Εμφάνιση απλής εγγραφής

Original electro-acoustic composition for saxophone and fixed media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖέρβας, Θεόδωροςel
dc.creatorZervas, Theodorosen
dc.date.accessioned2021-01-11T13:03:31Z
dc.date.available2021-01-11T13:03:31Z
dc.date.issued2021-01-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9751
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι ο σχεδιασμός πρωτότυπης ηλεκτροακουστικής σύνθεσης για σαξόφωνο και ηλεκτροακουστικά μέσα. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό μέρος. Το πρακτικό μέρος περιλαμβάνει τη σύνθεση του έργου ImproElectronics. Το έργο απαρτίζεται από δύο μέρη, ένα μέρος προ-ηχογραφημένου ηχητικού υλικού και ένα δεύτερο ζωντανής εκτέλεσης. Το προ-ηχογραφημένο μέρος δημιουργήθηκε από την ηχογράφηση του μουσικού οργάνου του σαξοφώνου (σοπράνο, άλτο, βαρύτονο) και την επεξεργασία μέσω του προγράμματος Reaper. Στο μέρος της ζωντανής εκτέλεσης, ο εκτελεστής του σαξοφώνου ηχογραφείται στο τενόρο σαξόφωνο ακολουθώντας τις οδηγίες δοσμένες σε παρτιτούρα, συνοδεία του προ-ηχογραφημένου μέρους. Εν συνεχεία, στα δύο αυτά μέρη πραγματοποιείται remix και από κει προκύπτει το τελικό αποτέλεσμα. Η παρούσα εργασία, αποτελεί το θεωρητικό μέρος στο οποίο περιλαμβάνονται σύντομες ιστορικές αναδρομές της ηλεκτροακουστικής αλλά και τζαζ μουσικής. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται και αναπτύσσονται οι ιδέες, αλλά και οι μέθοδοι για τη δημιουργία της σύνθεσης, ενώ, στη συνέχεια ακολουθεί η περιγραφή και ανάλυση του τεχνικού μέρους της ηχογράφησης του mix & remix. Έπειτα, γίνεται εκτενής παρουσίαση των μουσικών φορμών που χρησιμοποιήθηκαν στο μουσικό έργο και αλλά και την ιδιαίτερη σημασία τους. Ακολούθως, τα τελευταία κεφάλαια της εργασίας επικεντρώνονται στα σχόλια του εκτελεστή αναφορικά με τη σύνθεση και συγκεκριμένα το μέρος της ζωντανής εκτέλεσης. Επιπλέον, γίνονται κάποιες σύντομες αναφορές για το συγχρονισμό των μερών σε επιλεγμένα έργα για σαξόφωνο και tape, τέλος, στα συμπεράσματα που προκύπτουν από την πραγμάτωση της εργασίας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικής συνύπαρξης προ-ηχογραφημένης μουσικής και ζωντανής εκτέλεσης (που εμπεριέχει το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού) καθώς και η παράλληλη ανάπτυξη μορφών (μορφή σονάτα και χρυσή τομή).el
dc.description.abstractThe subject of the current paper is the creation of a original electro-acoustic composition for saxophone and fixed media. The project consist of two parts, a theoretical and a practical. The practical part includes the creation of the music piece ImproElectronics. The composition is made up in two parts, the first one of pre-recorded and the second one of live music. The pre-recorded part was made by recordings of the saxophone (soprano, alto, baritone) and their edit in the Reaper software package. On the live recorded part, the performer is recorded playing the tenor saxophone following the score he was given accompanied by the pre-recorded part. At the end, the two parts are remixed resulting to the final version of the music piece. The present paper constitutes the theoretical part, which includes sort historical retrospectives of electro-acoustic and jazz music. Subsequently are presented the ideas and methods for the development of the composition and also the analysis of the technical part and the procedure for the mix and remix. Later on is presented extensively the music forms which are used in the composition and their significance. Therefor, the last chapters of the paper are focused on comments of the performer regarding the composition and specifically the live recording process. Furthermore are done some sort reports about the synchronization of the pre-recorded and live part on compositions of other artists. At the end are presented conclusions regarding the creation of the whole project. Main goal of the paper is the enlargement of the effective coexistence between pre-recorded and live music (which contains the element of improvisation) and also the parallel development of music forms (sonata, golden ratio).en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Music and Optoacoustic Technologies (SMOT), Music Technology and Acoustics Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣχεδιασμός πρωτότυπης ηλεκτροακουστικής σύνθεσης για σαξόφωνο και ηλεκτροακουστικά μέσα.el
dc.titleOriginal electro-acoustic composition for saxophone and fixed media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖέρβας, Θεόδωροςel
heal.creatorNameZervas, Theodorosen
heal.publicationDate2021-01-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9751
heal.abstractΤο αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι ο σχεδιασμός πρωτότυπης ηλεκτροακουστικής σύνθεσης για σαξόφωνο και ηλεκτροακουστικά μέσα. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό μέρος. Το πρακτικό μέρος περιλαμβάνει τη σύνθεση του έργου ImproElectronics. Το έργο απαρτίζεται από δύο μέρη, ένα μέρος προ-ηχογραφημένου ηχητικού υλικού και ένα δεύτερο ζωντανής εκτέλεσης. Το προ-ηχογραφημένο μέρος δημιουργήθηκε από την ηχογράφηση του μουσικού οργάνου του σαξοφώνου (σοπράνο, άλτο, βαρύτονο) και την επεξεργασία μέσω του προγράμματος Reaper. Στο μέρος της ζωντανής εκτέλεσης, ο εκτελεστής του σαξοφώνου ηχογραφείται στο τενόρο σαξόφωνο ακολουθώντας τις οδηγίες δοσμένες σε παρτιτούρα, συνοδεία του προ-ηχογραφημένου μέρους. Εν συνεχεία, στα δύο αυτά μέρη πραγματοποιείται remix και από κει προκύπτει το τελικό αποτέλεσμα. Η παρούσα εργασία, αποτελεί το θεωρητικό μέρος στο οποίο περιλαμβάνονται σύντομες ιστορικές αναδρομές της ηλεκτροακουστικής αλλά και τζαζ μουσικής. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται και αναπτύσσονται οι ιδέες, αλλά και οι μέθοδοι για τη δημιουργία της σύνθεσης, ενώ, στη συνέχεια ακολουθεί η περιγραφή και ανάλυση του τεχνικού μέρους της ηχογράφησης του mix & remix. Έπειτα, γίνεται εκτενής παρουσίαση των μουσικών φορμών που χρησιμοποιήθηκαν στο μουσικό έργο και αλλά και την ιδιαίτερη σημασία τους. Ακολούθως, τα τελευταία κεφάλαια της εργασίας επικεντρώνονται στα σχόλια του εκτελεστή αναφορικά με τη σύνθεση και συγκεκριμένα το μέρος της ζωντανής εκτέλεσης. Επιπλέον, γίνονται κάποιες σύντομες αναφορές για το συγχρονισμό των μερών σε επιλεγμένα έργα για σαξόφωνο και tape, τέλος, στα συμπεράσματα που προκύπτουν από την πραγμάτωση της εργασίας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικής συνύπαρξης προ-ηχογραφημένης μουσικής και ζωντανής εκτέλεσης (που εμπεριέχει το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού) καθώς και η παράλληλη ανάπτυξη μορφών (μορφή σονάτα και χρυσή τομή).el
heal.abstractThe subject of the current paper is the creation of a original electro-acoustic composition for saxophone and fixed media. The project consist of two parts, a theoretical and a practical. The practical part includes the creation of the music piece ImproElectronics. The composition is made up in two parts, the first one of pre-recorded and the second one of live music. The pre-recorded part was made by recordings of the saxophone (soprano, alto, baritone) and their edit in the Reaper software package. On the live recorded part, the performer is recorded playing the tenor saxophone following the score he was given accompanied by the pre-recorded part. At the end, the two parts are remixed resulting to the final version of the music piece. The present paper constitutes the theoretical part, which includes sort historical retrospectives of electro-acoustic and jazz music. Subsequently are presented the ideas and methods for the development of the composition and also the analysis of the technical part and the procedure for the mix and remix. Later on is presented extensively the music forms which are used in the composition and their significance. Therefor, the last chapters of the paper are focused on comments of the performer regarding the composition and specifically the live recording process. Furthermore are done some sort reports about the synchronization of the pre-recorded and live part on compositions of other artists. At the end are presented conclusions regarding the creation of the whole project. Main goal of the paper is the enlargement of the effective coexistence between pre-recorded and live music (which contains the element of improvisation) and also the parallel development of music forms (sonata, golden ratio).en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Music and Optoacoustic Technologies (SMOT), Music Technology and Acoustics Dept.en
heal.titleΣχεδιασμός πρωτότυπης ηλεκτροακουστικής σύνθεσης για σαξόφωνο και ηλεκτροακουστικά μέσα.el
heal.titleOriginal electro-acoustic composition for saxophone and fixed media.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτροακουστική, σύνθεση, τζαζ, σαξόφωνοel
heal.keywordelectro-acoustics, composition, jazz, saxophoneen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζεδάκη, Αικατερίνηel
heal.advisorNameTzedaki, Aikaterinien
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States