• InfoGraberCreator - Σχεδιασμός και υλοποίηση εργαλείου λογισμικού αναζήτησης δεδομένων στο web.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ζαχαριουδάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-09-2011
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη εργαλείου για την σάρωση διαφόρων πηγών δεδομένων και την αποθήκευση των δεδομένων που εμπεριέχονται, με σκοπό την εξαγωγή χρήσιμων, για το χρήστη, συμπερασμάτων. ...
  • Μαθησιακή πλατφόρμα με δυνατότητα εξατομικευμένου περιεχομένου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κρεμμύδας, Χαραλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-13
    Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα πρόσφατα, προσφέροντας στους ανθρώπους έναν βολικό και αποτελεσματικό τρόπο να μαθαίνουν νέα πράγματα και να βελτιώνουν τα υπάρχοντα. Ωστόσο, δεν είναι ...
  • Φυσική αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή με τη χρήση πολυτροπικών συσκευών εισόδου εφαρμοζόμενη σε εφαρμογές γραφείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Βλασόπουλος, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-13
    Η αλληλεπίδραση ανθρώπου - υπολογιστή είναι ένας όρος που υπάρχει από τη δεκαετία του 80. Αυτή η διπλωματική είναι μία απόδειξη της συλλογιστικής ότι είναι εφικτό η δημιουργία μιας διεπαφής μέσω της οποίας ο άνθρωπος θα ...
  • Εργαλείο ανοιχτού κώδικα οπτικοποίησης για διαθέσιμες ,περίπλοκες και συνδυαζόμενες υπηρεσίες - προϊόντα κοντά μου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Νταντινάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-16
    Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές για κινητές συσκευές βοηθούν στη σύνδεση και την αλληλεπίδραση με τον διαδίκτυο, ώστε να μπορούμε να αναζητήσουμε οποιοδήποτε είδος πληροφορία χρειαζόμαστε, καθώς και να έρθουμε σε επαφή με ...
  • Recodify – Σύστημα περιβαλλοντικής παρακολούθησης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Λασηθιωτάκης, Μιχαήλ-Άγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-10-12
    Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει το Recodify, ένα ενσωματωμένο σύστημα περιβαλλοντολογικής παρακολούθησης (EMES) που μπορεί να παρατηρεί, αποθηκεύει και να αναλύει περιβαλλοντολογικά δεδομένα, καθώς και να υπολογίζει ...
  • Ανάπτυξη συστήματος δημιουργίας αναφορών για το πληροφοριακό σύστημα SYNTHESIS.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Πατεράκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-11
    Η δημιουργία αναφορών βάσει προτύπων είναι μία τεχνική παραγωγής αναφορών που αξιοποιεί αρχεία προτύπων για εξαγωγή αναφορών. Κάθε πρότυπο αναφοράς παρέχει μια προσαρμοσμένη μορφοποίηση και διαμόρφωση, επιτρέποντας μεγαλύτερη ...
  • Εκπαιδευτικό παιχνίδι βασισμένο σε MMO-RPG.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Ιατρού, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-26
    Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια και τα παιχνίδια βασισμένα στη μάθηση έχουν μετασχηματίσει την εκπαίδευση, εκμεταλλευόμενα τις διαδραστικές τεχνολογίες για να ενισχύσουν την συμμετοχή και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα από τους ...
  • Serious game κομποστοποίηση

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Τούγλη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31
    Τα τελευταία χρόνια έχουν παρατηρηθεί σημαντικές προσπάθειες που έχουν ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού αναφορικά με την κλιματική αλλαγή και προστασία του περιβάλλοντος. Ειδικότερα, έχει δοθεί έμφαση στη διαχείριση ...
  • SimMee: ένας προσομοιωτής αποφάσεων για την εκπαίδευση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Λύρας, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-01-11
    Η παρούσα εργασία αφορά την ανάπτυξη της πλατφόρμας SimMee, μιας πλατφόρμας για την προσομοίωση λήψης αποφάσεων στην εκπαίδευση. Αποτελεί την διπλωματική εργασία για τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών "Πληροφορική και ...
  • Ανάπτυξη εργαλείου διαχείρισης κύκλου ζωής λογισμικού βάση ανθρωπίνου δυναμικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Κουμαρέλης, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-05-10
    Η σωστή ανάπτυξη λογισμικού βοηθάει τους προγραμματιστές να κάνουν τεράστια εξοικονόμηση χρόνου και κόστους. Με την σωστή σχεδίαση και ανάλυση των απαιτήσεων και λειτουργιών που θα πρέπει να έχει το λογισμικό, μειώνεται ...
  • Thimel-Content : συμπεριληπτικό εργαλείο δημιουργίας υλικού και προσαρμογής ψηφιακών παιχνιδιών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Μπαριανός, Κρίστοφερ-Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-12-01
    Σε εκπαιδευτικά πλαίσια, η προσφερόμενη πληροφορία είναι ύψιστης σημασίας. Τα σχολικά βιβλία έχουν σχεδιαστεί σχολαστικά, σε βάθος χρόνου, πριν την δημοσίευσή τους. Όσο αναγκαίο και αν είναι αυτή η διαδικασία, το αποτέλεσμα ...
  • Ανάλυση, σχεδίαση και πιλοτική υλοποίηση έως serious games για αυτιστικά παιδιά

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κάββαλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-24
    Διαδικτυακή πλατφόρμα για on-line κατασκευή εκπαιδευτικών παιγνίων με 4 κατηγορίες χρηστών: α) ειδικοί ψυχολόγοι β) δάσκαλοι δημοτικού γ) μαθητές και δ) διαχειριστές. Ο ρόλος του καθενός ορίζεται από τα δικαιώματα που του ...
  • Ανάλυση, σχεδιασμός και υλοποίηση βάσης δεδομένων με θέμα την διαχείριση υλικού φωτογραφιών της Διεύθυνσης Δασών Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λενιδάκης, Αντώνης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2011
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη δυναμικής διαχείρισης και κατηγοριοποίησης φωτογραφιών καθώς και παρουσίαση άρθρων και νέων που σχετίζονται με το δασαρχείο Ηρακλείου. Επίσης μελετήθηκαν ...
  • Ανάπτυξη διαδραστικής εφαρμογής: “αόρατα κρουστά” με την χρήση της συσκευής Kinect και της γλώσσας προγραμματισμού Processing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κόντος, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2015
    Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία αναπτύξαμε εφαρμογές που εκμεταλλεύονται την τεχνολογία ανίχνευσης χώρου και κίνησης του Kinect με αποτέλεσμα να δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα να αντλεί δεδομένα από το περιβάλλον γύρω του ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για το δίκτυο υψηλής τάσης της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοντούλης, Βασίλειος; Τράμπας, Απόστολος-Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-16
    Η ηλεκτρική ενέργεια είναι ένα στοιχείο ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ζωή. Πολλές καθημερινές δραστηριότητες βασίζονται σε αυτό και επιτυγχάνονται με τη χρήση της. Για παράδειγμα χωρίς την ηλεκτρική ενέργεια η βιομηχανία ...
  • Ανάπτυξη ενός qualifier input control με τη χρήση του Microsoft Kinect Sensor.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλασόπουλος, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-08-2013
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θέμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου - υπολογιστή και παρουσιάζει το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση μιας φυσικής διεπαφής πολυτροπικού τύπου. Η ανάπτυξη των νέων τεχνικών αλληλεπίδρασης ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για ανακύκλωση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μαυροειδή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-08
    Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας σχεδιάστηκε ένα παιχνίδι, που ο πρωταρχικός του στόχος είναι η εκμάθηση της διαδικασίας της ανακύκλωσης σε παιδιά δημοτικού. Το παιχνίδι περιλαμβάνει δραστηριότητες που περιγράφουν τη ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για την εισαγωγή δεδομένων απο NUI Devices στην πλατφόρμα Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σφενδύλης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015
    Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για την αλληλεπίδραση του αισθητήρα φυσικής αλληλεπίδρασης χρήστη της Microsoft, Kinnect με τον Web Player της μηχανής παιχνιδιών Unity. Παράλληλα γίνεται μια αναφορά ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής δοκιμών αυτοματισμού, που προσαρμόζεται σε ηλεκτρονικό κατάστημα, με απώτερο σκοπό τη βελτιστοποίηση της ποιότητας του λογισμικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τζανάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφυλλίδης, Γεώργιος; Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-08-2014
    Μια σημαντική πτυχή της ανάπτυξης λογισμικού για οποιαδήποτε σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι οι δοκιμές διαδικτύου και η πιστοποίηση της ποιότητας από την ομάδα Δοκιμών. Λόγω του μεγάλου όγκου λειτουργιών, πεδίων και ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας μετατροπής τρισδιάστατης εικόνας σε ήχο (3D Image-to-Sound Mapping).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ποτετσιανάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος; Κουναλάκης, Τσαμπίκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-09-2012
    Η πτυχιακή αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία μίας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής για μετατροπή -σε πραγματικό χρόνο- δεδομένων τρισδιάστατης εικόνας, σε ήχο. Χρησιμοποιώντας μια κάμερα με αισθητήρα βάθους, ο χρήστης, μέσω ...