Εμφάνιση απλής εγγραφής

Knowledge, attitudes and strategies for the prevention and treatment of school bullying, study in primary and secondary education parents.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠετρούλη, Στυλιανήel
dc.creatorΣταμούλη, Μαρίαel
dc.creatorPetrouli, Stylianien
dc.creatorStamouli, Mariaen
dc.date.accessioned2021-03-08T11:15:58Z
dc.date.available2021-03-08T11:15:58Z
dc.date.issued2021-03-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9799
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των παραγόντων που ευνοούν τη θυματοποίηση των παιδιών ανάμεσα σε γονεϊκά χαρακτηριστικά και πρότυπα. Η παρούσα έρευνα είναι ποσοτική. Το εργαλείο το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή των δεδομένων, είναι το ερωτηματολόγιο. Πιο συγκεκριμένα για την παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο που δημιούργησε η κα Καργά (2013) για τη μελέτη των απόψεων των γονιών γύρω από το σχολικό εκφοβισμό και τα δικαιώματα του παιδιού, στη διδακτορική διατριβή της. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από γονείς παιδιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που κατοικούν στο νομό Ηρακλείου. Για την επιλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκε η μη τυχαία δειγματοληψία. Επιλέχθηκε δηλαδή ένα μη τυχαίο δείγμα 100 γονέων. Για την επεξεργασία και την ανάλυση των δεδομένων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS 20.0 (Statistical Package for the Social Sciences). Από την εργασία προέκυψε ότι όταν υπάρχει θυματοποίηση του παιδιού οι γονείς αλλάζουν στάσεις, γνώσεις και πρακτικές, ότι όσο αυξάνεται η θυματοποίηση τόσο μειώνετε το καλό κλίμα στην οικογένεια.el
dc.description.abstractThe object of the present work is the study of the factors that favor the victimization of children between parental characteristics and role models. The present research is quantitative. The tool used to collect the data is the questionnaire. More specifically for the present research, the questionnaire created by Mrs Karga (2013) was used to study the parents' views on school bullying and the rights of the child, in her doctoral dissertation. The research sample consists of parents of primary and secondary school children living in the prefecture of Heraklion. Non-random sampling was used to select the sample. In other words, a non-random sample of 100 parents was selected. The statistical package SPSS 20.0 (Statistical Package for the Social Sciences) was used for the processing and analysis of the research data. The work showed that when there is a victimization of the child, the parents change their attitudes, knowledge and practices, that as the victimization increases, so does the good atmosphere in the family.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΓνώσεις, στάσεις και στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού, μελέτη σε γονείς πρωτοβάθμιας και δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης.el
dc.titleKnowledge, attitudes and strategies for the prevention and treatment of school bullying, study in primary and secondary education parents.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠετρούλη, Στυλιανήel
heal.creatorNameΣταμούλη, Μαρίαel
heal.creatorNamePetrouli, Stylianien
heal.creatorNameStamouli, Mariaen
heal.publicationDate2021-03-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9799
heal.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των παραγόντων που ευνοούν τη θυματοποίηση των παιδιών ανάμεσα σε γονεϊκά χαρακτηριστικά και πρότυπα. Η παρούσα έρευνα είναι ποσοτική. Το εργαλείο το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή των δεδομένων, είναι το ερωτηματολόγιο. Πιο συγκεκριμένα για την παρούσα έρευνα χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο που δημιούργησε η κα Καργά (2013) για τη μελέτη των απόψεων των γονιών γύρω από το σχολικό εκφοβισμό και τα δικαιώματα του παιδιού, στη διδακτορική διατριβή της. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από γονείς παιδιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που κατοικούν στο νομό Ηρακλείου. Για την επιλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκε η μη τυχαία δειγματοληψία. Επιλέχθηκε δηλαδή ένα μη τυχαίο δείγμα 100 γονέων. Για την επεξεργασία και την ανάλυση των δεδομένων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο SPSS 20.0 (Statistical Package for the Social Sciences). Από την εργασία προέκυψε ότι όταν υπάρχει θυματοποίηση του παιδιού οι γονείς αλλάζουν στάσεις, γνώσεις και πρακτικές, ότι όσο αυξάνεται η θυματοποίηση τόσο μειώνετε το καλό κλίμα στην οικογένεια.el
heal.abstractThe object of the present work is the study of the factors that favor the victimization of children between parental characteristics and role models. The present research is quantitative. The tool used to collect the data is the questionnaire. More specifically for the present research, the questionnaire created by Mrs Karga (2013) was used to study the parents' views on school bullying and the rights of the child, in her doctoral dissertation. The research sample consists of parents of primary and secondary school children living in the prefecture of Heraklion. Non-random sampling was used to select the sample. In other words, a non-random sample of 100 parents was selected. The statistical package SPSS 20.0 (Statistical Package for the Social Sciences) was used for the processing and analysis of the research data. The work showed that when there is a victimization of the child, the parents change their attitudes, knowledge and practices, that as the victimization increases, so does the good atmosphere in the family.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΓνώσεις, στάσεις και στρατηγικές πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού, μελέτη σε γονείς πρωτοβάθμιας και δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης.el
heal.titleKnowledge, attitudes and strategies for the prevention and treatment of school bullying, study in primary and secondary education parents.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσχολικός εκφοβισμός, γνώση, στάση, γονείςel
heal.keywordschool bullying, knowledge, attitude, parentsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδακάκη, Μαρίαel
heal.advisorNamePapadakaki, Mariaen
heal.advisorID.emailmpapadakaki@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States