Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "quality of services"
Αποτελέσματα 21-40 από 45
-
Διαχρονική εξέλιξη του κλάδου των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων κατά την περίοδο 2000-2013.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-15Βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η πλήρης παρουσίαση των στατιστικών στη διαχρονική εξέλιξη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Τα συγκεκριμένα στοιχεία αφορούν τις περιόδους κυρίως πριν την ... -
Διερεύνηση της ποιότητας των υπηρεσιών στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας από την πλευρά των χρηστών. Το παράδειγμα του Κέντρου Υγείας Χάρακα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-07-2015Η Υγεία είναι ότι πολυτιμότερο αγαθό έχει ο άνθρωπος. Αποτελεί απαραίτητη και αναγκαία προϋπόθεση ύπαρξης, εξέλιξης, προόδου, ανάπτυξης, ευημερίας και ευτυχίας. Η προστασία και προαγωγή της αποτελούν πρωταρχικό καθήκον ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-08Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται ο ορισμός της διοίκησης ολικής ποιότητας και οι βασικές της έννοιες. Εν ... -
Διοίκηση ολικής ποιότητας στο τμήμα Housekeeping ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Πολυτελείας και 5*). Μελέτη περίπτωσης της εταιρίας Aldemar Hotels.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-04-27Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας όσον αφορά την εφαρμογή της στο τμήμα Housekeeping των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων πολυτελείας. Η εργασία αποτελείται από δυο μέρη ... -
Διοίκηση ποιότητας στον τουρισμό. Η εφαρμογή των συστημάτων ποιότητας στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-17Η ποιότητα καθορίζεται ως οτιδήποτε μπορεί και παρέχει πλήρη ικανοποίηση στον πελάτη. Είναι αυτονόητο ότι η διασφάλιση της ποιότητας σε έναν οργανισμό αφορά όλα τα άτομα τα οποία εργάζονται σε αυτόν. Άρα, «ολική ποιότητα» ... -
Έρευνα αγοράς για τις υπηρεσίες ταξί στο Ηράκλειο Κρήτης: η γνώμη των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-12Η παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα αγοράς που εξετάζει τη γνώμη και την άποψη των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ταξί και γενικότερα του κλάδου. Μέσα από τα ερωτηματολόγια ... -
Η βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων μέσω των ανθρωπιστικών πόρων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-07-2010Σκοπός και στόχος της μελέτης αυτής είναι να παρουσιάσουμε να αναλύσουμε και να περιγράψουμε την αναγκαιότητα και την σπουδαιότητα της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας των προσφερόμενων και παρεχόμενων υπηρεσιών στον ... -
Η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών (online reviews) στην προσφερόμενη παροχή υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-25Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνηθεί η επίδραση των διαδικτυακών κριτικών στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών και στο σχεδιασμό marketing των ξενοδοχείων. Η εργασία διαμορφώθηκε σε πέντε κεφάλαια: 1 . Εισαγωγή: Σύντομη ... -
Η παρακίνηση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που η σπουδαιότητα και η αξία της ποιότητας υπηρεσιών έχει ευρέως αναγνωριστεί ως ο παράγων ΄΄κλειδί΄¨ για την αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, ... -
Η ποιότητα των ασφαλιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-13Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μας για αρκετά μεγάλο διάστημα και θεωρούμε ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μας. Η ... -
Η ποιότητα ως αναγκαιότητα στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχείων, οι αντιλήψεις των εργαζομένων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-24Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της φιλοσοφίας της ποιότητας των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας και ειδικότερα πώς αντιλαμβάνονται την έννοια της ποιότητας οι εργαζόμενοι στο τμήμα food beverage των ξενοδοχείων. ... -
Μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις λογιστικών υπηρεσιών: ποιότητα και διατήρηση πελατείας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-11-2015Στη συγκεκριμένη εργασία και έρευνα που διεξάγεται, πραγματοποιείται γενικευμένη αναφορά στο θέμα του μάρκετινγκ των υπηρεσιών στη χωρά μας και ειδικότερα σε επιχειρήσεις που προσφέρουν λογιστικές υπηρεσίες. Ο σκοπός της ... -
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών. H περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-01-2016Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας της Χερσονήσου, στο Ηράκλειο Κρήτης, από την ποιότητα και την παροχή υπηρεσιών που έλαβαν κατά τη ... -
Μέτρηση παρεχόμενης ποιότητας δημόσιων υπηρεσιών στον πολίτη. Η περίπτωση των ΚΕΠ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-10-2014Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ικανοποίηση των πολιτών από τους δημόσιους οργανισμούς. Η εργασία ολοκληρώνεται μέσα από έξι κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναλύει τους δημόσιους οργανισμούς αποσαφηνίζοντας ... -
Ο ρόλος των σημάτων ποιότητας στην ανάδειξη της κρητικής διατροφής και την προσέλκυση γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-30O τουρισμός αποτελεί βασική πηγή εισοδήματος τόσο για την Ελληνική οικονομία όσο και για την οικονομία της Κρήτης. Η Περιφέρεια Κρήτης, με τους υφιστάμενους πόρους της, έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στον κλάδο του τουρισμού, ... -
Οι προτιμήσεις και η ικανοποίηση των τουριστών του Πλατανιά Χανίων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-03Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη διερεύνηση της ικανοποίησης των τουριστών που επισκέφθηκαν το Δήμο Πλατανιά την τουριστική περίοδο 2018, τους μήνες Αύγουστο – Οκτώβριο. Η αλληλεπίδραση του τουριστικού ... -
Παρεχόμενες υπηρεσίες και ικανοποίηση επιβατών. Μελέτη περίπτωσης Αερολιμένας Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-29Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα υπήρξε ραγδαία κατά τα τελευταία χρόνια. Στην ανάπτυξη αυτή συνέβαλαν καθοριστικά οι αερομεταφορές που αποτελούν έναν από τους πλέον σημαντικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας ... -
Ποιότητα online υπηρεσιών: η άποψη των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-17Σκοπός της παρούσας πρωτογενούς έρευνας είναι να μελετήσει τις απόψεις των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών τεχνολογίας μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα Διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει α) την ... -
Ποιότητα παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-07-22Ο τουριστικός τομέας όπως και η τουριστική δραστηριότητα είναι αλληλένδετα, ανήκοντας σε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που σχετίζονται με το ταξίδι, την ψυχαγωγία και τη διαμονή σε έναν προορισμό. Οι τουριστικές υπηρεσίες και ... -
Ποιότητα σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης της Αγροτικής Τράπεζας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-06-2009Ο τομέας των υπηρεσιών είναι από τους πιο γρήγορα αναπτυσσόμενους τομείς της οικονομίας και περνά μια περίοδο συνεχόμενων αλλαγών. Ο τομέας των υπηρεσιών χαρακτηρίζεται από την ποικιλία των προσφερομένων υπηρεσιών σε ...