Εμφάνιση απλής εγγραφής

Airline information system.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖαχαρίου, Ζαχαρούλαel
dc.creatorZachariou, Zacharoulaen
dc.date.accessioned2021-02-04T10:31:05Z
dc.date.available2021-02-04T10:31:05Z
dc.date.issued2021-02-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9780
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων για μια αεροπορική εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα προγραμματισμού Python για backend development, καθώς και οι γλώσσες HTML, JavaScript, CSS για frontend development. Το Web Framework, τo οποίο χρησιμοποιήθηκε, είναι το Django της Python. Επίσης, έγινε χρήση της βιβλιοθήκης jQuery της JavaScript. Όσο αφορά το σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε ο Microsoft SQL Server v18.7.1. Τέλος, έγινε χρήση της τεχνολογίας AJAX για ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ του πελάτη (client) και εξυπηρετητή (server), αφού φορτωθεί η σελίδα χωρίς την ανάγκη επαναφόρτωσης (reloading) της σελίδας. Το σύστημα που αναπτύχθηκε, με κεντρικό θέμα τη διαχείριση των κρατήσεων μιας αεροπορικής εταιρείας, δίνει τη δυνατότητα σε έναν χρήστη να εγγραφτεί στο πληροφοριακό σύστημα ως πελάτης, ως ταξιδιωτικός πράκτορας, καθώς και ως διαχειριστής. Ο χρήστης-πελάτης, μπορεί μέσα από το σύστημα να κάνει κρατήσεις, να εκδώσει εισιτήρια και να δει διάφορες πληροφορίες, σχετικές με το λογαριασμό του. Ο χρήστης-ταξιδιωτικός πράκτορας, μπορεί να κάνει κρατήσεις και να εκδώσει εισιτήρια για λογαριασμό ενός πελάτη, καθώς και να καταχωρεί στοιχεία νέων πελατών. Ο χρήστης-διαχειριστής, μπορεί να διαχειριστεί τα στοιχεία των πιλότων, των αεροσυνοδών, των αεροπλάνων, των ταξιδιωτικών πρακτόρων, των διοικητικών υπαλλήλων, των χρηστών, των δρομολογίων και των μεταφορών. Επίσης, μπορεί να δει συγκεντρωτικές αναφορές, σχετικές με την πληρότητα των δρομολογίων.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to study, design and develop an information system for booking and issuing tickets for an airline company. More specifically, the Python programming language was used for backend development, as well as the HTML, JavaScript, CSS languages for frontend development. The Web Framework used is Python Django. JavaScript jQuery library was also used. Regarding the database management system, Microsoft SQL Server v18.7.1 was used. Finally, AJAX technology was used to exchange data between the client and the server, after the page was loaded without the need to reload. The system is developed, with the central theme of managing the booking of an airline company, allows a user to register in the information system as a customer, as a travel agent, as well as an administrator. The user-customer can make reservations through the system, issue tickets and see various information related to his account. The user-travel agent can make reservations and issue tickets on behalf of a customer, as well as enter new customer details. The user-administrator can manage pilots, flight attendants, airplanes, travel agents, other administrators, users, airline routes and transports. It can also see aggregate reports, related to the fullness of the itineraries.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠληροφοριακό σύστημα για αεροπορική εταιρεία.el
dc.titleAirline information system.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖαχαρίου, Ζαχαρούλαel
heal.creatorNameZachariou, Zacharoulaen
heal.publicationDate2021-02-04
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9780
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη ενός πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων για μια αεροπορική εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα προγραμματισμού Python για backend development, καθώς και οι γλώσσες HTML, JavaScript, CSS για frontend development. Το Web Framework, τo οποίο χρησιμοποιήθηκε, είναι το Django της Python. Επίσης, έγινε χρήση της βιβλιοθήκης jQuery της JavaScript. Όσο αφορά το σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε ο Microsoft SQL Server v18.7.1. Τέλος, έγινε χρήση της τεχνολογίας AJAX για ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ του πελάτη (client) και εξυπηρετητή (server), αφού φορτωθεί η σελίδα χωρίς την ανάγκη επαναφόρτωσης (reloading) της σελίδας. Το σύστημα που αναπτύχθηκε, με κεντρικό θέμα τη διαχείριση των κρατήσεων μιας αεροπορικής εταιρείας, δίνει τη δυνατότητα σε έναν χρήστη να εγγραφτεί στο πληροφοριακό σύστημα ως πελάτης, ως ταξιδιωτικός πράκτορας, καθώς και ως διαχειριστής. Ο χρήστης-πελάτης, μπορεί μέσα από το σύστημα να κάνει κρατήσεις, να εκδώσει εισιτήρια και να δει διάφορες πληροφορίες, σχετικές με το λογαριασμό του. Ο χρήστης-ταξιδιωτικός πράκτορας, μπορεί να κάνει κρατήσεις και να εκδώσει εισιτήρια για λογαριασμό ενός πελάτη, καθώς και να καταχωρεί στοιχεία νέων πελατών. Ο χρήστης-διαχειριστής, μπορεί να διαχειριστεί τα στοιχεία των πιλότων, των αεροσυνοδών, των αεροπλάνων, των ταξιδιωτικών πρακτόρων, των διοικητικών υπαλλήλων, των χρηστών, των δρομολογίων και των μεταφορών. Επίσης, μπορεί να δει συγκεντρωτικές αναφορές, σχετικές με την πληρότητα των δρομολογίων.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to study, design and develop an information system for booking and issuing tickets for an airline company. More specifically, the Python programming language was used for backend development, as well as the HTML, JavaScript, CSS languages for frontend development. The Web Framework used is Python Django. JavaScript jQuery library was also used. Regarding the database management system, Microsoft SQL Server v18.7.1 was used. Finally, AJAX technology was used to exchange data between the client and the server, after the page was loaded without the need to reload. The system is developed, with the central theme of managing the booking of an airline company, allows a user to register in the information system as a customer, as a travel agent, as well as an administrator. The user-customer can make reservations through the system, issue tickets and see various information related to his account. The user-travel agent can make reservations and issue tickets on behalf of a customer, as well as enter new customer details. The user-administrator can manage pilots, flight attendants, airplanes, travel agents, other administrators, users, airline routes and transports. It can also see aggregate reports, related to the fullness of the itineraries.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleΠληροφοριακό σύστημα για αεροπορική εταιρεία.el
heal.titleAirline information system.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπληροφοριακό σύστημα, αεροπορική εταιρεία, online σύστημα κρατήσεωνel
heal.keywordinformation system, airline company, online reservation systemen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States