Εμφάνιση απλής εγγραφής

Comparison of visitor’s evaluations: Rome- Paris - London – Athens.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣφακιανάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorSfakianakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2021-03-08T18:51:23Z
dc.date.available2021-03-08T18:51:23Z
dc.date.issued2021-03-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9801
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών τεσσάρων πρωτευουσών: Ρώμη, Αθήνα, Παρίσι, Λονδίνο. Η σύγκριση αξιολογήσεων των επισκεπτών των τεσσάρων πόλεων πραγματοποιήθηκε μέσω αξιολογήσεων επισκεπτών του TripAdvisor σε τουριστικά αξιοθέατα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο τουριστικό μάρκετινγκ όπου αναλύουμε τι είναι το τουριστικό μάρκετινγκ και ποιος είναι ο στόχος στην προώθηση την προβολή των τουριστικών προϊόντων και την διαφήμιση. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο παγκόσμιο διαδικτυακό ιστό (web 2.0), αναφερόμαστε στα βασικά χαρακτηριστικά του, τις επιπτώσεις του στην επιχείρηση και στις εφαρμογές: WIKIS, RSS FEEDS, TAGGING. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα: FACEBOOK, YOUTUBE, TWITTER, LINKEDIN και μια γενική συζήτηση για τα web 2.0. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφερόμαστε σύντομα για την ηλεκτρονική πληροφόρηση, ποια είναι η σημασία της για τον τουρισμό και την συγκρίνουμε με την παραδοσιακή πληροφόρηση “στόμα με στόμα”. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε το TripAdvisor καθώς και την στατιστική ανάλυση 50 ενδεικτικών αξιοθέατων για κάθε μια από τις 4 πόλεις της Ευρώπης, παρουσιάζεται επίσης η προσέγγιση με την Διωνυμική κατανομή για τα δεδομένα κάθε αξιοθέατου. Στο έκτο κεφάλαιο ακολουθούν τα συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThe theme of this diploma thesis is the comparison of visitor’s evaluations in four capital cities: Rome, Paris, London, Athens. The comparison is done using visitors reviews in TripAdvisor. In the first chapter presented the tourism marketing and the goal of tourism promotion and advertising. In the second chapter presented the world wide web (web 2.0), basic characteristics, implications to business and their tools: WIKIS, RSS FEEDS, TAGGING. In third chapter presented the most popular social networks: FACEBOOK, YOUTUBE, TWITTER, LINKEDIN and generally web 2.0. In fourth chapter presented the electronic information and the significance for tourism, in comparison to traditional “mouth to mouth” information exchange. In the fifth chapter presented the structure of TripAdvisor and the statistical analysis of 50 demonstrative attractions for every one of the 4 cities used. Also presented the Binomial distribution approach to the real data of each attraction. Finally in sixth chapter presented some conclusions.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών: Ρώμη- Παρίσι –Λονδίνο –Αθήνα.el
dc.titleComparison of visitor’s evaluations: Rome- Paris - London – Athens.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣφακιανάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameSfakianakis, Georgiosen
heal.publicationDate2021-03-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9801
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η σύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών τεσσάρων πρωτευουσών: Ρώμη, Αθήνα, Παρίσι, Λονδίνο. Η σύγκριση αξιολογήσεων των επισκεπτών των τεσσάρων πόλεων πραγματοποιήθηκε μέσω αξιολογήσεων επισκεπτών του TripAdvisor σε τουριστικά αξιοθέατα. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο τουριστικό μάρκετινγκ όπου αναλύουμε τι είναι το τουριστικό μάρκετινγκ και ποιος είναι ο στόχος στην προώθηση την προβολή των τουριστικών προϊόντων και την διαφήμιση. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο παγκόσμιο διαδικτυακό ιστό (web 2.0), αναφερόμαστε στα βασικά χαρακτηριστικά του, τις επιπτώσεις του στην επιχείρηση και στις εφαρμογές: WIKIS, RSS FEEDS, TAGGING. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα: FACEBOOK, YOUTUBE, TWITTER, LINKEDIN και μια γενική συζήτηση για τα web 2.0. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφερόμαστε σύντομα για την ηλεκτρονική πληροφόρηση, ποια είναι η σημασία της για τον τουρισμό και την συγκρίνουμε με την παραδοσιακή πληροφόρηση “στόμα με στόμα”. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε το TripAdvisor καθώς και την στατιστική ανάλυση 50 ενδεικτικών αξιοθέατων για κάθε μια από τις 4 πόλεις της Ευρώπης, παρουσιάζεται επίσης η προσέγγιση με την Διωνυμική κατανομή για τα δεδομένα κάθε αξιοθέατου. Στο έκτο κεφάλαιο ακολουθούν τα συμπεράσματα.el
heal.abstractThe theme of this diploma thesis is the comparison of visitor’s evaluations in four capital cities: Rome, Paris, London, Athens. The comparison is done using visitors reviews in TripAdvisor. In the first chapter presented the tourism marketing and the goal of tourism promotion and advertising. In the second chapter presented the world wide web (web 2.0), basic characteristics, implications to business and their tools: WIKIS, RSS FEEDS, TAGGING. In third chapter presented the most popular social networks: FACEBOOK, YOUTUBE, TWITTER, LINKEDIN and generally web 2.0. In fourth chapter presented the electronic information and the significance for tourism, in comparison to traditional “mouth to mouth” information exchange. In the fifth chapter presented the structure of TripAdvisor and the statistical analysis of 50 demonstrative attractions for every one of the 4 cities used. Also presented the Binomial distribution approach to the real data of each attraction. Finally in sixth chapter presented some conclusions.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΣύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών: Ρώμη- Παρίσι –Λονδίνο –Αθήνα.el
heal.titleComparison of visitor’s evaluations: Rome- Paris - London – Athens.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστικά αξιοθέατα, διωνυμική κατανομή, αξιολογήσεις επισκεπτών, TripAdvisorel
heal.keywordtourism attractions, binomial distribution, visitor’s reviews, TripAdvisoren
heal.advisorNameΔημοτίκαλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.advisorID.emailjdim@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States