Εμφάνιση απλής εγγραφής

Opinions and perceptions of HMU students for professional employment of people with autism and mild mental retardation.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΝικολούδη, Αικατερίνηel
dc.creatorΤσίντζουρα, Σοφίαel
dc.creatorΦωτοδήμου, Καλλιρρόηel
dc.creatorNikoloudi, Aikaterinien
dc.creatorTsintzoura, Sofiaen
dc.creatorFotodimou, Kallirroien
dc.date.accessioned2021-05-21T11:17:54Z
dc.date.available2021-05-21T11:17:54Z
dc.date.issued2021-05-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9898
dc.description.abstractΤα άτομα με αυτισμό δεν έχουν πολλές ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης και ένα μεγάλο ποσοστό αυτών δεν καταφέρνει τελικά να εργαστεί, λόγω των αντιλήψεων και των στερεοτύπων που υπάρχουν για την αποδοτικότητά τους, αλλά και κάποιων περιορισμών (Walsh et al., 2014• Hendricks, 2010 • Boeltzig et al., 2008). Σκοπός: η διερεύνηση των αντιλήψεων των φοιτητών του ΕΛΜΕΠΑ Κρήτης, για την επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών με αυτισμό και ήπια νοητική υστέρηση. Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα καθώς το μέσο αποτέλεσε ένα αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από 121 φοιτητές του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ Κρήτης, εκ των οποίων οι 81 ήταν γυναίκες και οι 40 άνδρες. H ανάλυση της έρευνας έγινε με την βοήθεια του προγράμματος SPSS 25 και με τη χρήση της μεθόδου χ2, διότι οι μεταβλητές είναι ποιοτικές με κατηγορίες περισσότερες από δύο. Αποτελέσματα: Τα περισσότερα άτομα από τους ερωτηθέντες πιστεύουν πως τα άτομα με αυτισμό και ήπια νοητική υστέρηση μπορούν να αναπτύξουν γνωστικές, επικοινωνιακές αλλά και επαγγελματικές δεξιότητες με την κατάλληλη εκπαίδευση. Επίσης, το 50,4% των φοιτητών (61 φοιτητές) θεωρούν πως η αγορά εργασίας δεν πληροί της προϋποθέσεις για να υποδεχθεί άτομα με αυτισμό και ήπια νοητική υστέρηση. Συμπεράσματα: Η επαγγελματική αποκατάσταση είναι μία δύσκολη διαδικασία για όλους τους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα όμως τα άτομα που ανήκουν στο φάσμα αυτισμού έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση και στην εργασία. Η συγκεκριμένη μελέτη μας δείχνει πως στο σύνολό τους οι φοιτητές του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ Κρήτης φαίνεται να μην αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτισμό με προκαταλήψεις και στερεότυπα. Επιπλέον, παρουσιάζεται η ανάγκη για ενημέρωση των φοιτητών. Επίσης, παρατηρήθηκε πως τα προσωπικά χαρακτηριστικά των φοιτητών επηρεάζουν τις απόψεις τους σχετικά με τις απόψεις τους για ένταξη των ατόμων με αυτισμό στον επαγγελματικό χώρο. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι αναφορικά με την επαγγελματική τους αποκατάσταση δεν υπάρχει εκτεταμένη ερευνητική δραστηριότητα.el
dc.description.abstractPeople with autism do not have many opportunities for vocational rehabilitation and a large percentage of them eventually fail to work, due to the perceptions and stereotypes that exist about their efficiency, but also some limitations. The purpose of this research is to examine the perceptions of the students of Hellenic Mediterranean University of Crete regarding autistic children with mild mental retardation and their vocational rehabilitation. The research method used for the present research is the quantitative and the research tool is an improvised questionnaire with closed-ended questions. The questionnaire was completed by 121 students of EL.ME.PA Crete, of whom 81 were women and 40 men. The survey was conducted with the help of a social media and its analysis was done with the help of the SPSS 25 program and using the x2 method, because the variables are qualitative with categories of more than two. According to the results, most of the respondents believe that people with autism and mild mental retardation can develop cognitive, communication and professional skills with proper education. Also, 50.4% of students (61 students) believe that the labor market does satisfy the requirements of the welcome people with autism and mild mental retardation. In conclusion, vocational rehabilitation is a difficult process for all people. In reality, however, people on the autism spectrum have a right to education and employment. This research shows that as a whole, the students of EL.MEPA Crete do not seem to treat people with autism with prejudices and stereotypes. In addition, there is a need to inform students. It was also observed that the personal characteristics of students influence their views on their views on the inclusion of people with autism in the professional field. It is also noteworthy that there is no extensive research activity regarding their vocational rehabilitation.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑπόψεις και αντιλήψεις των φοιτητών του ΕΛΜΕΠΑ για την επαγγελματική απασχόληση των ατόμων με αυτισμό και ήπια νοητική υστέρηση.el
dc.titleOpinions and perceptions of HMU students for professional employment of people with autism and mild mental retardation.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΝικολούδη, Αικατερίνηel
heal.creatorNameΤσίντζουρα, Σοφίαel
heal.creatorNameΦωτοδήμου, Καλλιρρόηel
heal.creatorNameNikoloudi, Aikaterinien
heal.creatorNameTsintzoura, Sofiaen
heal.creatorNameFotodimou, Kallirroien
heal.publicationDate2021-05-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9898
heal.abstractΤα άτομα με αυτισμό δεν έχουν πολλές ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης και ένα μεγάλο ποσοστό αυτών δεν καταφέρνει τελικά να εργαστεί, λόγω των αντιλήψεων και των στερεοτύπων που υπάρχουν για την αποδοτικότητά τους, αλλά και κάποιων περιορισμών (Walsh et al., 2014• Hendricks, 2010 • Boeltzig et al., 2008). Σκοπός: η διερεύνηση των αντιλήψεων των φοιτητών του ΕΛΜΕΠΑ Κρήτης, για την επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών με αυτισμό και ήπια νοητική υστέρηση. Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα καθώς το μέσο αποτέλεσε ένα αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από 121 φοιτητές του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ Κρήτης, εκ των οποίων οι 81 ήταν γυναίκες και οι 40 άνδρες. H ανάλυση της έρευνας έγινε με την βοήθεια του προγράμματος SPSS 25 και με τη χρήση της μεθόδου χ2, διότι οι μεταβλητές είναι ποιοτικές με κατηγορίες περισσότερες από δύο. Αποτελέσματα: Τα περισσότερα άτομα από τους ερωτηθέντες πιστεύουν πως τα άτομα με αυτισμό και ήπια νοητική υστέρηση μπορούν να αναπτύξουν γνωστικές, επικοινωνιακές αλλά και επαγγελματικές δεξιότητες με την κατάλληλη εκπαίδευση. Επίσης, το 50,4% των φοιτητών (61 φοιτητές) θεωρούν πως η αγορά εργασίας δεν πληροί της προϋποθέσεις για να υποδεχθεί άτομα με αυτισμό και ήπια νοητική υστέρηση. Συμπεράσματα: Η επαγγελματική αποκατάσταση είναι μία δύσκολη διαδικασία για όλους τους ανθρώπους. Στην πραγματικότητα όμως τα άτομα που ανήκουν στο φάσμα αυτισμού έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση και στην εργασία. Η συγκεκριμένη μελέτη μας δείχνει πως στο σύνολό τους οι φοιτητές του ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ Κρήτης φαίνεται να μην αντιμετωπίζουν τα άτομα με αυτισμό με προκαταλήψεις και στερεότυπα. Επιπλέον, παρουσιάζεται η ανάγκη για ενημέρωση των φοιτητών. Επίσης, παρατηρήθηκε πως τα προσωπικά χαρακτηριστικά των φοιτητών επηρεάζουν τις απόψεις τους σχετικά με τις απόψεις τους για ένταξη των ατόμων με αυτισμό στον επαγγελματικό χώρο. Αξιοσημείωτο είναι, επίσης, ότι αναφορικά με την επαγγελματική τους αποκατάσταση δεν υπάρχει εκτεταμένη ερευνητική δραστηριότητα.el
heal.abstractPeople with autism do not have many opportunities for vocational rehabilitation and a large percentage of them eventually fail to work, due to the perceptions and stereotypes that exist about their efficiency, but also some limitations. The purpose of this research is to examine the perceptions of the students of Hellenic Mediterranean University of Crete regarding autistic children with mild mental retardation and their vocational rehabilitation. The research method used for the present research is the quantitative and the research tool is an improvised questionnaire with closed-ended questions. The questionnaire was completed by 121 students of EL.ME.PA Crete, of whom 81 were women and 40 men. The survey was conducted with the help of a social media and its analysis was done with the help of the SPSS 25 program and using the x2 method, because the variables are qualitative with categories of more than two. According to the results, most of the respondents believe that people with autism and mild mental retardation can develop cognitive, communication and professional skills with proper education. Also, 50.4% of students (61 students) believe that the labor market does satisfy the requirements of the welcome people with autism and mild mental retardation. In conclusion, vocational rehabilitation is a difficult process for all people. In reality, however, people on the autism spectrum have a right to education and employment. This research shows that as a whole, the students of EL.MEPA Crete do not seem to treat people with autism with prejudices and stereotypes. In addition, there is a need to inform students. It was also observed that the personal characteristics of students influence their views on their views on the inclusion of people with autism in the professional field. It is also noteworthy that there is no extensive research activity regarding their vocational rehabilitation.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΑπόψεις και αντιλήψεις των φοιτητών του ΕΛΜΕΠΑ για την επαγγελματική απασχόληση των ατόμων με αυτισμό και ήπια νοητική υστέρηση.el
heal.titleOpinions and perceptions of HMU students for professional employment of people with autism and mild mental retardation.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαυτισμός, επαγγελματική αποκατάσταση, κοινωνική εργασία, άποψη, φοιτητήςel
heal.keywordautism, vocational rehabilitation, social work, opinion, university studenten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠελεκίδου, Λίναel
heal.advisorNamePelekidou, Linaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States