Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Tsoukatos, Evangelos"
Αποτελέσματα 41-60 από 60
-
Οι νέες τεχνολογίες ως παράγοντας της αφοσίωσης των πελατών στον τραπεζικό τομέα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2009Στην εργασία μας το αντικείμενο έρευνας είναι οι ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες και κατά πόσο αυτές μέσω της ικανοποίησης πετυχαίνουν την ζητούμενη αφοσίωση των πελατών που επιδιώκουν οι Τράπεζες. Αποφασίσαμε αρχικά να ... -
Οι προκλήσεις του 21ου αιώνα και η πορεία προς την αειφόρο ανάπτυξη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-20Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναλύσει αρχικά το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής παραθέτοντας κάποιες πληροφορίες και ιστορικά γεγονότα. Παράλληλα με την ανάλυση της κλιματικής αλλαγής γίνεται και μία συσχέτιση ... -
Οργανωσιακές αλλαγές: η στάση των υπαλλήλων στο δημόσιο: Η περίπτωση του Ελεγκτικού Συνεδρίου
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-22Η σημερινή εποχή σηματοδοτείται από συνεχείς ανακατατάξεις σε όλους τους τομείς της δημόσιας ή και ιδιωτικής δράσης και σε αυτό το πλαίσιο οι οργανισμοί έρχονται συνεχώς αντιμέτωποι με εξελίξεις οι οποίες τους επιβάλλουν ... -
Παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση των φοιτητών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-05Σκοπός : Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση των φοιτητών στο Τμήμα Λογιστικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης. Μεθοδολογία : Συντάχτηκε ερωτηματολόγιο ... -
Παράγοντες προσδιορισμού επενδυτικού προφίλ ιδιωτών επενδυτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-08-2012Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τους παράγοντες εκείνους που προσδιορίζουν το επενδυτικό προφίλ των ιδιωτών επενδυτών. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών στοιχείων. Τα ... -
Παράγοντες προσδιορισμού επενδυτικού προφίλ ιδιωτών επενδυτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-08-2012Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να εντοπίσουμε τους παράγοντες που προσδιορίζουν το προφίλ ρίσκου των ιδιωτών επενδυτών. Σκοπός μας είναι η αποκρυπτογράφηση και ανάλυση αυτών των παραγόντων. Για την διερεύνηση τους ... -
Περιβαλλοντική συμπεριφορά των σύγχρονων επιχειρήσεων: μια εφαρμογή της μεθοδολογίας ευμεταβλητών συστημάτων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-04Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αυξανόμενη πίεση προς τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν πρακτικές πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Η πίεση αυτή προέρχεται τόσο από το εσωτερικό, όσο κυρίως από το εξωτερικό περιβάλλον των ... -
Προσδιορισμός του προφίλ πελατών ιδιωτικής ασφάλισης αυτοκινήτου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-03-2015Στη χώρα μας, που το κόστος αγοράς και συντήρησης του αυτοκινήτου είναι υψηλό, η απόκτησή του απαιτεί συχνά πολλές θυσίες. Όταν παραγγείλουμε ένα αυτοκίνητο, η τράπεζα μας υποχρεώνει, εφόσον έχουμε ζητήσει χρηματοδότηση, ... -
Προσδιορισμός του προφίλ πελατών ιδιωτικής ασφάλισης: πελάτες Bancassurance - πελάτες κλασσικών δικτύων διανομής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2014Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το προφίλ των πελατών υπηρεσιών ιδιωτικής ασφάλισης. Πιο συγκεκριμένα θα αναλύσουμε το προφίλ των πελατών bancassurance και των πελατών κλασικών καναλιών διανομής. Στο πρώτο (1ο ) κεφάλαιο ... -
Στάσεις και απόψεις των καταναλωτών για το μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων στο Ηράκλειο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-16Η παρούσα πτυχιακή σκοπό έχει την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα μέσα από τις υπάρχουσες δυσκολίες που δημιουργούνται από τις τάσεις της αγοράς σήμερα. ... -
Στερεότυπα των χαρακτηριστικών προσωπικότητας των φύλων και τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας του επιτυχημένου μάνατζερ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-15Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα στερεότυπα των χαρακτηριστικών προσωπικότητας των δύο φύλων και τα αντιληπτά χαρακτηριστικά προσωπικότητας του επιτυχημένου μάνατζερ. Σκοπός της είναι, αφού αναλυθεί η διαθέσιμη ... -
Σύγχρονοι τρόποι προώθησης του ελληνικού τουρισμού και η συμβολή του στην ανάπτυξη στην ελληνικής οικονομίας
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-24Ο Ελληνικός τουρισμός αποτελεί έναν εκ των σημαντικότερων τομέων της ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας. Ετησίως συνεισφέρει περίπου το 20% του ΑΕΠ. Το θέμα της προώθησης του ελληνικού τουρισμού έχει ιδιαίτερη σημασία ... -
Συγκριτική μελέτη του τραπεζικού και του ασφαλιστικού συστήματος κατά την περίοδο μετά την κρίση
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-15Η παγκόσμια οικονομική ύφεση του 2008 είναι το αποτέλεσμα που προκλήθη-κε από την διεθνή χρηματοοικονομική κρίση του 2007 σε τομείς της πραγματικής οι-κονομίας της διεθνούς κοινότητας. Σημαντικοί κλάδοι της οικονομίας ... -
Συμπληρωματική και όχι ανταγωνιστική η σχέση μεταξύ κοινωνικής και ιδιωτικής ασφάλισης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-03Η εργασία αυτή έχει στόχο μέσα από την βιβλιογραφική και ηλεκτρονική έρευνα να συγκεντρώσει ένα πλήθος στοιχείων για την Κοινωνική και την Ιδιωτική ασφάλιση. Πρόκειται για μία έρευνα με σκοπό να προβάλει τα χαρακτηριστικά ... -
Συνιστώσες της ποιότητας των τραπεζικών υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-03-2014Ο ρόλος της παρούσας μελέτης είναι η ανάδευση σχέσεων μεταξύ της τράπεζας και των πελατών της και κατά ποσό μπορεί η τράπεζα να εξυπηρετήσει πλήρως της ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες του. ... -
Τα προγράμματα υγείας ιδιωτικής ασφάλισης εν καιρώ κρίσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-19Είναι γεγονός ότι ο κλάδος της Ιδιωτικής Ασφάλισης εξελίσσεται δυναμικά. Βάλσαμο θεωρείται η υγεία για τις ασφαλιστικές εταιρίες, καθώς τα συμβόλαια περίθαλψης είναι τα μόνα που αυξήθηκαν μέσα στην κρίση. Η συνεχιζόμενη ... -
Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ... -
Το real estate στην Ελλάδα. Η περίπτωση της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Το R.E. στην Ελλάδα, τελευταία, άρχισε να αναπτύσσεται με έντονους ρυθμούς. Η ανάγκη διαχείρισης και αξιοποίησης της ιδιωτικής περιουσίας των φορέων του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα, η απελευθέρωση του τραπεζικού δανεισμού ... -
Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατών
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-08Το μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο ... -
Το πρόγραμμα υγείας ιδιωτικής ασφάλισης σε καιρό κρίσης
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-03-23Ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους της Ελληνικής οικονομίας. Ο κλάδος της υγείας μαζί με τον κλάδο της σύνταξης είναι οι δύο τομείς της ιδιωτικής ασφάλισης - που δεν είναι ...