccupied with them are concerned about. The most obvious, of the activities are: • The organization of various sports events, such as international competitions, championships and tournaments • Taking advantage of opportunities to promote an idea, a brand or a presence, as well as searching for lucrative trade deals and sponsorships • The guidance (coach, consultant, guide) of various athletic participants in the various sports events • The search for commercial transactions with the aim of recognizing the dissemination of the sports product (which can be an event, an athlete, or sports products), as well as the financial benefits arising from this dissemination. • The securing of the interests of an athletic entity, on the basis of contracts or by monitoring the legal regulations that exist or are going to be prepared. As it seems, the role of the sports manager is complex and in fact does not differ in any way from the role of the manager in any business, perhaps because in today's era any form of sporting event has turned partially or completely over to be a business. In addition, the sports manager presents an additional peculiarity, as he is also obliged to withstand whatever the fans or the loyal spectators of the sporting event perceive. A successful sports manager therefore needs to have or adopt the same virtues and skills as a successful business executive. It is no by coincidence that while there are many similar sports events and athletic teams, some of them stand out and have been established, gaining financial benefits, while others simply continue to exist. Top examples are the American Professional Basketball Championship (NBA) and the English Football Championship.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Accounting and Finance Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑθλητικό μάνατζμεντ.el
dc.titleSports management.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπά, Μάριοel
heal.creatorNameΣαράντη, Ευτυχίαel
heal.creatorNameΧαλκιαδάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNamePapa, Marioen
heal.creatorNameSaranti, Eftychiaen
heal.creatorNameChalkiadakis, Emmanouilen
heal.publicationDate2020-11-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9718
heal.abstractO όρος «Sports management» σήμερα έχει αποκτήσει μια ευρύτατη διάδοση καθώς, κάτω από την ομπρέλα της «διαχείρισης των αθλημάτων», κρύβονται πολυάριθμες δραστηριότητες που απασχολούν σε παγκόσμια κλίμακα πολλούς που ασχολούνται με αυτές. Κάποιες από τις δραστηριότητες αυτές, οι πιο προφανείς, μπορεί να είναι: ⮚ Η οργάνωση των διαφόρων αθλητικών εκδηλώσεων, όπως διεθνείς αγώνες, πρωταθλήματα και τουρνουά ⮚ Η εκμετάλλευση ευκαιριών για την προώθηση μιας ιδέας, ενός brand ή μιας παρουσίας, καθώς και η αναζήτηση επωφελών εμπορικών συμφωνιών και χορηγιών ⮚ Η καθοδήγηση (προπονητής, σύμβουλος, καθοδηγητής) άλλων συμμετεχόντων στις διάφορες διοργανώσεις αθλημάτων ⮚ Η αναζήτηση εμπορικών συναλλαγών με στόχο την αναγνώριση από τη διάδοση του αθλητικού προϊόντος (που μπορεί να είναι μια διοργάνωση, ένας αθλητής, ή αθλητικά προϊόντα), όσο και τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από τη διάδοση αυτή. ⮚ Η κατοχύρωση των συμφερόντων μια αθλητικής οντότητας, βάσει συμβολαίων ή με τη παρακολούθηση των νομοθετικών ρυθμίσεων που υπάρχουν ή προετοιμάζονται. Όπως φαίνεται ο ρόλος του αθλητικού διαχειριστή είναι πολυσύνθετος και στη πραγματικότητα δεν διαφέρει σε τίποτα από το ρόλο του μάνατζερ σε μια οποιαδήποτε επιχείρηση, ίσως γιατί στη σημερινή εποχή κάθε μορφής αθλητικό γεγονός έχει μετεξελιχθεί μερικώς ή πλήρως σε επιχειρησιακή δραστηριότητα. Επιπλέον ο αθλητικός μάναντζερ παρουσιάζει μια επιπλέον ιδιαιτερότητα, καθώς είναι επιπλέον υπόλογος στους οπαδούς ή τους πιστούς θεατές του αθλητικού γεγονότος. Ένας επιτυχημένος αθλητικός διαχειριστής χρειάζεται επομένως να διαθέτει και να έχει υιοθετήσει τις ίδιες αρετές και δεξιότητες με ένα επιτυχημένο στέλεχος μια επιχείρησης. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που ενώ υπάρχουν πολλές όμοιες αθλητικές εκδηλώσεις και γεγονότα κάποιες από αυτές ξεχωρίζουν και έχουν καθιερωθεί, αποκομίζοντας οικονομικά οφέλη, ενώ άλλες απλά συνεχίζουν να υπάρχουν. Κορυφαία παραδείγματα είναι το Αμερικανικό επαγγελματικό πρωτάθλημα μπάσκετ (ΝΒΑ) και το Αγγλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.el
heal.abstractThe term "Sports management" today is globally widespread because the umbrella of "sports management", includes in reality many activities and all the people preoccupied with them are concerned about. The most obvious, of the activities are: • The organization of various sports events, such as international competitions, championships and tournaments • Taking advantage of opportunities to promote an idea, a brand or a presence, as well as searching for lucrative trade deals and sponsorships • The guidance (coach, consultant, guide) of various athletic participants in the various sports events • The search for commercial transactions with the aim of recognizing the dissemination of the sports product (which can be an event, an athlete, or sports products), as well as the financial benefits arising from this dissemination. • The securing of the interests of an athletic entity, on the basis of contracts or by monitoring the legal regulations that exist or are going to be prepared. As it seems, the role of the sports manager is complex and in fact does not differ in any way from the role of the manager in any business, perhaps because in today's era any form of sporting event has turned partially or completely over to be a business. In addition, the sports manager presents an additional peculiarity, as he is also obliged to withstand whatever the fans or the loyal spectators of the sporting event perceive. A successful sports manager therefore needs to have or adopt the same virtues and skills as a successful business executive. It is no by coincidence that while there are many similar sports events and athletic teams, some of them stand out and have been established, gaining financial benefits, while others simply continue to exist. Top examples are the American Professional Basketball Championship (NBA) and the English Football Championship.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Accounting and Finance Dept.en
heal.titleΑθλητικό μάνατζμεντ.el
heal.titleSports management.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαθλητικό μάνατζμεντel
heal.keywordsports managementen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΓιαννούλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameGiannoulis, Ioannisen
heal.advisorID.emailyy@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States