Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tv advertisement and the effects of the transition to the internet.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝτρέτσα, Κριστιάνel
dc.creatorNtretsa, Kristianen
dc.date.accessioned2021-03-30T12:34:10Z
dc.date.available2021-03-30T12:34:10Z
dc.date.issued2021-03-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9837
dc.description.abstractΗ χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης προϊόντων αλλά και υπηρεσιών. Οι εταιρείες μπορούν να επιλέξουν μέσα από ποικιλία ειδών διαφήμισης ώστε να γίνουν γνωστές στο ευρύ κοινό. Στο παρελθόν η τηλεοπτική διαφήμιση ήταν η πιο διαδεδομένη και είχε τη μεγαλύτερη απήχηση λόγω του γεγονότος, πως συνδυάζει εικόνα, ήχο και κίνηση. Πλέον, η διαφήμιση στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης προσελκύει το ενδιαφέρον λόγω της απήχησης που έχουν οι εν λόγω πλατφόρμες στο κοινό και του χαμηλού κόστους τους, συγκριτικά με άλλα είδη διαφήμισης. Στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας εξετάζεται η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξη της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.el
dc.description.abstractThe use of the internet is widespread nowadays both on the part of consumers and on the part of businesses. Social Media as part of the internet is, today, a powerful tool for advertising products and services. Companies can choose from a variety of advertising genres to be known to the general public. In the past, television advertising was the most popular and had the greatest impact due to the fact that it combines image, sound and movement. Nowadays, advertising on the internet and especially on social media is attracting interest due to the popularity of these platforms to the public and their low cost, compared to other types of advertising. In the context of this dissertation, television advertising and its evolution with the transition to the internet is examined.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.el
dc.titleTv advertisement and the effects of the transition to the internet.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝτρέτσα, Κριστιάνel
heal.creatorNameNtretsa, Kristianen
heal.publicationDate2021-03-30
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9837
heal.abstractΗ χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης προϊόντων αλλά και υπηρεσιών. Οι εταιρείες μπορούν να επιλέξουν μέσα από ποικιλία ειδών διαφήμισης ώστε να γίνουν γνωστές στο ευρύ κοινό. Στο παρελθόν η τηλεοπτική διαφήμιση ήταν η πιο διαδεδομένη και είχε τη μεγαλύτερη απήχηση λόγω του γεγονότος, πως συνδυάζει εικόνα, ήχο και κίνηση. Πλέον, η διαφήμιση στο διαδίκτυο και ειδικότερα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης προσελκύει το ενδιαφέρον λόγω της απήχησης που έχουν οι εν λόγω πλατφόρμες στο κοινό και του χαμηλού κόστους τους, συγκριτικά με άλλα είδη διαφήμισης. Στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας εξετάζεται η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξη της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.el
heal.abstractThe use of the internet is widespread nowadays both on the part of consumers and on the part of businesses. Social Media as part of the internet is, today, a powerful tool for advertising products and services. Companies can choose from a variety of advertising genres to be known to the general public. In the past, television advertising was the most popular and had the greatest impact due to the fact that it combines image, sound and movement. Nowadays, advertising on the internet and especially on social media is attracting interest due to the popularity of these platforms to the public and their low cost, compared to other types of advertising. In the context of this dissertation, television advertising and its evolution with the transition to the internet is examined.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.el
heal.titleTv advertisement and the effects of the transition to the internet.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση, διαδίκτυο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
heal.keywordadvertising, internet, social media, social media advertisingen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States