• 3D Animation με τη χρήση της πλατφόρμας MUVIZU.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κλίνης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-08
    Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μίας τρισδιάστατης ταινίας-βίντεο (3-D animation) καθώς και η διεκπεραίωση και σταδιακή ανάλυση των βημάτων και της διαδικασίας που ακολουθήθηκε. Η εργασία θα ...
  • Τρισδιάστατη οπτικοποίηση των συστημάτων διαχείρισης μάθησης με τεχνικές παιχνιδοποίησης για την ενίσχυση του κινήτρου των μαθητών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Σελέκος, Πέτρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-29
    Αυτή η διατριβή παρουσιάζει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος για το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης Open e-Class, με στόχο την ενίσχυση των κινήτρων των μαθητών και την συμμετοχή ...
  • A gesture-controlled Serious Game for teaching preschoolers with autism facial emotion recognition.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χριστινάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-08-2013
    Η αναγνώριση των εκφράσεων του προσώπου είναι σημαντική για την αντίληψη των συναισθημάτων και η κατανόηση των συναισθήματα είναι απαραίτητη για την ανθρώπινη επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση. Έρευνες αναφέρουν ...
  • Agro Portal, με έμφαση στην διαχείριση συγκομιδής της ελιάς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλαμάκης, Γεώργιος; Σημαντηράκης, Παντελής
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2009
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη portal για διαχείριση αγροτεμαχίων με πλήρη καταγραφή των στοιχείων ανά καλλιεργητικό έτος. Επίσης μελετήθηκαν υπάρχουσες αρχιτεκτονικές portal και λειτουργίες ...
  • Ανάδειξη πολιτιστικών κτηρίων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Πιρπιρής, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-31
    Η Επαυξημένη Πραγματικότητα αντιπροσωπεύει μια αναπτυσσόμενη εκπαιδευτική τεχνολογία με την ικανότητα να εισάγει εφευρετικές διδακτικές προσεγγίσεις και να ενθαρρύνει συναρπαστικές μαθησιακές εμπειρίες. Η ενσωμάτωση του ...
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη περιβάλλοντος ενός παιχνιδιού κυνηγιού θησαυρού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μπαρτοκαϋμένος, Σπυρίδων; Φραγκιαδάκης, Ζαχαρίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-14
    Στην εποχή της πειρατείας, το κυνήγι θησαυρού ήταν η διαδικασία κατά την οποία πειρατές έψαχναν για ναυάγια με σκοπό να βρουν χρυσάφι και άλλα αγαθά με αξία στην αγορά. Σήμερα, αυτή η δραστηριότητα έχει εξελιχθεί από τις ...
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Χαριτάκης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-01
    Η ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας ...
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός φιλικού προς το χρήστη εργαλείου συγγραφής παιχνιδιών βασισμένα στην τοποθεσία κρυμμένου θησαυρού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Χαραλαμπάκος, Ορέστης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-23
    Τα παιχνίδια που βασίζονται στην τοποθεσία που βρίσκεται ο παίκτης, μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ ελκυστικό και ενδιαφέρον τρόπο για την εξερεύνηση νέων περιοχών, την γνώση της ιστορίας τους. Σε ένα παιχνίδι κρυμμένου ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας ψηφιακής καθοδήγησης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Παξιμαδάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-19
    Η πλοήγηση σε πολύπλοκες διατάξεις μιας πανεπιστημιούπολης παρουσιάζει σημαντικές προκλήσεις για φοιτητές, καθηγητές και επισκέπτες. Παρά τις εξελίξεις στην τεχνολογία πλοήγησης, εξακολουθεί να υπάρχει ανάγκη για μια ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για ειδική αγωγή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπαριανός, Αναστάσιος-Κρίστοφερ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-15
    Το αρχαίο θέατρο αποτελεί μια από της πρώτες μορφές τέχνης που ανέπτυξε ο άνθρωπος. Για αυτό και αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο της πολιτισμικής κληρονομίας. Στο διάβα του χρόνου εξελίχθηκε, ξεκινώντας από θρησκευτικές τελετές ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας αυτοματοποιημένης αξιολόγησης λογισμικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Περβολαράκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-13
    Η τεχνολογική επανάσταση έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές στην εκπαίδευση. Η χρήση υπολογιστών για την διανομή εκπαιδευτικού υλικού που οδηγεί στην απόκτηση γνώσης και ικανοτήτων ονομάζεται E-learning. Στις μέρες μας το ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής για την εισαγωγή στον κόσμο των θαλάσσιων θηλαστικών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και δημοτικού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Παντερή, Εμμανουέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-26
    Η Μεσόγειος Θάλασσα είναι ένα καίριο σημείο θαλάσσιας βιοποικιλότητας, που καλύπτει περίπου 2,5 εκατομμύρια km² και φιλοξενεί περίπου το 6,3% των θαλάσσιων ειδών του κόσμου Μεταξύ της ποικιλόμορφης πανίδας της, τα θαλάσσια ...
  • Ψηφιακή βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών εργαλείων ηλεκτρονικής μάθησης για συγχρονισμό σύνθεση & ενορχήστρωση δεδομένων μαθησιακών συνεδριών.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Παπαδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-23
    Στην εποχή της 4ης βιομηχανικής επανάστασης (και ειδικά με τις συνθήκες που επικρατούν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού) κατέστη απαραίτητο να ενισχυθούν τόσο τα υπάρχοντα όσο και να αναπτυχθούν νέα ψηφιακά εκπαιδευτικά ...
  • Dynamic map generator.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπασυμεού, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Εμείς εδώ θα ασχοληθούμε με ένα πρόγραμμα ειδικής κατασκευής που θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επεξεργαστεί χάρτες. Θα είναι σε θέση να προσθέσει ή και να αφαιρέσει δεδομένα σε αυτόν. Θα είναι δηλαδή ένας δυναμικός ...
  • Δυναμική οπτικοποίηση 3D αντικειμένων μέσω επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Σφυράκης, Μύρων
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-03
    Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι μια τεχνολογία που επικαλύπτει ψηφιακές πληροφορίες και στοιχεία στον φυσικό κόσμο, ενισχύοντας την εμπειρία του χρήστη στον πραγματικό κόσμο. Έχει διάφορες εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων ...
  • Edutainment: Ανάπτυξη παιχνιδιού με έμμεσο σκοπό την εκπαίδευση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βογιατζάκης, Σωκράτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-10
    Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει ένα μεγάλο μέρος της διασκέδασης για ανθρώπους κάθε ηλικίας, και συγκεκριμένα είναι ιδιαίτερα ελκυστικά στα παιδιά. Στην προσπάθεια να αξιοποιήσουν την αφοσίωση ...
  • Καλύτερη δημόσια ασφάλεια με έξυπνα φώτα: η περίπτωση του Κούλε.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Ντρίτσος, Ρόλαντ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-23
    Οι εφαρμογές του Ίντερνετ των Πραγμάτων (IoT) έχουν προσφέρει καινοτόμα εργαλεία και αμέτρητες ευκαιρίες για την προώθηση νέων πρωτοβουλιών στις έξυπνες πόλεις. Το IoT παρέχει τα μέσα για την απομακρυσμένη παρακολούθηση, ...
  • Εξαγωγή μαθησιακών δεδομένων παραγόμενα από πολυτροπικές πηγές, μέσα από μαθησιακές διαδικασίες με βάση εκπαιδευτικά παιχνίδια.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Τράμπας, Απόστολος-Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-07
    Οι ζωές μας επηρεάζονται από τη συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας. Η τεχνολογία αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας. Τομείς όπως η εργασία και οι επικοινωνίες έως την υγεία και την εκπαίδευση επηρεάζονται από τις ...
  • HTML5: εισαγωγή στην γλώσσα σήμανσης HTML5

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βαλυράκης, Γεώργιος; Μηλολιδάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-10-2012
    Το διαδίκτυο αναμφισβήτητα αποτελεί τα τελευταία χρόνια μέρος της καθημερινότητάς μας και κατ' επέκταση της ίδιας μας της ζωής. Είναι μέσο επικοινωνίας, πηγής γνώσης, και πολλών άλλων ,εξαρτώντας πάντα από την χρήση που ...
  • Υλοποίηση ενός serious educational web-based game for java programming tutorial.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Νταντινάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-02
    Η διδασκαλία και η εκμάθηση είναι ένα από τα πράγματα που οι άνθρωποι αναπτύσσουν εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει όριο ηλικίας. Οι άνθρωποι στην ζωή τους διδάσκονται πολλά πράγματα από το να περπατάνε στο να μιλάμε, ακόμη ...