• Η τηλεοπτική διαφήμιση και η μετεξέλιξή της με την μετάβαση στο διαδίκτυο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Ντρέτσα, Κριστιάν
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30
    Η χρήση του διαδικτύου είναι ευρέως διαδεδομένη στις μέρες μας τόσο από την πλευρά των καταναλωτών όσο και από την πλευρά των επιχειρήσεων. Τα Social Media ως μέρος του διαδικτύου αποτελούν, σήμερα, ισχυρά εργαλεία διαφήμισης ...
  • Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αθανασιάδη, Αναστασία; Σφυράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Από τις αρχές του 21ου αιώνα η υπερπληθώρα της πληροφορίας αποτελεί συχνό φαινόμενο. Σε έναν κόσμο που αναμεταδίδονται διαδικτυακές συχνότητες δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η εμπλοκή του ανθρώπου σε αυτό. Διαχρονικά, ...
  • Η χρήση νέων τεχνολογιών σε έφηβους μαθητές ηλικίας 13-18 ετών, στους δήμους Μεσολογγίου, Ηρακλείου και Αγίας Βαρβάρας (Αττική).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Κορακίδη, Λεονόρα; Λάφη, Ελένη; Περογαμβράκη, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Η πτυχιακή μας εργασία εστιάζει στη χρήση νέων τεχνολογιών στην πληθυσμιακή ομάδα των εφήβων μαθητών και πως επηρεάζονται μέσα από αυτή. Στο εγχείρημά μας αυτό θα μελετηθούν δύο παράμετροι, από τη μία πλευρά οι νέες ...
  • Η χρήση του internet στον κλάδο του Real Estate Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μποωονάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτικαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-07-2012
    Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η Χρήση του Internet στον Κλάδο του Real Estate Κρήτης. Σκοπός της εκπόνησης της συνίσταται τόσο στην πληροφόρηση όσο και στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούν ...
  • Η χρήση του διαδικτύου από νέους ηλικίας 18 και άνω που φοιτούν στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Κουφογιάννη, Χριστίνα; Ταβερνάρη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κύρου, Ιωάννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-11-2013
    Πολλοί υποστηρίζουν ότι το διαδίκτυο είναι η επανάσταση των τελευταίων δεκαετιών, είναι το εργαλείο στην επιστήμη, στην ενημέρωση, στη ψυχαγωγία. Με την συνεχή εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, οι χρήστες του διαδικτύου είναι ...
  • Η χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκης, Παύλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φουκαράκη, Γεωργία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2011
    Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου. Το Internet, όπως είναι η διεθνής ονομασία του, είναι ...
  • Η χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λιάκος, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-09-2009
    Οι τάσεις που επικρατούν σήμερα στην κοινωνία αλλά και η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, δημιουργούν την ανάγκη για επεξεργασία του διαδικτυακού κόσμου των ηλεκτρονικών προϊόντων και ...
  • Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δασκολιάς, Ιωάννης; Ανδρουλάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    To διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ...
  • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από πολυεθνικές. Η περίπτωση της ΙΚΕΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κρουσταλάκη, Στέλλα; Μεταξάκη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδίως από πολυεθνικές επιχειρήσεις, όπως η σουηδική εταιρεία ΙΚΕΑ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
  • Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές τους στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μιχαλάτου, Μαρία; Μούλιο, Ολιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2009
    Οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινότητας όλων μας και ο αριθμός χρηστών του Διαδικτύου αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς την τελευταία δεκαετία. Η απήχηση του νέου μέσου στον μέσο καταναλωτή – ...
  • Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Υπουργείου Οικονομικών -ΙΚΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ανουσάκη, Ιωάννα; Μακρής, Άγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Με την εξέλιξη του Internet, ο κόσμος επιδιώκει την πολυτέλεια και την άνετη εξυπηρέτησή του. Όμως, το διαδίκτυο, όση πολυτέλεια και αν προσφέρει, εκτός από τα πολλά πλεονεκτήματα που έχει, έχει και πολλά μειονεκτήματα. ...
  • Ηλεκτρονική διακυβέρνηση: προσεγγίσεις και εφαρμογές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αυγουστάκης, Ιωάννης; Δινέρης, Ελευθέριος; Σαλιάϊ, Άγκερτ
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-08
    Ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι η σύνθετη τάση των κυβερνήσεων σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης και της αποκέντρωσης με την πρόσβαση των πολιτών στα δημόσια ζητήματα, που σκοπό έχει την προαγωγή: (α) καλύτερης και πιο ...
  • Ηλεκτρονική προβολή και πληροφόρηση για ΟΤΑ. Μελέτη εφαρμογής και δημιουργία ηλεκτρονικού περιεχομένου (multimedia & δικτυακή πύλη) για συγκεκριμένο ΟΤΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γιακουμάκης, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Αντικείμενο της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη και λειτουργία εξειδικευμένου πληροφοριακού κόμβου (portal) στο Internet καθώς και η δημιουργία μιας multimedia παρουσίασης για την προβολή κάποιου συγκεκριμένου ...
  • Ηλεκτρονικό εμπόριο και e-banking.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Λαμπρικίδου, Παρασκευή; Καλαϊτζή, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαβριλάκης, Νεκτάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-03-2011
    Η εξέλιξη της τεχνολογίας είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία των υπολογιστών και αργότερα του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αρχικά αποτέλεσε ένα μέσω ανταλλαγής πληροφοριών αλλά αργότερα χρησιμοποιήθηκε από ιδιώτες και επιχειρήσεις ...
  • Ηλεκτρονικός τουρισμός και ταξιδιωτικά γραφεία: νέες τάσεις και εφαρμογές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κουτσιμπέλα, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-24
    Η νέα ψηφιακή επανάσταση, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, έχουν επηρεάσει όλους τους οικονομικούς κλάδους, αλλά και την ίδια την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η τουριστική βιομηχανία , ένας κλάδος που από ...
  • Καταγραφή του εθισμού στο διαδίκτυο και των επιπτώσεων του σε φοιτητές του τμήματος νοσηλευτικής του ΤΕΙ Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
    Συγγραφείς: Σταθάκη, Καλλιόπη; Στασινοπούλου, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ροβίθης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2009
    Η χρήση του Διαδικτύου στα πανεπιστήμια και γενικά στην κοινωνία έχει αυξηθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο η διαμάχη σχετικά με τις θετικές και αρνητικές επιδράσεις της χρήσης του Διαδικτύου και των υπολογιστών, ...
  • Κατασκευή portlet συναρμολόγησης και εξατομικευμένης διαμόρφωσης προϊόντων πληροφοριακού τύπου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ακρίβος, Ανάργυρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ακουμιανάκης, Δημοσθένης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-04-2010
    Τα τελευταία χρόνια, η τεχνολογία γύρω από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές αναπτύσσεται με τέτοιους ρυθμούς, που προκαλεί “αναγκαστική” ανάπτυξη και στους υπόλοιπους τομείς. Ο Παγκόσμιος Ιστός σήμερα έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ...
  • Κατασκευή ιστοσελίδας ΔΕΗ περιοχής Χανίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ντούσγος, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πλοκαμάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία έγινε προσπάθεια για δημιουργία μιας ιστοσελίδας για εταιρικούς σκοπούς μέσω της οποίας να παρέχονται εύκολα και γρήγορα όλες οι πληροφορίες που αφορούν τη σχέση και τις τυχόν συναλλαγές του ...
  • Κίνδυνοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο με έμφαση στην ασφάλεια προσωπικών δεδομένων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τριανταφυλλόπουλος, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Η πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω του Διαδικτύου σε πολλές περιπτώσεις αναστέλλεται λόγω ζητημάτων ασφάλειας. Η ανασφάλεια και η αβεβαιότητα των χρηστών σχετικά με την εκτέλεση ηλεκτρονικών συναλλαγών, αποτελούν ...
  • Μάρκετινγκ στην ελληνική δισκογραφία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Δήμητρα; Χρυσίδης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρεϊζογλου, Κυριακή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Το μάρκετινγκ στην Ελληνική δισκογραφία είναι ένας όρος τόσο κοινός όσο και άγνωστος. Είναι ένας όρος που επιδέχεται πολλές ερμηνείες και ενδέχεται όλες να είναι σωστές. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του κινηματογράφου ...