• Ηλεκτρονικές συναλλαγές και ασφάλεια: η περίπτωση των καταναλωτών της πόλης του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χατζάκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Ένας συχνά αναφερόμενος λόγος για τους καταναλωτές που δεν αγοράζουν από το Διαδίκτυο, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης. Η έλλειψη φυσικών ενδείξεων και η αλληλεπίδραση στο διαδικτυακό περιβάλλον καθιστά πιο δύσκολη την ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και ασφάλεια συναλλαγών - Η περίπτωση των καταναλωτών στον Ν. Λασιθίου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Τσάτσι, Άλντα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-15
    Οι τεράστιες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν συμβάλλει στο να προοδεύσει κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής. Μία από τις τεράστιες εξελίξεις στον κλάδο των εμπορικών συναλλαγών αποτελεί η χρησιμοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών-Μελέτη περίπτωσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυροκουκουλάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγελή, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Η εξέλιξη του Παγκοσμίου Ιστού και του Διαδικτύου έχουν αλλάξει τον τρόπο ζωής και έχουν φέρει επανάσταση σε πολλές πτυχές της ζωής σε όλο τον κόσμο. Μια από τις σημαντικότερες πτυχές του διαδικτύου που αναδύεται αποτελεί ...
  • Ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ: στάσεις και ανάγκες Ελλήνων καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μάρκογλου, Πάυλος; Βασιλάκη, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2011
    Χιλιάδες, αν όχι εκατομμύρια άνθρωποι βρίσκονται μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους και πραγματοποιούν αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών της αρεσκείας τους. Πλέον, δεν μπορούμε να μιλάμε για μία τοπική ή εγχώρια αγορά ...
  • Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: Η περίπτωση των καταναλωτών στην Κεντρική Αττική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βαρδίκου, Γεωργία-Μαρία; Μελισσουργού, Παρασκευή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-17
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου και πιο συγκεκριμένα η μελέτη των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου στην κεντρική Αττική. Για την έρευνα μοιράστηκε ...
  • Καταναλωτικές προτιμήσεις στο μέλι: η περίπτωση των καταναλωτών στο Ηράκλειο Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Τσαπράζης, Ελευθέριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-26
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προτιμήσεων και της συμπεριφοράς των καταναλωτών στο μέλι. Η εργασία αυτή βασίστηκε μεθοδολογικά στη συλλογή δευτερογενών στοιχείων από παλιότερες έρευνες και ...
  • Καταναλωτικές τάσεις και στάσεις των ανθρώπων εν μέσω πανδημίας Covid19.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κατσιαδράμη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Χουρδάκης, Μαρίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-01-18
    Τα μέτρα για την αποφυγή της μετάδοσης της πανδημίας του Covid-19, άλλαξαν ριζικά τις συνήθειες των καταναλωτών και τη λειτουργία πολλών επιχειρήσεων. Έτσι, σταδιακά, ακόμα και οι πιο απλές καθημερινές αγορές ξεκίνησαν να ...
  • Μέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κονταξάκης, Ευάγγελος; Μπόλμπασης, Βασίλης; Τσιάνος, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Το μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια ...
  • Νομοθετικές ρυθμίσεις για την προστασία του έλληνα και ευρωπαίου καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ηλιάδου, Παρθένα; Χατζηγιάννη, Θεοδώρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Αντικείμενο της παρούσας αποτελεί η συνοπτική και περιεκτική παρουσίαση των νομοθετικών ρυθμίσεων που υφίστανται για την προστασία του καταναλωτή. Εξετάζονται με άξονες τις δύο διακρίσεις οι οποίες είναι δυνατές ως προς ...
  • Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. A case study.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βαρδάβα, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννακοπούλου, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-07-2014
    Τη σημερινή εποχή βασικός και κύριος παράγοντας για την αποφυγή και επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν, είναι η προσπάθεια δημιουργίας σωστής πολιτικής, ορατών στόχων και καλής οργάνωσης των επιχειρήσεων. ...
  • Ο ρόλος του παιδιού στην λήψη αγοραστικών αποφάσεων της οικογένειας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αγγελινά, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά τον ρόλο του παιδιού στην λήψη οικογενειακών αγοραστικών αποφάσεων. Πιο συγκεκριμένα, πραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα παιδιά στους γονείς με έμμεσο είτε άμεσο τρόπο ως προς την αγορά ...
  • Ο υπερδανεισμός των ελληνικών νοικοκυριών απο τα έξυπνα τραπεζικά προϊόντα , κίνδυνοι και προβλήματα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιαννακάκη, Αμαλία; Σαλούστρου, Βαρβάρα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να κατανοήσουμε το πρόβλημα του υπερδανεισμού των ελληνικών νοικοκυριών που μαστίζει την Ελληνική κοινωνία. Ξεκινώντας με μια αναφορά για την εξέλιξη του Ακαθάριστου Εγχώριου ...
  • Οι γενικοί όροι των συναλλαγών - ειδικά στις τραπεζικές και ασφαλιστικές συμβάσεις - προστασία του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσουκλούκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουτουλάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2009
    Η εργασία παρουσιάζει τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών (Γ.Ο.Σ.), παρακολουθεί το δίκαιο προστασίας του καταναλωτή, κατά τον 20ο αιώνα και μέχρι σήμερα στην Ευρώ- πη και στην Ελλάδα και το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο γενικά και ...
  • Οι γενικοί όροι συναλλαγών και η προστασία του καταναλωτή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καρπάθιος, Ανέστης; Karpathios, Anestis; Χαμαλάκη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ιατράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-01
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση, μελέτη και κατανόηση ειδικών θεμάτων δικαίου σχετικά με τη νομοθεσία και τη νομολογία. Συγκεκριμένη, η παρούσα εργασία αποτέλεσε μία βιβλιογραφική ανασκόπηση των γενικών ...
  • Προστασία του καταναλωτή όσον αφορά την αναγραφή των τιμών των προϊόντων που προσφέρονται στους καταναλωτές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζερβάκη, Κλεάνθη; Λιοντάκη, Αθηνά
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2008
    Η πτυχιακή μας εργασία ««ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ» περιλαμβάνει εννέα κεφάλαια τα οποία αναφέρονται στα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής, ...
  • Προτίμηση και συμπεριφορά του καταναλωτή προς τα βιολογικά τρόφιμα και παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά αυτών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Κιοσελάκη, Ελένη; Μαυραντωνάκη, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκη, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-27
    Η δημοτικότητα των βιολογικών προϊόντων αυξάνεται, καθώς γίνονται γνωστά τα οφέλη που παρέχουν στην υγεία, το περιβάλλον, τα ζώα, την ασφάλεια τροφίμων και την τοπική οικονομία. Κάποιοι από τους παράγοντες που εμποδίζουν ...
  • Πως επηρεάζει η διαδικτυακή διαφήμιση τους πολίτες του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυροφοράκη, Μαρία; Σκαντζάκη, Μαρκέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-28
    Η παγκόσμια επικράτηση του διαδικτύου και η χρήση των κοινωνικών μέσων (social media) από την πλειοψηφία των ανθρώπων τα τελευταία 5 χρόνια έχουν αλλάξει τη μορφή της παραδοσιακής διαφήμισης και έχουν ουσιαστικά εξαλείψει ...
  • Σύγχρονες τεχνικές του λιανικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Χαρωνίτη, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταυράκη, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Το Λιανικό εμπόριο είναι ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας ,που συνδέει τον παραγωγό με τον καταναλωτή. Στόχος όλων των επιχειρήσεων είναι η πώληση, αλλά ο στόχος αυτός επιτυγχάνεται τότε μόνο, όταν η πώληση ολοκληρωθεί, ...
  • Τεχνικές ομαδοποίησης των καταναλωτών στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κουκή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-23
    Στην συγκεκριμένη εργασία θα διερευνήσουμε το χώρο του Marketing , τα συστατικά που το ορίζουν, τους συντελεστές που το έχουν οδηγήσει στο να αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αγοράς και του έχουν διαμορφώσει ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βαλσαμοπούλου, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ...