Εμφάνιση απλής εγγραφής

Motivation and barriers concerning the participation of working women to lifelong education.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓκίνη, Ρενάταel
dc.creatorΜαρακομιχελάκη, Αλεξάνδραel
dc.creatorGkini, Renataen
dc.creatorMarakomichelaki, Alexandraen
dc.date.accessioned2021-06-23T09:53:16Z
dc.date.available2021-06-23T09:53:16Z
dc.date.issued2021-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9930
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει στη θεωρητική παρουσίαση των κινήτρων και των εμποδίων των εργαζομένων γυναικών στη δια βίου εκπαίδευση. Αρχικά, αναλύεται το περιεχόμενο της δια βίου μάθησης και αποσαφηνίζονται οι σχετικοί όροι. Στη συνέχεια, αναφέρεται η πορεία της δια βίου μάθησης στον ελλαδικό χώρο και γίνεται λόγος για τη συμβολή του σχολείου στην ανάπτυξη της δια βίου μάθησης. Η συμμετοχή των γυναικών στην εκπαίδευση, όπως τονίζεται, συνδυαστικά με την κοινωνική τους πορεία, καθυστέρησε να επέλθει εν συγκρίσει με την αντρική. Μετά την εκτενή ανάλυση όλων των προαναφερθέντων, οι φοιτήτριες παρουσιάζουν το ποσοτικό μεθοδολογικό πλαίσιο της έρευνας που πραγματοποίησαν, τα ερευνητικά δεδομένα που συλλέχθηκαν καθώς και τα αντίστοιχα πορίσματα. Οι μισές γυναίκες του δείγματος συσχετίζουν τη δια βίου εκπαίδευση με την απορρόφηση στην αγορά εργασίας, σύμφωνα με την πλειονότητα του δείγματος. Τα σημαντικότερα κίνητρα των γυναικών για την ενασχόλησή τους με τη δια βίου εκπαίδευση είναι η επαγγελματική εξέλιξη, το ενδιαφέρον καθώς και η εκπαιδευτική προετοιμασία. Το βασικότερο πρόβλημα εμπόδιο που εντοπίστηκε ήταν οι καθημερινές υπέρογκες υποχρεώσεις και η πολυπλοκότητα του γυναικείου ρόλου.el
dc.description.abstractThis paper aims to theoretically present the motivations and barriers of working women in lifelong learning. First, the content of lifelong learning is analyzed and the relevant terms are clarified. Then, the course of lifelong learning in Greece is reported and the school's contribution to the development of lifelong learning is discussed. The participation of women in education, as it is emphasized, in combination with their social course, was delayed compared to that of men. After the extensive analysis of all the above, the students present the quantitative methodological framework of the research they conducted, the research data collected as well as the corresponding findings. Half of the women in the sample correlate lifelong learning with labor market absorption, according to the majority of the sample. The most important motivations of women for their involvement in lifelong learning are professional development, personal interests and educational preparation. The main problem that was identified was the daily overwhelmingly demanding daily routine and the complexity of the female role.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚίνητρα και εμπόδια συμμετοχής των εργαζομένων γυναικών στη δια βίου εκπαίδευση.el
dc.titleMotivation and barriers concerning the participation of working women to lifelong education.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓκίνη, Ρενάταel
heal.creatorNameΜαρακομιχελάκη, Αλεξάνδραel
heal.creatorNameGkini, Renataen
heal.creatorNameMarakomichelaki, Alexandraen
heal.publicationDate2021-06-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9930
heal.abstractΗ παρούσα εργασία στοχεύει στη θεωρητική παρουσίαση των κινήτρων και των εμποδίων των εργαζομένων γυναικών στη δια βίου εκπαίδευση. Αρχικά, αναλύεται το περιεχόμενο της δια βίου μάθησης και αποσαφηνίζονται οι σχετικοί όροι. Στη συνέχεια, αναφέρεται η πορεία της δια βίου μάθησης στον ελλαδικό χώρο και γίνεται λόγος για τη συμβολή του σχολείου στην ανάπτυξη της δια βίου μάθησης. Η συμμετοχή των γυναικών στην εκπαίδευση, όπως τονίζεται, συνδυαστικά με την κοινωνική τους πορεία, καθυστέρησε να επέλθει εν συγκρίσει με την αντρική. Μετά την εκτενή ανάλυση όλων των προαναφερθέντων, οι φοιτήτριες παρουσιάζουν το ποσοτικό μεθοδολογικό πλαίσιο της έρευνας που πραγματοποίησαν, τα ερευνητικά δεδομένα που συλλέχθηκαν καθώς και τα αντίστοιχα πορίσματα. Οι μισές γυναίκες του δείγματος συσχετίζουν τη δια βίου εκπαίδευση με την απορρόφηση στην αγορά εργασίας, σύμφωνα με την πλειονότητα του δείγματος. Τα σημαντικότερα κίνητρα των γυναικών για την ενασχόλησή τους με τη δια βίου εκπαίδευση είναι η επαγγελματική εξέλιξη, το ενδιαφέρον καθώς και η εκπαιδευτική προετοιμασία. Το βασικότερο πρόβλημα εμπόδιο που εντοπίστηκε ήταν οι καθημερινές υπέρογκες υποχρεώσεις και η πολυπλοκότητα του γυναικείου ρόλου.el
heal.abstractThis paper aims to theoretically present the motivations and barriers of working women in lifelong learning. First, the content of lifelong learning is analyzed and the relevant terms are clarified. Then, the course of lifelong learning in Greece is reported and the school's contribution to the development of lifelong learning is discussed. The participation of women in education, as it is emphasized, in combination with their social course, was delayed compared to that of men. After the extensive analysis of all the above, the students present the quantitative methodological framework of the research they conducted, the research data collected as well as the corresponding findings. Half of the women in the sample correlate lifelong learning with labor market absorption, according to the majority of the sample. The most important motivations of women for their involvement in lifelong learning are professional development, personal interests and educational preparation. The main problem that was identified was the daily overwhelmingly demanding daily routine and the complexity of the female role.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΚίνητρα και εμπόδια συμμετοχής των εργαζομένων γυναικών στη δια βίου εκπαίδευση.el
heal.titleMotivation and barriers concerning the participation of working women to lifelong education.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδια βίου μάθηση, γυναίκα, κίνητροel
heal.keywordlifelong learning, woman, motiveen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαστεφανάκη, Σοφίαel
heal.advisorNamePapastefanaki, Sofiaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States