• Διερεύνηση δυνατοτήτων προώθησης της εμπορίας πιστοποιημένων αγροτικών προϊόντων ποιότητας στην περιοχή της Αττικής: Η ανταπόκριση των καταναλωτών στα προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σμυρνιωτοπούλου, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-05-2012
    Η παρούσα εργασία έχει στόχο να μελετήσει τις δυνατότητες προώθησης πιστοποιημένων αγροτικών προϊόντων ποιότητας στην περιοχή της Αττικής. Τα προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης, αφορούν τα προϊόντα τα οποία ...
  • Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπρατοπούλου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-12-2009
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο η διαφήμιση συντελεί στην αφύπνιση συνειδήσεων για το μείζονος σημασίας θέμα της ασθένειας του AIDS. Ως μελέτη περίπτωσης, πάνω στην οποία στηρίχθηκε η ...
  • Η δικαιοχρησία (Franchising) στην Ελλάδα και διεθνώς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βορδοναράκη, Ελισάβετ; Καρυωτάκης, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2009
    Η απόφαση για τη συγγραφή αυτής της εργασίας έγκειται σε δύο παράγοντες: ο χώρος της δικαιόχρησης ο οποίος τείνει να αποτελέσει τον πλέον αναπτυσσόμενο κλάδο παγκοσμίως καθώς επίσης και οι εξελίξεις στην Ελλάδα οι οποίες ...
  • Η προσωπικότητα και η εικόνα της μάρκας ROC όπως αποτυπώνεται στην τοπική αγορά του vομού Ηρακλείου της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Στουπιάδης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-04-2009
    Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται αναφορά στη μάρκα καλλυντικών ROC και ποια είναι η εικόνα αυτής στο Νομό Ηρακλείου Κρήτης. Επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι να εφαρμοστούν ορισμένα θεωρητικά μοντέλα που αφορούν ...
  • Η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μουντή, Γεσθημανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-10-2010
    Η παρούσα πτυχιακή μελετά τη συμπεριφορά και τη στάση των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα βιολογικής παραγωγής. Τα τελευταία χρόνια τα προϊόντα βιολογικής παραγωγής γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί ...
  • Η συμπεριφορά των ελλήνων καταναλωτών ως προς τα λειτουργικά τρόφιμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βακιάρου, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-04-2010
    Τα λειτουργικά τρόφιμα αποτελούν μια νέα διατροφική πραγματικότητα στο χώρο των τροφίμων, η οποία συνεχώς βρίσκει έδαφος για να αναπτυχθεί. Ο λόγος αυτής της ανάπτυξης βασίζεται στην επιθυμία των καταναλωτών να ενισχύσουν ...
  • Ο οινικός τουρισμός στην Κρήτη. Υφιστάμενη κατάσταση και προοπτικές ανάπτυξης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαρινάκη, Στέλλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μποτωνάκη, Άννα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-11-2011
    Βασικός σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει την άποψη των οινοποιών για την υφιστάμενη κατάσταση και τις προοπτικές ανάπτυξης του οινικού τουρισμού της Κρήτης. Αρχικά, γίνεται μια αναφορά στην ιστορία ...