Εμφάνιση απλής εγγραφής

Description and analysis of online advertising issues through sponsored search, advertisement texts and online campaigns (Google Analytics, AdWords, Ad Planner, CTR, CPM).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαλότυχος, Εμμανουήλel
dc.creatorKalotychos, Emmanouilen
dc.date.accessioned2020-11-12T19:16:11Z
dc.date.available2020-11-12T19:16:11Z
dc.date.issued2020-11-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9719
dc.description.abstractΕνώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις χρησιμοποιούνται από πολλές εταιρείες για να οδηγούν τους πελάτες στις ιστοσελίδες τους, σήμερα πλέον πολλές επιχειρήσεις δοκιμάζουν ηλεκτρονικές διαφημίσεις (online advertising – internet advertising) σε ανάλογες ιστοσελίδες, σε μηχανές αναζήτησης και σε ηλεκτρονικές εκδόσεις εφημερίδων και περιοδικών ως τρόπο προσέγγισης των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για αγορές ή για τη συλλογή πληροφοριών. Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι παρουσιάζει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων όπως, μπορεί να προσεγγίσει άμεσα μεγάλο εύρος πιθανών πελατών, ο βαθμός ανταπόκρισης αυξάνεται, προσελκύει στοχευμένους επισκέπτες και ο διαφημιζόμενος αποκτά γρηγορότερη αναγνωσιμότητα. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες σε επιχειρήσεις μικρής αλλά και μεγάλης κλίμακας, έτσι ώστε να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους με αποτελεσματικό τρόπο. Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι να μελετήσει και να αναλύσει τα αναδυόμενα ζητήματα της διαδικτυακής διαφήμισης, τα εργαλεία που παρέχονται για την ανάπτυξή και την προώθησή της. Γίνεται αναλυτική περιγραφή του τρόπου δημιουργίας μιας καμπάνιας που μπορεί ο διαφημιζόμενος να σχεδιάσει και να προωθήσει και οι τρόποι με τους οποίους θα μπορέσει να γίνει αποδοτικότερη, αυξάνοντας το κέρδος του διαφημιζόμενου.el
dc.description.abstractWhile traditional advertising is used by many companies to drive customers to their websites, nowadays many businesses are trying online advertising (internet advertising) on similar websites, search engines and online newspapers and magazines as a way to reach customers that are familiar with the use of the internet for shopping or gathering information. It is now widely accepted that it has a plethora of benefits such as being able to reach a large range of potential customers instantly, increasing the response rate, attracting targeted users and getting advertisers popular in a short time. As a result, it offers greater opportunities for small and large-scale businesses to improve their sales effectively. The purpose of this thesis is to study and analyze emerging issues of online advertising, the tools which are provided for its development and promotion. Additionally, a detailed description is presented of how to create a campaign that the advertiser can design and promote, and how to make it more profitable.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠεριγραφή και ανάλυση ζητημάτων διαδικτυακής διαφήμισης μέσω χορηγούμενης αναζήτησης, διαφημιστικών κειμένων και διαδικτυακών campaign (Google Analytics, AdWords, AdPlanner, CTR, CPM).el
dc.titleDescription and analysis of online advertising issues through sponsored search, advertisement texts and online campaigns (Google Analytics, AdWords, Ad Planner, CTR, CPM).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαλότυχος, Εμμανουήλel
heal.creatorNameKalotychos, Emmanouilen
heal.publicationDate2020-11-12
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9719
heal.abstractΕνώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις χρησιμοποιούνται από πολλές εταιρείες για να οδηγούν τους πελάτες στις ιστοσελίδες τους, σήμερα πλέον πολλές επιχειρήσεις δοκιμάζουν ηλεκτρονικές διαφημίσεις (online advertising – internet advertising) σε ανάλογες ιστοσελίδες, σε μηχανές αναζήτησης και σε ηλεκτρονικές εκδόσεις εφημερίδων και περιοδικών ως τρόπο προσέγγισης των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για αγορές ή για τη συλλογή πληροφοριών. Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό ότι παρουσιάζει μια πληθώρα πλεονεκτημάτων όπως, μπορεί να προσεγγίσει άμεσα μεγάλο εύρος πιθανών πελατών, ο βαθμός ανταπόκρισης αυξάνεται, προσελκύει στοχευμένους επισκέπτες και ο διαφημιζόμενος αποκτά γρηγορότερη αναγνωσιμότητα. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες σε επιχειρήσεις μικρής αλλά και μεγάλης κλίμακας, έτσι ώστε να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους με αποτελεσματικό τρόπο. Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι να μελετήσει και να αναλύσει τα αναδυόμενα ζητήματα της διαδικτυακής διαφήμισης, τα εργαλεία που παρέχονται για την ανάπτυξή και την προώθησή της. Γίνεται αναλυτική περιγραφή του τρόπου δημιουργίας μιας καμπάνιας που μπορεί ο διαφημιζόμενος να σχεδιάσει και να προωθήσει και οι τρόποι με τους οποίους θα μπορέσει να γίνει αποδοτικότερη, αυξάνοντας το κέρδος του διαφημιζόμενου.el
heal.abstractWhile traditional advertising is used by many companies to drive customers to their websites, nowadays many businesses are trying online advertising (internet advertising) on similar websites, search engines and online newspapers and magazines as a way to reach customers that are familiar with the use of the internet for shopping or gathering information. It is now widely accepted that it has a plethora of benefits such as being able to reach a large range of potential customers instantly, increasing the response rate, attracting targeted users and getting advertisers popular in a short time. As a result, it offers greater opportunities for small and large-scale businesses to improve their sales effectively. The purpose of this thesis is to study and analyze emerging issues of online advertising, the tools which are provided for its development and promotion. Additionally, a detailed description is presented of how to create a campaign that the advertiser can design and promote, and how to make it more profitable.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleΠεριγραφή και ανάλυση ζητημάτων διαδικτυακής διαφήμισης μέσω χορηγούμενης αναζήτησης, διαφημιστικών κειμένων και διαδικτυακών campaign (Google Analytics, AdWords, AdPlanner, CTR, CPM).el
heal.titleDescription and analysis of online advertising issues through sponsored search, advertisement texts and online campaigns (Google Analytics, AdWords, Ad Planner, CTR, CPM).en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακή διαφήμιση, διαφημιστική καμπάνιαel
heal.keywordonline advertising, advertising campaignen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.advisorID.emailamalamos@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States