Εμφάνιση απλής εγγραφής

The online buying behaviour of consumers in Messara.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαχνάκη, Χρυσήel
dc.creatorGiachnaki, Chrysien
dc.date.accessioned2021-02-03T10:15:14Z
dc.date.available2021-02-03T10:15:14Z
dc.date.issued2021-02-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9775
dc.description.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας, χωρίς να χρειαστεί να απομακρυνθεί κάποιος από το σπίτι του. Με την πάροδο του χρόνου όλο και περισσότεροι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν τις online αγορές και ένας από τους κυριότερους λόγους είναι οι χαμηλότερες τιμές του διαδικτύου, σε αντίθεση με εκείνες των τοπικών καταστημάτων. Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά τη συμπεριφορά των καταναλωτών της Μεσσαράς, στις διαδικτυακές τους αγορές και έχει ως σκοπό την αποτύπωση των αγοραστικών τους προτιμήσεων. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στα πρώτα κεφάλαια συναντούμε το θεωρητικό (1ο μέρος) και στα τελευταία το ερευνητικό (2ο μέρος). Τέλος, η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν βασισμένη στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα δευτερογενή στοιχεία είναι το θεωρητικό κομμάτι, που βασίστηκε σε βιβλιογραφίες, ενώ πρωτογενή στοιχεία αποτελούν η έρευνα και τα αποτελέσματά της.el
dc.description.abstractE-commerce began to develop in the 1970s, when the first attempts to sell products began. Nowadays, it has evolved to such an extent that there is the possibility of buying any product or service, without getting out of their homes. Over time, more and more consumers seem to prefer online shopping. One of the main reasons is the lower prices of the internet, as opposed to local shops. This senior thesis studies the behavior of Messara consumers in their online markets and aims to capture their purchasing preferences. The work consists of two parts. In the first chapters we find the theoretical part (part 1) and in the latter the research part (part 2). Finally, the methodology used was based on the synthesis of secondary and primary elements. Secondary evidence is the theoretic piece, which was based on bibliographies, while primary data are the research and its results.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.el
dc.titleThe online buying behaviour of consumers in Messara.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαχνάκη, Χρυσήel
heal.creatorNameGiachnaki, Chrysien
heal.publicationDate2021-02-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9775
heal.abstractΤο ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να αναπτύσσεται κατά τη δεκαετία του ’70, όπου άρχισαν και οι πρώτες απόπειρες για αγοραπωλησία προϊόντων. Στις μέρες μας έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό όπου πλέον υπάρχει η δυνατότητα αγοράς οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας, χωρίς να χρειαστεί να απομακρυνθεί κάποιος από το σπίτι του. Με την πάροδο του χρόνου όλο και περισσότεροι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν τις online αγορές και ένας από τους κυριότερους λόγους είναι οι χαμηλότερες τιμές του διαδικτύου, σε αντίθεση με εκείνες των τοπικών καταστημάτων. Η παρούσα πτυχιακή εργασία μελετά τη συμπεριφορά των καταναλωτών της Μεσσαράς, στις διαδικτυακές τους αγορές και έχει ως σκοπό την αποτύπωση των αγοραστικών τους προτιμήσεων. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στα πρώτα κεφάλαια συναντούμε το θεωρητικό (1ο μέρος) και στα τελευταία το ερευνητικό (2ο μέρος). Τέλος, η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν βασισμένη στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα δευτερογενή στοιχεία είναι το θεωρητικό κομμάτι, που βασίστηκε σε βιβλιογραφίες, ενώ πρωτογενή στοιχεία αποτελούν η έρευνα και τα αποτελέσματά της.el
heal.abstractE-commerce began to develop in the 1970s, when the first attempts to sell products began. Nowadays, it has evolved to such an extent that there is the possibility of buying any product or service, without getting out of their homes. Over time, more and more consumers seem to prefer online shopping. One of the main reasons is the lower prices of the internet, as opposed to local shops. This senior thesis studies the behavior of Messara consumers in their online markets and aims to capture their purchasing preferences. The work consists of two parts. In the first chapters we find the theoretical part (part 1) and in the latter the research part (part 2). Finally, the methodology used was based on the synthesis of secondary and primary elements. Secondary evidence is the theoretic piece, which was based on bibliographies, while primary data are the research and its results.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗ online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στη Μεσσαρά.el
heal.titleThe online buying behaviour of consumers in Messara.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό κατάστημα, συμπεριφορά αγοραστή, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keyworde-commerce, e-shop, buyer behavior, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States