• Ποιότητα υπηρεσιών στο ξενοδοχειακό κλάδο στα επισιτιστικά τμήματα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παρασκάκη, Δέσποινα; Γιανναράκης, Νίκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2009
    Η παρούσα εργασία μελετά την ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο και συγκεκριμένα στα επισιτιστικά τμήματα (Τμήμα F&B). Η εμπειρική έρευνα πραγματοποιήθηκε στα επισιτιστικά τμήματα της ξενοδοχειακή αλυσίδας ...
  • Στρατηγικές ποιότητας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών και υλοποίηση αυτών σε επίπεδο εμπειρικού μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπαδόπουλος, Θωμάς
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008
    Σε αυτή τη πτυχιακή εργασία, διαπραγματεύτηκαν αρχικά τα εξής θέματα, η έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών και ο πρωτεύων ρόλος που διαδραματίζει για την επιβίωση της κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα του κλάδου δραστηριοποιήσεώς ...
  • Σύγκριση αξιολογήσεων επισκεπτών Κέρκυρας και Ρόδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κασάπη, Καλλιόπη; Παπαμανώλη, Αναστασία; Παρασκευά, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-11-2015
    Στη παρούσα εργασία θα γίνει αναφορά στον τουρισμό και στην τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας και συγκεκριμένα σε δυο πανέμορφα νησιά της. Θα μελετήσουμε τις επιπτώσεις από την αύξηση του τουρισμού τόσο στην κοινωνία και τον ...
  • Συστήματα διαχείρισης ποιότητας πρόταση εφαρμογής του προτύπου διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2000 σε μια τράπεζα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζουμπάκη, Λουκία-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καρδάσης, Σταμάτιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-12-2008
    Η οργάνωση της παρούσας πτυχιακής εργασίας έχει γίνει σε 2 μέρη και έχει ως θέμα τα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας, με μια πρόταση εφαρμογής του Προτύπου Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2000 σε μια Τράπεζα. Πρώτο μέρος: ...
  • Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατών

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαυροτσουπάκης, Εμμανουήλ; Τζωρτζάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-08
    Το μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο ...