Εμφάνιση απλής εγγραφής

Internet marketing in modern hotel units.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚοτσάκι, Μπαριάμel
dc.creatorKotsaki, Bariamen
dc.date.accessioned2021-04-05T15:20:59Z
dc.date.available2021-04-05T15:20:59Z
dc.date.issued2021-04-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9850
dc.description.abstractΤο Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο δράσης των επιχειρήσεων κάθε είδους και φυσικά και των ξενοδοχείων. Το Διαδίκτυο αποτελεί ένα κανάλι διανομής. Στην Ελλάδα, τα περισσότερα ξενοδοχεία, χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να είναι περισσότερο ανταγωνιστικά. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, θα αναλυθεί η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας προσδιορίζοντας τις βασικές τάσεις και στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα στα πλαίσια του του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στην ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, θα αναλυθούν η έννοια και ο ορισμός του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Internet Marketing καθώς και πως μια ξενοδοχειακή επιχείρηση χρησιμοποιεί τα διαδικτυακά εργαλεία που υπάρχουν, για την προβολή της. Τέλος, δεύτερο μέρος της εργασίας, παρατίθεται το ερωτηματολόγιο. Θα αναφερθεί ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου, το δείγμα, πως έγινε η συλλογή των δεδομένων και τη δομή του ερωτηματολογίου (ερωτήσεις τύπου Likert, πολλαπλή επιλογή κ.λπ.). ο βασικός πυρήνας του ερωτηματολογίου είναι η μελέτη του βαθμού στον οποίο οι καταναλωτές επηρεάζονται από τις διαδικτυακές διαφημίσεις για να προχωρήσουν σε μια κράτηση σε ένα ξενοδοχείο στη περιοχή της Κρήτης και ποιοι είναι οι παράγοντες που τους επηρεάζουν για να επιλέξουν το ξενοδοχείου μετά την ανάγνωση διαδικτυακών κριτικών.el
dc.description.abstractThe Internet has changed the way businesses of all kinds operate and the same goes for hotels. The Internet is a distribution channel. In Greece, most hotels use the Internet to be more competitive. In the context of this work, the literature review will be analyzed identifying the key trends and strategies used in Greece in the context of internet marketing. In the literature review, it will be analyzed the concept and definition of e-Marketing, the advantages and disadvantages of Internet Marketing as well as how a hotel business uses the existing online tools to promote their hotel product. Finally, in second part of the paper, a questionnaire is listed. The design of the questionnaire, the sample, how the data were collected and the structure of the questionnaire (Likert questions, multiple choice, etc.) will be mentioned. The core of the questionnaire is to study the extent to which people are influenced by online marketing advertising and by other customers’ reviews in order to make a hotel reservation online, in the island of Crete Also, the questionnaire tries to stand out and what factors influence customers to proceed to the selection of the hotel after reading the online reviews.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤο διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης.el
dc.titleInternet marketing in modern hotel units.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚοτσάκι, Μπαριάμel
heal.creatorNameKotsaki, Bariamen
heal.publicationDate2021-04-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9850
heal.abstractΤο Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο δράσης των επιχειρήσεων κάθε είδους και φυσικά και των ξενοδοχείων. Το Διαδίκτυο αποτελεί ένα κανάλι διανομής. Στην Ελλάδα, τα περισσότερα ξενοδοχεία, χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να είναι περισσότερο ανταγωνιστικά. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, θα αναλυθεί η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας προσδιορίζοντας τις βασικές τάσεις και στρατηγικές που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα στα πλαίσια του του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Στην ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, θα αναλυθούν η έννοια και ο ορισμός του ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Internet Marketing καθώς και πως μια ξενοδοχειακή επιχείρηση χρησιμοποιεί τα διαδικτυακά εργαλεία που υπάρχουν, για την προβολή της. Τέλος, δεύτερο μέρος της εργασίας, παρατίθεται το ερωτηματολόγιο. Θα αναφερθεί ο σχεδιασμός του ερωτηματολογίου, το δείγμα, πως έγινε η συλλογή των δεδομένων και τη δομή του ερωτηματολογίου (ερωτήσεις τύπου Likert, πολλαπλή επιλογή κ.λπ.). ο βασικός πυρήνας του ερωτηματολογίου είναι η μελέτη του βαθμού στον οποίο οι καταναλωτές επηρεάζονται από τις διαδικτυακές διαφημίσεις για να προχωρήσουν σε μια κράτηση σε ένα ξενοδοχείο στη περιοχή της Κρήτης και ποιοι είναι οι παράγοντες που τους επηρεάζουν για να επιλέξουν το ξενοδοχείου μετά την ανάγνωση διαδικτυακών κριτικών.el
heal.abstractThe Internet has changed the way businesses of all kinds operate and the same goes for hotels. The Internet is a distribution channel. In Greece, most hotels use the Internet to be more competitive. In the context of this work, the literature review will be analyzed identifying the key trends and strategies used in Greece in the context of internet marketing. In the literature review, it will be analyzed the concept and definition of e-Marketing, the advantages and disadvantages of Internet Marketing as well as how a hotel business uses the existing online tools to promote their hotel product. Finally, in second part of the paper, a questionnaire is listed. The design of the questionnaire, the sample, how the data were collected and the structure of the questionnaire (Likert questions, multiple choice, etc.) will be mentioned. The core of the questionnaire is to study the extent to which people are influenced by online marketing advertising and by other customers’ reviews in order to make a hotel reservation online, in the island of Crete Also, the questionnaire tries to stand out and what factors influence customers to proceed to the selection of the hotel after reading the online reviews.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΤο διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης.el
heal.titleInternet marketing in modern hotel units.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαδικτυακό marketing, ξενοδοχειακές μονάδες, τουρισμός, προβολή, ηλεκτρονική στρατηγική, ξενοδοχειακό μάρκετινγκel
heal.keyworddigital marketing, hotel units, tourism, promotion, e-strategy, hotel marketingen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States