Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός και υλοποίηση turn-based card game στη Unity.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorSaridakis, Anastasiosen
dc.creatorΣαριδάκης, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2021-09-01T09:53:21Z
dc.date.available2021-09-01T09:53:21Z
dc.date.issued2021-09-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9994
dc.description.abstractThe aim of the present thesis was to create a two-dimensional multi-player digital card game. Players have the ability to log into the game with their own personal account and create their own deck of cards by selecting cards from their collection. The decks are limited in size and each card has properties such as cost, damage and life points. As a result, when building their deck, players must utilize strategy. After building their decks, players are able to duel online. These duels are the game's core logic, where each player must analyze and make decisions in turn. The players alternate rounds until one loses. The thesis was developed using the Unity3D gaming engine, with the help of network technologies such as Mirror. In addition, Google Firebase service offers a database to store online data.en
dc.description.abstractΣτόχος της πτυχιακής εργασίας ήταν η δημιουργία ενός δυσδιάστατου παιχνιδιού πολλών παικτών με ψηφιακές κάρτες,. Οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να μπορούν να συνδεθούν στο παιχνίδι με τον δικό τους προσωπικό λογαριασμό και να δημιουργήσουν της δικές τους τράπουλες, επιλέγοντας κάρτες από την συλλογή τους. Οι τράπουλες είναι περιορισμένου μεγέθους, όπου κάθε κάρτα έχει τα δικά της χαρακτηριστικά όπως κόστος, ζημιά και ζωή. Επομένως, οι παίκτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν στρατηγική κατά την δημιουργία της τράπουλας τους. Έπειτα, ο κάθε παίκτης μπορεί να μονομαχήσει διαδικτυακά με οποιοδήποτε άλλο παίκτη επιθυμεί. Η μονομαχίες αποτελούν τον πυρήνα του παιχνιδιού, καθώς ο κάθε παίχτης θα πρέπει στον γύρο του να πάρει αποφάσεις. Οι παίκτες ανταλλάζουν γύρους έως ότου κάποιος παίκτης χάσει. Κατά την δημιουργία της πτυχιακής χρησιμοποιήθηκε η μηχανή παιχνιδιών Unity3D, καθώς και τεχνολογίες δικτύωσης όπως το Mirror. Τέλος χρησιμοποιήθηκε η υπηρεσία της Google - Firebase, η οποία μας παρέχει τη βάση δεδομένων όπου αποθηκεύεται το state του παιχνιδιού.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDesign and implementation of turn-based card game in Unity.en
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση turn-based card game στη Unity.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameSaridakis, Anastasiosen
heal.creatorNameΣαριδάκης, Αναστάσιοςel
heal.publicationDate2021-09-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9994
heal.abstractThe aim of the present thesis was to create a two-dimensional multi-player digital card game. Players have the ability to log into the game with their own personal account and create their own deck of cards by selecting cards from their collection. The decks are limited in size and each card has properties such as cost, damage and life points. As a result, when building their deck, players must utilize strategy. After building their decks, players are able to duel online. These duels are the game's core logic, where each player must analyze and make decisions in turn. The players alternate rounds until one loses. The thesis was developed using the Unity3D gaming engine, with the help of network technologies such as Mirror. In addition, Google Firebase service offers a database to store online data.en
heal.abstractΣτόχος της πτυχιακής εργασίας ήταν η δημιουργία ενός δυσδιάστατου παιχνιδιού πολλών παικτών με ψηφιακές κάρτες,. Οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να μπορούν να συνδεθούν στο παιχνίδι με τον δικό τους προσωπικό λογαριασμό και να δημιουργήσουν της δικές τους τράπουλες, επιλέγοντας κάρτες από την συλλογή τους. Οι τράπουλες είναι περιορισμένου μεγέθους, όπου κάθε κάρτα έχει τα δικά της χαρακτηριστικά όπως κόστος, ζημιά και ζωή. Επομένως, οι παίκτες πρέπει να χρησιμοποιήσουν στρατηγική κατά την δημιουργία της τράπουλας τους. Έπειτα, ο κάθε παίκτης μπορεί να μονομαχήσει διαδικτυακά με οποιοδήποτε άλλο παίκτη επιθυμεί. Η μονομαχίες αποτελούν τον πυρήνα του παιχνιδιού, καθώς ο κάθε παίχτης θα πρέπει στον γύρο του να πάρει αποφάσεις. Οι παίκτες ανταλλάζουν γύρους έως ότου κάποιος παίκτης χάσει. Κατά την δημιουργία της πτυχιακής χρησιμοποιήθηκε η μηχανή παιχνιδιών Unity3D, καθώς και τεχνολογίες δικτύωσης όπως το Mirror. Τέλος χρησιμοποιήθηκε η υπηρεσία της Google - Firebase, η οποία μας παρέχει τη βάση δεδομένων όπου αποθηκεύεται το state του παιχνιδιού.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleDesign and implementation of turn-based card game in Unity.en
heal.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση turn-based card game στη Unity.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordUnity3D, game developmenten
heal.keywordUnity3D, ανάπτυξη παιχνιδιούel
heal.accessfreeel
heal.advisorNamePachoulakis, Ioannisen
heal.advisorNameΠαχουλάκης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States