• Food and beverage management, η μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείων All-Inclusive.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αμουριανός, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-08
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτέλεσε το αντικείμενο μελέτης μου εδώ και ένα μεγάλο διάστημα και θεωρώ ότι λόγω της σπουδαιότητας του θέματος θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό εφαλτήριο για την μετέπειτα πορεία μου στον ...
  • Έρευνα για την καθαριότητα - υγιεινή και ασφάλεια των επισιτιστικών τμημάτων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαλανάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-01-2014
    Η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει βαθιές ρίζες . Η συνδρομή μας θα βοηθήσει να ανθίσει. Για να γίνει το καταλληλότερο μέρος φιλοξενίας για όλους. Παράγοντες που το κάνουν ελκυστικό. Η χώρα μας μπορεί να αναπτύξει τον τομέα ...
  • Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχειακών μονάδων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαλυνά, Ναντίν Σαμπρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2013
    Το πρώτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας ασχολείται με την εισαγωγή του αναγνώστη στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Αφού γίνει μια αναφορά στα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και το κατά πόσο αυτά επηρεάζουν τη φύση και τη λειτουργία ...
  • Ο ρόλος των προμηθειών στη σωστή λειτουργία των επισιτιστικών τμημάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γαϊτανάς, Μανώλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρακολευθεράκης, Ζαχαρίας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο όρος προμήθειες αποτελεί μια διαδικασία που περιλαμβάνει την παραλαβή αποθήκευση και διατήρηση του προιόντος πρίν καταναλωθεί. Θα αναφερθούμε στην έρευνα αγοράς, την οργάνωση του τμήματος προμηθειών και τις διαδικασίες ...
  • Οργάνωση & διοίκηση επισιτιστικών τμημάτων. Λειτουργία εστιατορίου ως τμήμα ξενοδοχειακής επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιαμπάνη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σκοπός λοιπόν της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση της οργάνωσης ενός εστιατορίου, και πιο συγκεκριμένα η διάταξη των κεφαλαίων έχει ως εξής: το πρώτο κεφάλαιο αποτελεί μια εισαγωγή στην ευρύτερη έννοια της λειτουργίας ...
  • Οργάνωση και η λειτουργία του Food & Beverage Management στα μεγάλα ξενοδοχεία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σορώτου, Άρτεμις
    Επιβλέπων καθηγητής: Βερνάρδου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η εκπόνηση της εργασίας πραγµατοποιήθηκε βάση βιβλιογραφικής Διερεύνησης και συμμετοχικής παρατήρησης στο ξενοδοχείο OLD ENGLAND HOTEL. Αρχικά έγινε µία διατύπωση και οριοθέτηση του θέµατος. Έπειτα ακολούθησε µελέτη ...
  • Οργάνωση και λειτουργία επισιτιστικών τµηµάτων παραθεριστικής ξενοδοχειακής µονάδας µε ειδική αναφορά στην εφαρµογή υπηρεσιών Marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παγωμένου, Παναγιώτα; Μαθιούδακη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2014
    Τα επισιτιστικά τμήματα των ξενοδοχειακών μονάδων αποτελούν ένα σημαντικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Η ορθή οργάνωση τους και η παροχή από αυτές ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων προσφέρουν ένα ιδιαίτερα σημαντικό ...
  • Οργάνωση και λειτουργία των επισιτιστικών τμημάτων σε ξενοδοχειακές μονάδες πολυτελείας. Μελέτη περίπτωσης : το ξενοδοχείο CHC Seaside Resort & Spa.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταματάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-12-2015
    Βασική αποστολή μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής μονάδας αποτελεί η ικανοποίηση των βασικών αναγκών και προσδοκιών των πελατών. Το επισιτιστικό τμήμα (food & beverage) αποτελεί μια σημαντική πηγή εσόδων για τις ελληνικές ...
  • Ποιότητα υπηρεσιών στο ξενοδοχειακό κλάδο στα επισιτιστικά τμήματα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παρασκάκη, Δέσποινα; Γιανναράκης, Νίκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-07-2009
    Η παρούσα εργασία μελετά την ποιότητα υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο και συγκεκριμένα στα επισιτιστικά τμήματα (Τμήμα F&B). Η εμπειρική έρευνα πραγματοποιήθηκε στα επισιτιστικά τμήματα της ξενοδοχειακή αλυσίδας ...