Εμφάνιση απλής εγγραφής

Analyzing methods for an efficient marketing plan from new technology devices data.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΞυλούρης, Αριστοτέληςel
dc.creatorXylouris, Aristotelisen
dc.creatorΠατάκη, Ευαγγελίαel
dc.creatorPataki, Evangeliaen
dc.date.accessioned2021-07-27T17:50:36Z
dc.date.available2021-07-27T17:50:36Z
dc.date.issued2021-07-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9982
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη του digital marketing τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολλών νέων εργαλείων. Για να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του πελάτη, οι επιχειρήσεις συλλέγουν δεδομένα και τα προσαρμόζουν ώστε να προωθήσουν με αποτελεσματικότερο τρόπο τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους. Τα Social Media αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες πηγές δεδομένων. Η συνεχής εξέλιξη της επιστήμης των δεδομένων έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται κάποια ζητήματα αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα. Για αυτό το λόγο οι ιστοσελίδες πλέον ζητάνε την άδεια για να μπορέσουν να επεξεργαστούν δεδομένα χρηστών. Τα cookies έχουν σημαντικό ρόλο στην συλλογή δεδομένων. Το 82% των ευρωπαϊκών ιστοσελίδων κάνει χρήση αυτών. Παρόλα αυτά, λιγότερο από 16% αφιερώνει χρόνο για να επεξεργαστεί τα cookies. Οι εταιρείες πρέπει να σέβονται τους κανόνες αυτούς, διαφορετικά δημιουργείται μία αρνητική εικόνα για αυτούς. Επιπλέον η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται συνεχώς, γεγονός που εγείρει προβληματισμούς. Η αγορά θέλει την εξέλιξη, ωστόσο οι εταιρείες πρέπει να βάλουν ως προτεραιότητα τον ανθρώπινο σεβασμό και έπειτα το κέρδος. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με μελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών. Στην αρχή αναφέρεται τί είναι το παραδοσιακό και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στη συνέχεια αναλύονται τα δεδομένα, πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μία στοχευμένη διαφήμιση και τί ρόλο έχει η τεχνητή νοημοσύνη σε αυτά. Έπειτα περιγράφεται πώς μπορούν να προστατευτούν τα προσωπικά δεδομένα. Τέλος πραγματοποιείται μία έρευνα αναφορικά με το σύνολο της εργασίας.el
dc.description.abstractThe rapid development in digital marketing during the past decades led to the invention of many new tools. In order to improve customer experience, corporations collect data and adapt them in a way to promote their products and services most efficiently. Social media are one of the largest data pools. The constant evolution of data science, however, has resulted in the emergence of some issues about personal data. Thus, websites now ask for permission to process the user's data. Cookies play an important part in data collection, as 82% of European websites use them. Nevertheless, less than 16% of users devote time to process their cookies options. Corporations have to respect these rules, otherwise their image is damaged. Additionally, artificial intelligence is constantly developing and new worries arise. The market encourages progress, but corporations have to prioritize human respect over their profit. The present thesis explores methods for an efficient marketing plan that is based on data from new technology devices. In the beginning, it refers to what distinguishes traditional from digital marketing. Then, it intensely examines the data, how they can be utilized for a targeted advertisement and what role artificial intelligence has on this. It also describes how personal data can be protected. Finally, a study is conducted regarding the subject as a whole.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών.el
dc.titleAnalyzing methods for an efficient marketing plan from new technology devices data.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΞυλούρης, Αριστοτέληςel
heal.creatorNameXylouris, Aristotelisen
heal.creatorNameΠατάκη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNamePataki, Evangeliaen
heal.publicationDate2021-07-27
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9982
heal.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη του digital marketing τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολλών νέων εργαλείων. Για να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του πελάτη, οι επιχειρήσεις συλλέγουν δεδομένα και τα προσαρμόζουν ώστε να προωθήσουν με αποτελεσματικότερο τρόπο τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους. Τα Social Media αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες πηγές δεδομένων. Η συνεχής εξέλιξη της επιστήμης των δεδομένων έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται κάποια ζητήματα αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα. Για αυτό το λόγο οι ιστοσελίδες πλέον ζητάνε την άδεια για να μπορέσουν να επεξεργαστούν δεδομένα χρηστών. Τα cookies έχουν σημαντικό ρόλο στην συλλογή δεδομένων. Το 82% των ευρωπαϊκών ιστοσελίδων κάνει χρήση αυτών. Παρόλα αυτά, λιγότερο από 16% αφιερώνει χρόνο για να επεξεργαστεί τα cookies. Οι εταιρείες πρέπει να σέβονται τους κανόνες αυτούς, διαφορετικά δημιουργείται μία αρνητική εικόνα για αυτούς. Επιπλέον η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται συνεχώς, γεγονός που εγείρει προβληματισμούς. Η αγορά θέλει την εξέλιξη, ωστόσο οι εταιρείες πρέπει να βάλουν ως προτεραιότητα τον ανθρώπινο σεβασμό και έπειτα το κέρδος. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με μελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών. Στην αρχή αναφέρεται τί είναι το παραδοσιακό και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στη συνέχεια αναλύονται τα δεδομένα, πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μία στοχευμένη διαφήμιση και τί ρόλο έχει η τεχνητή νοημοσύνη σε αυτά. Έπειτα περιγράφεται πώς μπορούν να προστατευτούν τα προσωπικά δεδομένα. Τέλος πραγματοποιείται μία έρευνα αναφορικά με το σύνολο της εργασίας.el
heal.abstractThe rapid development in digital marketing during the past decades led to the invention of many new tools. In order to improve customer experience, corporations collect data and adapt them in a way to promote their products and services most efficiently. Social media are one of the largest data pools. The constant evolution of data science, however, has resulted in the emergence of some issues about personal data. Thus, websites now ask for permission to process the user's data. Cookies play an important part in data collection, as 82% of European websites use them. Nevertheless, less than 16% of users devote time to process their cookies options. Corporations have to respect these rules, otherwise their image is damaged. Additionally, artificial intelligence is constantly developing and new worries arise. The market encourages progress, but corporations have to prioritize human respect over their profit. The present thesis explores methods for an efficient marketing plan that is based on data from new technology devices. In the beginning, it refers to what distinguishes traditional from digital marketing. Then, it intensely examines the data, how they can be utilized for a targeted advertisement and what role artificial intelligence has on this. It also describes how personal data can be protected. Finally, a study is conducted regarding the subject as a whole.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών.el
heal.titleAnalyzing methods for an efficient marketing plan from new technology devices data.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, διαδικτυακό μάρκετινγκ, δεδομέναel
heal.keywordtraditional marketing, digital marketing, dataen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States