Εμφάνιση απλής εγγραφής

Digital marketing and its uses in the daily life of local businesses.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαπετανάκη, Καλλιόπη-Μαρίαel
dc.creatorKapetanaki, Kalliopi-Mariaen
dc.date.accessioned2021-03-30T12:14:22Z
dc.date.available2021-03-30T12:14:22Z
dc.date.issued2021-03-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9835
dc.description.abstractΣτην εποχή που διανύουμε κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε επιχείρηση στοχεύει με συγκεκριμένους τρόπους προώθησης έχοντας υπόψιν πολλούς παράγοντας όπως την φύση της επιχείρησης, τους στόχους που θέλει να κατορθώσει, τον χρόνο που διαθέτει , τον ανταγωνισμό που υπάρχει και θα υπάρξει στην πορεία, το budget και πολλά άλλα. Η πτυχιακή μου εργασία βασίζεται σε ένα πλάνο προώθησης των τοπικών μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν διαφημιστεί και παρουσιαστεί στο καταναλωτικό κοινό. Με το digital marketing επικοινωνεί η επιχείρηση με το καταναλωτικό κοινό στοχεύοντας να ελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή και μεταδίδοντας το μήνυμα της. Στο digital marketing συνεχώς προστίθενται νέα και χρήσιμα εργαλεία. Οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν τις νέες τεχνολογίες του μάρκετινγκ και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν μόνο το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Οι σύγχρονες μεγάλες επιχειρήσεις ψάχνουν συνεχώς νέους τρόπους για να γίνουν καλύτεροι από τις άλλες εταιρείες με στόχο να έχουν επιτυχία στο τομέα του μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα εργαλεία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου. Οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις παραμένουν σταθερές στο παραδοσιακό μάρκετινγκ με αυτό τον τρόπο μένουν αδύνατες και ο ανταγωνισμός της νικάει. Η στρατηγική που ακολουθεί η κάθε επιχείρηση προκύπτει ανάλογα τα χρήματα που θα διαθέσει για να αναπτύξει κάθε εργαλείο και ανάλογα το μείγμα εργαλείων που θα χρησιμοποιήσει. Η παρούσα πτυχιακή αποτελείται από δύο μέρη, το πρώτο μέρος αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι όπου αναλύεται το digital marketing και η έννοια των τοπικών επιχειρήσεων και το δεύτερο μέρος στο οποίο εφαρμόστηκε το digital marketing σε μία τοπική επιχείρηση και παρουσιάζονται τα βήματα που ακολούθησα. Αναλυτικότερα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία εισαγωγή, στο δεύτερο κεφάλαιο η γενική έννοια του μάρκετινγκ, στην συνέχεια ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο στο οποίο αναφέρομαι στο digital marketing, στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρομαι στις κρίσεις που ήρθε αντιμέτωπο με το ψηφιακό μάρκετινγκ , στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρομαι στις τοπικές επιχειρήσεις και τέλος στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται στο πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής και το συμπέρασμα που προκύπτει.el
dc.description.abstractIn this day and age, every business has different needs and requirements. Every business aims at specific ways of promotion keeping in mind many factors such as the nature of the business, the goals it wants to achieve, the time it has, the competition that exists and will exist along the way, the budget and much more. My dissertation is based on a promotion plan for local small businesses that have not been advertised and presented to the consumer public. With digital marketing, the company communicates with the consumer public aiming to attract the interest of the consumer and to convey its message. New and useful tools are constantly being added to digital marketing. Small local businesses are unaware of the new marketing technologies and continue to use only traditional marketing. Modern large companies are constantly looking for new ways to become better than other companies in order to be successful in marketing using the tools and features of the internet. Small local businesses remain steadfast in traditional marketing this way they remain weak and its competition wins. The strategy followed by each company results in the money it will allocate to develop each tool and depending on the mix of tools it will use. This dissertation consists of two parts, the first part consists of the theoretical part where digital marketing and the concept of local businesses are analyzed and the second part in which digital marketing was applied to a local company and presents the steps I followed. In the first chapter there is an introduction, in the second chapter the general concept of marketing, then follows the third chapter in which I refer to digital marketing, in the fourth chapter I refer to the crises faced by digital marketing, in the fifth chapter I refer to local business and finally in the sixth and last chapter refers to the practical part of the dissertation and the conclusion that emerges.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο digital marketing και οι χρήσεις του στην καθημερινότητα των τοπικών επιχειρήσεων.el
dc.titleDigital marketing and its uses in the daily life of local businesses.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαπετανάκη, Καλλιόπη-Μαρίαel
heal.creatorNameKapetanaki, Kalliopi-Mariaen
heal.publicationDate2021-03-30
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9835
heal.abstractΣτην εποχή που διανύουμε κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε επιχείρηση στοχεύει με συγκεκριμένους τρόπους προώθησης έχοντας υπόψιν πολλούς παράγοντας όπως την φύση της επιχείρησης, τους στόχους που θέλει να κατορθώσει, τον χρόνο που διαθέτει , τον ανταγωνισμό που υπάρχει και θα υπάρξει στην πορεία, το budget και πολλά άλλα. Η πτυχιακή μου εργασία βασίζεται σε ένα πλάνο προώθησης των τοπικών μικρών επιχειρήσεων που δεν έχουν διαφημιστεί και παρουσιαστεί στο καταναλωτικό κοινό. Με το digital marketing επικοινωνεί η επιχείρηση με το καταναλωτικό κοινό στοχεύοντας να ελκύσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή και μεταδίδοντας το μήνυμα της. Στο digital marketing συνεχώς προστίθενται νέα και χρήσιμα εργαλεία. Οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν τις νέες τεχνολογίες του μάρκετινγκ και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν μόνο το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Οι σύγχρονες μεγάλες επιχειρήσεις ψάχνουν συνεχώς νέους τρόπους για να γίνουν καλύτεροι από τις άλλες εταιρείες με στόχο να έχουν επιτυχία στο τομέα του μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα εργαλεία και τα χαρακτηριστικά του διαδικτύου. Οι μικρές τοπικές επιχειρήσεις παραμένουν σταθερές στο παραδοσιακό μάρκετινγκ με αυτό τον τρόπο μένουν αδύνατες και ο ανταγωνισμός της νικάει. Η στρατηγική που ακολουθεί η κάθε επιχείρηση προκύπτει ανάλογα τα χρήματα που θα διαθέσει για να αναπτύξει κάθε εργαλείο και ανάλογα το μείγμα εργαλείων που θα χρησιμοποιήσει. Η παρούσα πτυχιακή αποτελείται από δύο μέρη, το πρώτο μέρος αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι όπου αναλύεται το digital marketing και η έννοια των τοπικών επιχειρήσεων και το δεύτερο μέρος στο οποίο εφαρμόστηκε το digital marketing σε μία τοπική επιχείρηση και παρουσιάζονται τα βήματα που ακολούθησα. Αναλυτικότερα στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία εισαγωγή, στο δεύτερο κεφάλαιο η γενική έννοια του μάρκετινγκ, στην συνέχεια ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο στο οποίο αναφέρομαι στο digital marketing, στο τέταρτο κεφάλαιο αναφέρομαι στις κρίσεις που ήρθε αντιμέτωπο με το ψηφιακό μάρκετινγκ , στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρομαι στις τοπικές επιχειρήσεις και τέλος στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρεται στο πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής και το συμπέρασμα που προκύπτει.el
heal.abstractIn this day and age, every business has different needs and requirements. Every business aims at specific ways of promotion keeping in mind many factors such as the nature of the business, the goals it wants to achieve, the time it has, the competition that exists and will exist along the way, the budget and much more. My dissertation is based on a promotion plan for local small businesses that have not been advertised and presented to the consumer public. With digital marketing, the company communicates with the consumer public aiming to attract the interest of the consumer and to convey its message. New and useful tools are constantly being added to digital marketing. Small local businesses are unaware of the new marketing technologies and continue to use only traditional marketing. Modern large companies are constantly looking for new ways to become better than other companies in order to be successful in marketing using the tools and features of the internet. Small local businesses remain steadfast in traditional marketing this way they remain weak and its competition wins. The strategy followed by each company results in the money it will allocate to develop each tool and depending on the mix of tools it will use. This dissertation consists of two parts, the first part consists of the theoretical part where digital marketing and the concept of local businesses are analyzed and the second part in which digital marketing was applied to a local company and presents the steps I followed. In the first chapter there is an introduction, in the second chapter the general concept of marketing, then follows the third chapter in which I refer to digital marketing, in the fourth chapter I refer to the crises faced by digital marketing, in the fifth chapter I refer to local business and finally in the sixth and last chapter refers to the practical part of the dissertation and the conclusion that emerges.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΤο digital marketing και οι χρήσεις του στην καθημερινότητα των τοπικών επιχειρήσεων.el
heal.titleDigital marketing and its uses in the daily life of local businesses.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordψηφιακό, μάρκετινγκ, παραδοσιακό, επιχειρήσεις , εργαλεία, τοπική επιχείρησηel
heal.keyworddigital, marketing, traditional, business, tools, local businessen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States