Εμφάνιση απλής εγγραφής

Therapists’ views on the function of art as tool for people with autism disorder.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνδρομιδά, Γεωργίαel
dc.creatorΡακάρου, Χριστίναel
dc.creatorAndromida, Georgiaen
dc.creatorRakarou, Christinaen
dc.date.accessioned2021-07-01T07:41:16Z
dc.date.available2021-07-01T07:41:16Z
dc.date.issued2021-07-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9937
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται τις απόψεις των θεραπευτών (εικαστικών ψυχο-θεραπευτών, μουσικοθεραπευτών, χοροθεραπευτών, δραματοθεραπευτών, θεραπευτών ψυχοδράματος), για τη λειτουργία της τέχνης ως ψυχο-θεραπευτικό μέσο για τα παιδιά ή τους εφήβους που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού. Αρχικά, γίνεται λόγος για τον ορισμό του αυτισμού, την έννοια του ΔΑΦ (Διάχυτου Αναπτυξιακού Φάσματος), τον τρόπο διάγνωσης και αξιολόγησης του από τους ειδικούς καθώς και τις στρατηγικές παρέμβασης, οι οποίες στοχεύουν στην όσο το δυνατόν μείωση των συμπτωμάτων του ατόμου και στην βελτίωση της λειτουργικότητας του. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η κλινική εικόνα του αυτιστικού ατόμου και τα οφέλη των θεραπειών μέσω τέχνης στα άτομα με αυτισμό, (μέσω των διάφορων μεθόδων και τεχνικών), όπως αυτά διαμορφώνονται μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση (εμπειρικά δεδομένα, μελέτες περίπτωσης και συναφείς έρευνες σχετικές με το θέμα). Τέλος, στο ερευνητικό μέρος της πτυχιακής εργασίας διερευνάται το πως η τέχνη συνδέεται θεραπευτικά με τον αυτισμό, σε ποιους τομείς της κοινωνικής ζωής των ατόμων παρουσιάζεται αποτελεσματικότητα και ποιοι είναι οι παράγοντες που συντελούν σε αυτήν, σύμφωνα με τις απόψεις των ειδικών.el
dc.description.abstractThis dissertation addresses the point of view and opinions of art therapists (art psychotherapists, music therapists, dance therapists, drama therapists, psychodrama therapists) about the benefits of art through psycho-therapeutic methods regarding children and adolescents who belong in the autism spectrum disorder (ASD). Initially, we refer to the definition of autism, the concept of ADHD (Diffuse Developmental Spectrum), methods of diagnosis and evaluation by experts. There is also mention of intervention strategies, which aim to reduce the symptoms of the individual and increase their functionality. Subsequently, we discuss the clinical features of art therapy as an alternative form of therapy for people belonging to the spectrum. Particularly, the theoretical part of our work focuses on the approaches of art therapies (methods-techniques) and the benefits of art therapies in people with autism, as they are formed based on the literature review (empirical data, case studies and related research on the subject). Ultimately, the qualitative research was conducted to examine how art is therapeutically related to autism, in which areas of people's social life there is effectiveness and what are the factors that contribute to its effectiveness, according to experts.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟι απόψεις των θεραπευτών για τη λειτουργία της τέχνης ως θεραπευτικό μέσο ατόμων με αυτισμό.el
dc.titleTherapists’ views on the function of art as tool for people with autism disorder.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνδρομιδά, Γεωργίαel
heal.creatorNameΡακάρου, Χριστίναel
heal.creatorNameAndromida, Georgiaen
heal.creatorNameRakarou, Christinaen
heal.publicationDate2021-07-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9937
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται τις απόψεις των θεραπευτών (εικαστικών ψυχο-θεραπευτών, μουσικοθεραπευτών, χοροθεραπευτών, δραματοθεραπευτών, θεραπευτών ψυχοδράματος), για τη λειτουργία της τέχνης ως ψυχο-θεραπευτικό μέσο για τα παιδιά ή τους εφήβους που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού. Αρχικά, γίνεται λόγος για τον ορισμό του αυτισμού, την έννοια του ΔΑΦ (Διάχυτου Αναπτυξιακού Φάσματος), τον τρόπο διάγνωσης και αξιολόγησης του από τους ειδικούς καθώς και τις στρατηγικές παρέμβασης, οι οποίες στοχεύουν στην όσο το δυνατόν μείωση των συμπτωμάτων του ατόμου και στην βελτίωση της λειτουργικότητας του. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η κλινική εικόνα του αυτιστικού ατόμου και τα οφέλη των θεραπειών μέσω τέχνης στα άτομα με αυτισμό, (μέσω των διάφορων μεθόδων και τεχνικών), όπως αυτά διαμορφώνονται μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση (εμπειρικά δεδομένα, μελέτες περίπτωσης και συναφείς έρευνες σχετικές με το θέμα). Τέλος, στο ερευνητικό μέρος της πτυχιακής εργασίας διερευνάται το πως η τέχνη συνδέεται θεραπευτικά με τον αυτισμό, σε ποιους τομείς της κοινωνικής ζωής των ατόμων παρουσιάζεται αποτελεσματικότητα και ποιοι είναι οι παράγοντες που συντελούν σε αυτήν, σύμφωνα με τις απόψεις των ειδικών.el
heal.abstractThis dissertation addresses the point of view and opinions of art therapists (art psychotherapists, music therapists, dance therapists, drama therapists, psychodrama therapists) about the benefits of art through psycho-therapeutic methods regarding children and adolescents who belong in the autism spectrum disorder (ASD). Initially, we refer to the definition of autism, the concept of ADHD (Diffuse Developmental Spectrum), methods of diagnosis and evaluation by experts. There is also mention of intervention strategies, which aim to reduce the symptoms of the individual and increase their functionality. Subsequently, we discuss the clinical features of art therapy as an alternative form of therapy for people belonging to the spectrum. Particularly, the theoretical part of our work focuses on the approaches of art therapies (methods-techniques) and the benefits of art therapies in people with autism, as they are formed based on the literature review (empirical data, case studies and related research on the subject). Ultimately, the qualitative research was conducted to examine how art is therapeutically related to autism, in which areas of people's social life there is effectiveness and what are the factors that contribute to its effectiveness, according to experts.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΟι απόψεις των θεραπευτών για τη λειτουργία της τέχνης ως θεραπευτικό μέσο ατόμων με αυτισμό.el
heal.titleTherapists’ views on the function of art as tool for people with autism disorder.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordαυτισμός, τέχνη, θεραπεία, μουσικοθεραπεία, ψυχόδραμα, δραματοθεραπείαel
heal.keywordautism, art, therapy, music therapy, psychodrama, drama therapyen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΣηφάκη, Ειρήνηel
heal.advisorNameSifaki, Eirinien
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States