Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "electronic shopping"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
H συμπεριφορά των καταναλωτών του Ηρακλείου στο online shopping.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-15Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η αποτύπωση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία ... -
Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shop) στην Ελλάδα και η συμπεριφορά των καταναλωτών στις on line αγορές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-03-2014Στην παρούσα εργασία γίνεται προσέγγιση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσου ανάπτυξης των Ηλεκτρονικών Αγορών. Αναλύονται τομείς που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά και ... -
Η πρόθεση των καταναλωτών του Ηρακλείου για ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-28Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την διερεύνηση των προθέσεων των καταναλωτών του Ηρακλείου Κρήτης σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές από τα super markets. Η διεκπεραίωση της έρευνας βασίστηκε στον συνδυασμό ... -
Η χρήση του διαδικτύου για ηλεκτρονικές αγορές, σε επίπεδο B2C και ο ρόλος της online διαφήμισης στην πραγματοποίηση τους.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-09-2009Οι τάσεις που επικρατούν σήμερα στην κοινωνία αλλά και η μεγάλη αναπτυξιακή πορεία του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας, δημιουργούν την ανάγκη για επεξεργασία του διαδικτυακού κόσμου των ηλεκτρονικών προϊόντων και ...