Εμφάνιση απλής εγγραφής

The role of electronic marketing in the development of hotel units in Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣχοιναράκη, Ελένηel
dc.creatorSchoinaraki, Elenien
dc.date.accessioned2021-05-26T13:25:43Z
dc.date.available2021-05-26T13:25:43Z
dc.date.issued2021-05-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9904
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση του ρόλου του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής της Κρήτης. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού μαζί με τα είδη του καθώς επίσης κατηγοριοποιήθηκαν και οι τουρίστες. Έπειτα, προσπαθήσαμε να ορίσουμε το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και να ερμηνεύσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του και τα είδη του. Τέλος πραγματοποιήθηκαν δύο έρευνες. Η πρώτη απευθυνόταν στους τουρίστες ενώ η δεύτερη απευθυνόταν σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Κρήτης. Στην έρευνα πραγματοποιήθηκαν αναλύσεις περιγραφικής στατιστικής καθώς και επαγωγικής στατιστικής. Τέλος, τόσο από το θεωρητικό όσο και από το ερευνητικό μέρος εξήχθησαν τα συμπεράσματά μας.el
dc.description.abstractThe purpose of this dissertation was to investigate the role of e-marketing in the development of hotel units in the region of Crete. Initially, the conceptual approach of tourism was carried out together with its species, as well as tourists were categorized. Then we tried to define e-marketing and interpret its pros and cons and types. Finally, two investigations were carried out. The first was addressed to tourists while the second was addressed to hotel businesses in Crete. The research carried out analyzes of descriptive statistics as well as inductive statistics. Finally, our conclusions were drawn from both the theoretical and the research part.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟ ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της Κρήτης.el
dc.titleThe role of electronic marketing in the development of hotel units in Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣχοιναράκη, Ελένηel
heal.creatorNameSchoinaraki, Elenien
heal.publicationDate2021-05-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9904
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση του ρόλου του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής της Κρήτης. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού μαζί με τα είδη του καθώς επίσης κατηγοριοποιήθηκαν και οι τουρίστες. Έπειτα, προσπαθήσαμε να ορίσουμε το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και να ερμηνεύσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του και τα είδη του. Τέλος πραγματοποιήθηκαν δύο έρευνες. Η πρώτη απευθυνόταν στους τουρίστες ενώ η δεύτερη απευθυνόταν σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Κρήτης. Στην έρευνα πραγματοποιήθηκαν αναλύσεις περιγραφικής στατιστικής καθώς και επαγωγικής στατιστικής. Τέλος, τόσο από το θεωρητικό όσο και από το ερευνητικό μέρος εξήχθησαν τα συμπεράσματά μας.el
heal.abstractThe purpose of this dissertation was to investigate the role of e-marketing in the development of hotel units in the region of Crete. Initially, the conceptual approach of tourism was carried out together with its species, as well as tourists were categorized. Then we tried to define e-marketing and interpret its pros and cons and types. Finally, two investigations were carried out. The first was addressed to tourists while the second was addressed to hotel businesses in Crete. The research carried out analyzes of descriptive statistics as well as inductive statistics. Finally, our conclusions were drawn from both the theoretical and the research part.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΟ ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της Κρήτης.el
heal.titleThe role of electronic marketing in the development of hotel units in Crete.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ξενοδοχεία, Κρήτη, τουρισμός, εναλλακτικός τουρισμός, έρευναel
heal.keyworde-marketing, hotels, Crete, tourism, alternative tourism, researchen
heal.advisorNameΠερονικολής, Μιχαήλel
heal.advisorNamePeronikolis, Michailen
heal.advisorID.emailperonikolis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States