Εμφάνιση απλής εγγραφής

Investigating the educational innovations for teaching Evidence-Based Practice in nursing education - A systematic review.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑγγελίδης, Αντώνιοςel
dc.creatorΤάφα, Ραμπούσεel
dc.creatorΤσέλα, Κετρίναel
dc.creatorAngelidis, Antoniosen
dc.creatorTafa, Rampouseen
dc.creatorTsela, Ketrinaen
dc.date.accessioned2021-07-09T10:30:13Z
dc.date.available2021-07-09T10:30:13Z
dc.date.issued2021-07-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9954
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η σημαντικότητα της ΠΒΕ για την παροχή φροντίδας έχει αναγνωριστεί από πολλούς. Παρόλα αυτά εξακολουθούν να υφίστανται εμπόδια κατά την εφαρμογή της. Έχουν προταθεί αρκετές λύσεις, κάποιες από τις οποίες αφορούν την ορθότερη εκπαίδευση των νοσηλευτών. Προκύπτει, όμως, λόγω της πληθώρας βιβλιογραφίας, η αδυναμία επιλογής της καλύτερης μεθόδου διδασκαλίας. Σκοπός: Να αναγνωριστούν οι υπάρχουσες εκπαιδευτικές, διδακτικές και μαθησιακές στρατηγικές καθώς και οι εκπαιδευτικές καινοτομίες που χρησιμοποιούνται για τη διδασκαλία Πρακτικής Βασισμένης σε Ενδείξεις (Evidence-Based Practice) στη νοσηλευτική εκπαίδευση. Μεθοδολογία: Διεξήχθη συστηματική ανασκόπηση βιβλιογραφίας στις βάσεις δεδομένων PubMed και Scopus για επιστημονικά άρθρα ποσοτικού σχεδιασμού που δημοσιεύτηκαν κατά τη χρονική περίοδο 2004-2018. Η αναζήτηση ακολούθησε συγκεκριμένα κριτήρια και διεξήχθη με τη χρήση συγκεκριμένων όρων MESH. Αποτελέσματα: Από την αναζήτηση βιβλιογραφίας ανακτήθηκαν συνολικά 4985 μελέτες από τις οποίες, στην παρούσα συστηματική ανασκόπηση, συμπεριελήφθησαν οι έντεκα. Τα ερευνητικά δεδομένα παρείχαν πλήθος μεθόδων διδασκαλίας και στρατηγικών όπως ήταν το SDL, E-FIT, σεμινάρια και παιχνίδια. Παράλληλα, έγινε προσπάθεια ομαδοποίησης των αποτελεσμάτων και παρουσίασής του συγκεντρωτικά. Οι μελέτες είχαν αρκετά μεγάλες μεθοδολογικές διαφορές μεταξύ τους και ποικίλαν ως προς τη δειγματοληψία και το μέγεθος του δείγματος. Συμπεράσματα: Έχουν εφαρμοστεί πολλές στρατηγικές και καινοτόμες ιδέες για την διδασκαλία της ΠΒΕ σε φοιτητές Νοσηλευτικής, αλλά το κρισιμότερο και παράλληλα πιο σύνθετο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι η κατάλληλη επιλογή αυτών, που αντιστοιχούν στις διαφορετικές κάθε φορά ανάγκες των φοιτητών, τις δυνατότητες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και τις εξειδικευμένες γνώσεις των καθηγητών.el
dc.description.abstractBackground: The importance of EBP in providing care has been recognized by many. However, there are still obstacles to its implementation. Several solutions have been proposed, some of which concern the better training of nurses. However, the abundance of literature, leads to the failure of choosing the best teaching method. Purpose: To recognize the existing educational, teaching, and learning strategies as well as educational innovations used to teach Evidence-Based Practice in nurse education. Method: A systematic review of the literature was carried out using the databases PubMed and Scopus for articles of scientific quantitative design during the period between the years 2004-2018. The search followed specific criteria and was conducted using specific MESH terms. Results: From the literature search, 4985 studies were recovered, of which, in the present systematic review, 11 were included. The research data provided a number of teaching methods and strategies such as SDL, E-FIT, Seminars and Games. At the same time, an attempt was made to group the results and present them collectively. The studies had quite large methodological differences between them and varied in sampling and sample size. Conclusions: Many strategies and innovative ideas have been implemented for the teaching of EBP to Nurse students, but the most critical and at the same time the most complex part of the educational process is finding the most suitable method, that correspond to the different needs of students, the capabilities of educational institutions and the specialized knowledge of teachers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιερεύνηση των εκπαιδευτικών, διδακτικών και μαθησιακών στρατηγικών και καινοτομιών που χρησιμοποιούνται για τη διδασκαλία Πρακτικής Βασισμένης σε Ενδείξεις (Evidence-Based Practice) στη νοσηλευτική εκπαίδευση – Μια συστηματική ανασκόπηση.el
dc.titleInvestigating the educational innovations for teaching Evidence-Based Practice in nursing education - A systematic review.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑγγελίδης, Αντώνιοςel
heal.creatorNameΤάφα, Ραμπούσεel
heal.creatorNameΤσέλα, Κετρίναel
heal.creatorNameAngelidis, Antoniosen
heal.creatorNameTafa, Rampouseen
heal.creatorNameTsela, Ketrinaen
heal.publicationDate2021-07-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9954
heal.abstractΕισαγωγή: Η σημαντικότητα της ΠΒΕ για την παροχή φροντίδας έχει αναγνωριστεί από πολλούς. Παρόλα αυτά εξακολουθούν να υφίστανται εμπόδια κατά την εφαρμογή της. Έχουν προταθεί αρκετές λύσεις, κάποιες από τις οποίες αφορούν την ορθότερη εκπαίδευση των νοσηλευτών. Προκύπτει, όμως, λόγω της πληθώρας βιβλιογραφίας, η αδυναμία επιλογής της καλύτερης μεθόδου διδασκαλίας. Σκοπός: Να αναγνωριστούν οι υπάρχουσες εκπαιδευτικές, διδακτικές και μαθησιακές στρατηγικές καθώς και οι εκπαιδευτικές καινοτομίες που χρησιμοποιούνται για τη διδασκαλία Πρακτικής Βασισμένης σε Ενδείξεις (Evidence-Based Practice) στη νοσηλευτική εκπαίδευση. Μεθοδολογία: Διεξήχθη συστηματική ανασκόπηση βιβλιογραφίας στις βάσεις δεδομένων PubMed και Scopus για επιστημονικά άρθρα ποσοτικού σχεδιασμού που δημοσιεύτηκαν κατά τη χρονική περίοδο 2004-2018. Η αναζήτηση ακολούθησε συγκεκριμένα κριτήρια και διεξήχθη με τη χρήση συγκεκριμένων όρων MESH. Αποτελέσματα: Από την αναζήτηση βιβλιογραφίας ανακτήθηκαν συνολικά 4985 μελέτες από τις οποίες, στην παρούσα συστηματική ανασκόπηση, συμπεριελήφθησαν οι έντεκα. Τα ερευνητικά δεδομένα παρείχαν πλήθος μεθόδων διδασκαλίας και στρατηγικών όπως ήταν το SDL, E-FIT, σεμινάρια και παιχνίδια. Παράλληλα, έγινε προσπάθεια ομαδοποίησης των αποτελεσμάτων και παρουσίασής του συγκεντρωτικά. Οι μελέτες είχαν αρκετά μεγάλες μεθοδολογικές διαφορές μεταξύ τους και ποικίλαν ως προς τη δειγματοληψία και το μέγεθος του δείγματος. Συμπεράσματα: Έχουν εφαρμοστεί πολλές στρατηγικές και καινοτόμες ιδέες για την διδασκαλία της ΠΒΕ σε φοιτητές Νοσηλευτικής, αλλά το κρισιμότερο και παράλληλα πιο σύνθετο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι η κατάλληλη επιλογή αυτών, που αντιστοιχούν στις διαφορετικές κάθε φορά ανάγκες των φοιτητών, τις δυνατότητες των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και τις εξειδικευμένες γνώσεις των καθηγητών.el
heal.abstractBackground: The importance of EBP in providing care has been recognized by many. However, there are still obstacles to its implementation. Several solutions have been proposed, some of which concern the better training of nurses. However, the abundance of literature, leads to the failure of choosing the best teaching method. Purpose: To recognize the existing educational, teaching, and learning strategies as well as educational innovations used to teach Evidence-Based Practice in nurse education. Method: A systematic review of the literature was carried out using the databases PubMed and Scopus for articles of scientific quantitative design during the period between the years 2004-2018. The search followed specific criteria and was conducted using specific MESH terms. Results: From the literature search, 4985 studies were recovered, of which, in the present systematic review, 11 were included. The research data provided a number of teaching methods and strategies such as SDL, E-FIT, Seminars and Games. At the same time, an attempt was made to group the results and present them collectively. The studies had quite large methodological differences between them and varied in sampling and sample size. Conclusions: Many strategies and innovative ideas have been implemented for the teaching of EBP to Nurse students, but the most critical and at the same time the most complex part of the educational process is finding the most suitable method, that correspond to the different needs of students, the capabilities of educational institutions and the specialized knowledge of teachers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
heal.titleΔιερεύνηση των εκπαιδευτικών, διδακτικών και μαθησιακών στρατηγικών και καινοτομιών που χρησιμοποιούνται για τη διδασκαλία Πρακτικής Βασισμένης σε Ενδείξεις (Evidence-Based Practice) στη νοσηλευτική εκπαίδευση – Μια συστηματική ανασκόπηση.el
heal.titleInvestigating the educational innovations for teaching Evidence-Based Practice in nursing education - A systematic review.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεκπαίδευση, νοσηλευτική, πρακτική βασισμένη σε ενδείξεις, καινοτομίαel
heal.keywordeducation, nursing, evidence-based practice, innovationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠατελάρου, Αθηνάel
heal.advisorNamePatelarou, Athinaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States